تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819074457




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترین عناوین خبری از شامگاه شنبه تا صبح یکشنبه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه شنبه تا صبح یکشنبه تهران - ایرنا - وزارت امور خارجه: اشغال سرزمین فلسطین سرچشمه اصلی ناامنی و بی ثباتی در جهان است/ معاون وزیر ارتباطات: توسعه زیر ساخت های مخابراتی جزو اولویت های دولت است / مراسم اربعین آیت الله مهدوی کنی برگزار شد/ روسیه: تولید نفت خود را کاهش نمی دهیم/ نوری المالکی: عراق بزودی به گورستان داعش تبدیل می شود/ در حمله نیروهای امنیتی مصر به تظاهرکنندگان شماری کشته و زخمی شدند/ حمل سلاح در آمریکا بار دیگر قربانی گرفت/ از جمله عناوین برگزیده داخلی و خارجی ایرنا در 12 ساعت گذشته بود.


اخبار داخلی
**********
** تهران - ایرنا - وزیر نفت تصمیم اخیر اوپک برای حفظ میزان تولید روزانه را به نفع همه کشورهای عضو اوپک ندانست.
** تهران-ایرنا-معاون آموزشی وزیر بهداشت درمان وآموزش پزشکی گفت: آموزش عالی پزشکی متناسب با نیازهای حوزه سلامت است و آموزش و درمان دو حوزه تاثیرگذار بریکدیگرند.
** تهران – ایرنا – مراسم اربعین آیت الله مهدوی کنی شامگاه شنبه با حضور جمعی از مردم و مسوولان در مسجد دانشگاه امام صادق (ع) برگزار شد.
** تهران - ایرنا - نماینده مردم استان فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برگزاری اجلاس وزیران اطلاع رسانی کشورهای اسلامی طی هفته جاری در تهران، بر ضرورت تلاش کشورهای اسلامی برای داشتن یک رسانه جهانی تاکید کرد و گفت: این اجلاس فرصتی برای تحقق این امر است.
** سنندج - ایرنا - یکی از اساتید دانشگاه های کردستان گفت: بر اساس تحقیقات علمی 85 درصد از برنامه های شبکه های ماهواره ای با فرهنگ و ارزش های جامعه ایرانی در تضاد هستند و این نوع برنامه ها تنها با هدف تخریب باورهای مردم تولید می شوند.
** گرگان - ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و استاندار گلستان به مناسبت سفر رییس جمهوری به این خطه شمالی از میهن اسلامی پیام مشترکی صادر و از عموم مردم منطقه برای حضور در مراسم استقبال از کاروان تدبیر و امید دعوت به عمل آوردند.
** یزد - ایرنا - معاون حقوقی امور دولت و مجلس وزیر ارتباطات وفن آوری اطلاعات گفت: توسعه زیر ساخت های مخابراتی جزو اولویت های دولت بوده و تحقق این هدف با جدیت پیگیری می شود.
** تهران- ایرنا- وزارت خارجه ایران در پیامی به مناسبت روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین، تاکید کرد: اشغال این سرزمین توسط رژیم صهیونیستی سرچشمه اصلی ناامنی و بی ثباتی در جهان است.
** دزفول - ایرنا -زمین لرزه 4.3 ریشتری شنبه شب شهر حسینیه مرکز بخش الوار گرمسیری اندیمشک را به لرزه در آورد.
** شهرری - ایرنا - وزیراطلاع رسانی کشور بنگلادش که برای شرکت در دهمین اجلاس وزرای اطلاع رسانی کشورهای اسلامی به تهران سفر کرده است،گفت: دین مبین اسلام دین رحمت و صلح و عدالت است و از مستضعفین و محرومان دفاع می کند.
** تهران - ایرنا - معاون مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی با بیان آنکه امیدواریم تا پایان بهمن ماه امسال واحدهای توسعه ای پالایشگاه آبادان وارد مدار بهره برداری شود، گفت: اهواز به عنوان هفتمین کلانشهر کشور پایان بهمن ماه با بهره برداری از فاز سه پالایشگاه آبادان از بنزین یورو ٤ بهره مند می شود.
** تهران - ایرنا - فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: اسیدپاشی به سمت رییس بیمارستان ضیائیان تهران موجب مصدومیت نامبرده از ناحیه چشم شده که پلیس تهران بزرگ با تشکیل تیم ویژه ای درحال تلاش شناسایی و دستگیری عاملین این حادثه است.
** مشهد - ایرنا - پژوهشگران دانشگاه علوم پزشکی مشهد موفق به ابداع فرآیند تهیه نانوذرات لیپیدی جامد حاوی داروی «داستاکسل» با اثر مهار سرطان شدند.
** تهران- ایرنا- «عبدالماجد هارون» معاون وزیر اطلاع رسانی سودان و «سیمون کریبا» مدیر اطلاع رسانی و ارشاد ملی دفتر نخست وزیری اوگاندا سحرگاه امروز (یکشنبه) برای شرکت در دهمین اجلاس وزیران اطلاع رسانی کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی وارد تهران شدند.
** تهران- ایرنا- معاون وزیر اطلاع رسانی سودان با تاکید بر نقش تاثیرگذار رسانه ها در اتحاد جهان اسلام گفت: رسانه های جهان اسلام باید در تبیین ارزش های دینی و باورهای مشترک تلاش خود را دوچندان کنند.

اخبار خارجی
**********
** تهران-ایرنا- اتحادیه عرب روز شنبه در نشست فوق العاده خود درباره فلسطین، با طرح پایان دادن به اشغالگری رژیم صهیونیستی و تشکیل کشور مستقل فلسطین موافقت کرد.
** مسکو- ایرنا- قائم مقام وزیر و معاون بازرگانی داخلی وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران در دیدار با معاون وزیر صنعت و تجارت روسیه، لازمه افزایش حجم مبادلات تجاری میان دوکشور را اجرای توافق های گذشته و تدوین موافقت نامه تعرفه ترجیحی میان طرفین دانست.
** تهران- ایرنا - نیروهای مردمی حامی دولت سوریه روز شنبه شماری از تروریست های "جبهه النصره" را که به شهرهای استان حلب در شمال این کشور یورش برده بودند، به اسارت درآوردند.
** بیروت – ایرنا - « نوری المالکی» معاون رییس جمهوری عراق با تاکید به اینکه «عراق بزودی به گورستان داعش تبدیل می شود»، گفت:هنگامی که صحبت از پایان داعش درعراق می کنیم باید به فکر پایان این گروه تروریستی تکفیری در سوریه هم باشیم.
** دهلی نو- ایرنا- افراد مسلح روز شنبه در شهر" سرینگر" مرکز ایالت جامو و کشمیر با پرتاب نارنجک به سوی نیروهای ارتش هند، دستکم هشت نفر را مجروح شدند.
** اسلام آباد – ایرنا – نخست وزیر پاکستان عصر شنبه اعلام کرد دولت اسلام آباد مشغول کار بر روی طرح خط لوله گاز ایران-پاکستان است و آن را در دستور کار دارد.
** مسکو- ایرنا- معاون اول نخست وزیر روسیه ضمن رد برنامه این کشور برای کاهش تولید نفت گفت: این تصمیم در راستای دفاع از منافع شرکت های نفتی روسیه است.
** مسکو-ایرنا- رییس جمهوری روسیه در گفتگویی تلفنی با همتای نیجریه ای با ابراز تسلیت نسبت به حملات تروریستی اخیر در نیجریه از جمله اقدام تروریستی در نماز جمعه مسجد جامع شهر کانو که منجر به کشته شدن بیش از 120 نفر از نمازگزاران این مسجد شد، این حملات را به شدت محکوم کرد.
** تهران - ایرنا - تلاش نیروهای امنیتی مصر برای متفرق کردن تظاهرکنندگان مخالف تبرئه حسنی مبارک در اطراف میدان التحریر در قاهره ، شماری کشته و زخمی شدند.
** تهران - ایرنا - نیکولا سارکوزی رئیس جمهوری جنجالی سابق فرانسه روز شنبه به ریاست حزب اتحاد برای جنبش مردمی ( یو ام پی ) برگزیده شد.
** تهران- ایرنا- تظاهرکنندگان معترض به نقض حقوق سیاهپوستان در آمریکا و خشونت های گسترده نیروهای امنیتی و پلیس، می خواهند یک راهپیمایی 200 کیلومتری شکل دهند.
** مسکو- ایرنا- رییس مجلس دومای روسیه با تاکید بر اینکه تحریم های اعمال شده علیه روسیه، استقلال نداشتن اتحادیه اروپا را ثابت کرد، گفت: اتحادیه اروپا با حمایت از مواضع آمریکا و پیوستن به تحریم های ضدروسی نشان داد در عرصه سیاست خارجی مستقل رفتار نمی کند.
** تهران - ایرنا - حمل سلاح بازهم در آمریکا قربانی گرفت بطوریکه بر اثر تیراندازی بامداد جمعه بوقت محلی در منزلی در جنوب ایالت آتلانتا سه نفر کشته و دو نفر زخمی شدند.
** تهران - ایرنا - حزب اصلی کردهای ترکیه دولت این کشور را متهم به نادیده گرفتن فعالیت شبه نظامیان گروه داعش در خاک ترکیه کرد که منجر به وقوع انفجارهای انتحاری روز شنبه در کوبانی شد.
** مسکو- ایرنا- ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه در پیامی به محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین، بر حمایت کشورش از تاسیس حکومت مستقل فلسطین تاکید کرد.
تهران- ایرنا- "سیدعمار حکیم" ریس مجلس اعلای اسلامی عراق در سخنانی با بیان اینکه راه امام حسین(ع) راه عزت و وفاداری است تاکید کرد، عراقی‎ها بر مشکلات چیره خواهند شد.
** مادرید- ایرنا- هزاران تن از مردم مادرید پایتخت اسپانیا شنبه شب در تظاهراتی گسترده با شعار "نان، کار، مسکن و کرامت" در اعتراض به ریاضت های اقتصادی دولت در خیابان های مرکزی این شهر راهپیمایی کردند.
** تهران- ایرنا- در حالی که تظاهرات مردم آمریکا در اعتراض به رفتارهای نژادپرستانه پلیس و نقض حقوق بشر ادامه دارد، دارین ویلسون پلیس سفید پوست آمریکایی که چند ماه پیش یک نوجوان غیر مسلح سیاه پوست را کشته بود، از شغل خود کناره گیری کرد.
** پکن- ایرنا- منطقه ویژه تجاری هنگ کنگ با ذخیر ارزی 1.1 تریلیون یوان به یکی از بزرگترین مرکز مبادلات بین المللی با پول رایج چین (یوان) در خارج از این کشور تبدیل شده است.
ایرانم **1004** 3404


09/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن