تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):شتاب کردن در کاری پیش از بدست آوردن توانایی و سستی کردن بعد از به دست آوردن فرصت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819073806




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترین عناوین خبری از شامگاه یک شنبه تا صبح دوشنبه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه یک شنبه تا صبح دوشنبه تهران – ایرنا- توضیح سخنگوی دولت درباره افزایش قیمت نان، دستگیری عوامل اسید پاشی به رییس بیمارستان ضیاییان تهران ،قدردانی نوری المالکی از ایران و حزب الله لبنان، صدور روادید برای دارندگان گذرنامه های معتبر ایرانی در مرزهای ورودی عراق ، ممانعت چین از ورود نمایندگان انگلیسی به هنگ کنگ وکشته شدن یک نفر در پی درگیری هواداران دو تیم فوتبال دراسپانیا از مهمترین عناوین خبری در 12 ساعت گذشته ایرنا به شمار می رود.


**اخبار داخلی
تهران - فرمانده انتظامی تهران بزرگ از شناسایی و دستگیری دو عامل حادثه اسیدپاشی به دکتر "سیاوش انوری" مدیر بیمارستان ضیاییان تهران در مدت کمتر از 24 ساعت پس از وقوع حادثه خبر داد.
تهران - سخنگوی دولت یکشنبه شب در باره اصلاح نرخ نان و افزایش آن به میزان حداکثر 30 درصد در استانهای مختلف، توضیحاتی را ارایه کرد.
تهران - هیات دولت عصر یکشنبه در نشست فوق العاده خود به ریاست دکتر حسن روحانی رییس جمهوری و در ادامه بررسی تبصره های باقی مانده از بودجه سال 1394 کل کشور، مجوز تکمیل طرحهای نیمه تمام که تا ابتدای سال آینده 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته باشند، صادر کرد.
تهران -وزیر امور خارجه با اشاره به اینکه امروز منطقه و جهان اسلام با مشکلات عدیده ای روبرو است، فایق آمدن بر این مسایل بویژه مقابله با اقدامات رژیم صهیونیستی علیه قدس شریف و همچنین مبارزه با افراط گرایی را نیازمند همفکری و همکاری همه کشورها دانست.
تهران - هیاتهایی متشکل از 46 نفر از اعضای دبیرخانه اجلاس وزرای اطلاع رسانی کشورهای اسلامی یکشنبه شب از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) وارد تهران شدند.
تهران- معاون پارلمانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اسلام با رفتارهای افراطی و تروریستی منافات دارد و امروزه این مقولات توسط صهیونیست ها در کشورهای اسلامی ترویج می شود.
تهران –نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: مجلس در حوزه های مختلف به ویژه اقتصادی، اجتماعی، حوزه سلامت، مذاکرات هسته ای و تایید وزیران کابینه تعامل بالایی با دولت داشته است.
مشهد – امام جمعه موقت تهران گفت: مسوولان بخش های حاکمیتی و اجرایی کشور شعار ندهند،بلکه در عمل ثابت کنند که پیرو ولایت و دنبال روی فرمایشات مقام معظم رهبری هستند.
تهران- وزیر امور خارجه کشورمان به برگزاری همایش بین المللی جهان علیه خشونت و افراطی گری در آینده نزدیک در تهران اشاره کرد و از حضور مقامات سیاسی و شخصیت های برجسته بین المللی و منطقه ای در این همایش خبر داد.
بجنورد - دبیرکل حزب مردم سالاری با بیان اینکه حزب در کشور جدی گرفته نشده است، گفت: با گذشت 35 سال از انقلاب هنوز متاسفانه باید برای عده ای توضیح دهیم که تحزب چیز خوبی است.
تهران - مصوبه شورای عالی شهرسازی و معماری درباره جمعیت، محدوده و حریم مشهد در نامه ای به استاندار و رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان خراسان رضوی اعلام شد.
ایلام - مشاور وزیر و مدیرکل دفتر امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش کیفیت بخشی به مدارس شاهد و ایثارگر را از اولویت های مهم این وزارتخانه در سال تحصیلی 93 - 94 اعلام کرد.
سنندج - مشاور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به عزم جدی دولت تدبیر و امید برای پایه گذاری قوی مولفه های فرهنگی در کشور گفت: ایران فقط تهران نیست و برای تحقق این سیاست، در همه استان های کشور نمایشگاه کتاب برپا می شود.

**اخبار خارجی
تهران - درگیری میان طرفداران دو تیم فوتبال اسپانیایی اتلتیکو مادرید و دپورتیوو آکرونیا در مادرید پایتخت اسپانیا یک قربانی برجای گذاشت.
بغداد-دولت عراق از شهروندان ایرانی که قصد شرکت در اربعین حسینی در کربلا را دارند خواست به سفارت خانه و کنسولگری های این کشور در ایران مراجعه نکنند و با دردست داشتن گذرنامه معتبر، در مرزهای زمینی و هوایی به مبلغ حدود یک دلار ویزا دریافت کنند.
بلگراد-سفیر جمهوری اسلامی ایران در صوفیه در دیدار با شهردار بندر وارنا بلغارستان با اشاره به طرح توسعه این بندر گفت که ایران در زمینه طراحی و اجرای نقشه های شهری با شهرداری وارنا همکاری می کند.
تهران - شرکت کنندگان در میزگرد یک اندیشکده انگلیسی اذعان کردند که تحریم های غرب موفق نشده است ایران را به زانو در آورد و کاهش بهای نفت نیز تاثیری بر ایران نخواهد داشت.
باکو- استاد دانشگاه علوم سیاسی و دبیر کمیسیون روابط بین المللی حزب حا کم «آذربایجان نوین» جمهوری آذربایجان گفت: کشورهای اسلامی در شرایط کنونی نیاز به تعمیق همکاری های رسانه ای دارند.
بیروت - « محمد رعد» رییس فراکسیون حزب الله (وفاداری به مقاومت) در مجلس لبنان خطاب به« نوری المالکی» معاون رییس جمهوری عراق گفت که درنبرد با داعش این دشمن تکفیری نه تنها با جان و دل که با شمشیرهای خود در کنار شما و ملت عراق ایستاده ایم.
بیروت - « نوری المالکی» معاون رییس جمهوری عراق که در لبنان بسر می برد، با قدردانی از محور مقاومت بویژه جمهوری اسلامی ایران و حزب الله لبنان تاکید کرد که جنگ با تروریسم تکفیری و حامیان منطقه ای و بین المللی آن تا پیروزی نهایی متوقف نخواهد شد.
تهران -روسیه اعلام کرد که به ایران در پیوستن به سازمان تجارت جهانی کمک می کند.
تهران -تهدید به وجود بمب در یک هواپیما در فرودگاه جان اف کندی نیویورک، اوضاع آن را بهم ریخت. گمان می رود این ماجرا با بزرگنمایی تهدیدهای داعش در رسانه های امریکا در روزهای اخیر در ارتباط باشد.
اسلام آباد - "عمران خان" رهبر سرسخت ترین حزب مخالف دولت پاکستان یکشنبه شب در جمع هزاران نفر از هودارانش و با هدف به زانو درآوردن دولت "نواز شریف"، از مردم پاکستان خواست تا در سراسر کشور دست به اعتصاب فلج کننده بزنند.
تهران - عضو شورای استان "الانبار" عراق گفت: نیروهای امنیتی عراق بیش از100 تروریست داعشی در منطقه "السجاریه" داعش به هلاکت رساندند.
تهران-با توجه به نتایج جدیدترین نظر سنجی های انجام شده در فلسطین اشغالی، میزان مقبولیت "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم اشغالگر در بین صهیونیست ها با کاهش شدیدی روبه رو بوده و این امر نشان می دهد که صهیونیست ها نیز دیگر نتانیاهو را نمی خواهند.
تهران-هیاتی متشکل از 5 نماینده پارلمان اروپا به ریاست رشیده داتی وزیر دادگستری فرانسه روز سه شنبه آتی از بازداشتگاه گوانتانامو بازدید می کند.
تهران- رییس شهرداری محله فرگوسن در سنت لوییس میسوری می گوید، با وجود استعفای"دارین ویلسون" پلیس شلیک کننده به "مایکل براون" جوان سیاه پوست آمریکایی، حقوق این افسر پلیس همچنان پابرجاست.
پکن - بر اساس جدیدترین آمار منتشر شده از سوی سازمان ملی بهداشت و تنظیم خانواده چین، شمار مبتلایان به ویروس اچ.آی.وی (ایدز) در این کشور بزرگ آسیایی به 434 هزار نفر رسیده است.
تهران-برخی اعضای پارلمان انگلستان روز یکشنبه گفتند که چین مانع از ورود تعدادی از نمایندگان پارلمان انگلیس به هنگ کنگ شده است.
تهران - تیم فوتبال بارسلونا با گل دقیقه 93 سرخیو بوسکتس 3 امتیاز حساس دیدار با والنسیا را از آن خود کرد.
تهران - دیدار حساس تیم های آ.اس رم و اینترمیلان از رقابت های سری آ ایتالیا با برتری 4 بر 2 رم به پایان رسید تا این تیم در رتبه دوم جدول رده بندی باقی بماند.
شبس**1708 ** 1551


10/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن