تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803116718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترین عناوین خبری از شامگاه جمعه تا صبح شنبه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه جمعه تا صبح شنبه تهران - ایرنا - لاریجانی: امنیت مرزهای مشترک با پاکستان برای ایران بسیار اهمیت دارد/ دستاوردهای دولت و بانک مرکزی در ثبات و رشد اقتصادی کشور / ناطق نوری: ایران به وجود دانشمندانش افتخار می کند / مقام آمریکایی: پایبندی روسیه به یکپارچگی گروه 1+5 در مذاکرات هسته ای عالی است / هشدار خالد مشعل به نتانیاهو: ادامه اشغالگری منطقه را به جنگ می کشاند/ افشاگری جدید اسنودن: جاسوسی آمریکا از شرکت های بزرگ موبایل جهان/ از جمله عناوین برگزیده داخلی و خارجی ایرنا در 12 ساعت گذشته بود.


اخبار داخلی
**********
** تهران - ایرنا - سفیر جمهوری اسلامی ایران دراسلوونی با تشریح اهتمام جدی و موثر کشورمان در برخورد با پدیده های شوم تروریسم و افراطی گری، بر ضرورت مقابله جدی و جمعی با این معضلات تاکید کرد.
** تهران - ایرنا - رییس کل بانک مرکزی در جمع مدیران عامل بانک ها در استان گلستان به ارایه دستاوردهای دولت و بانک مرکزی در ثبات و رشد اقتصادی پرداخت.
** مشهد- ایرنا- معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رسانه هایی دارای فرهنگ رسانه ای هستند که فرد گرایی را ترویج نکنند بلکه مروج جماعت گرایی در جامعه باشند.
** تهران - ایرنا- رییس مجلس شورای اسلامی پس از سفری دو روزه به پاکستان که به منظور دیدار و گفت وگو با مقامات این کشور به اسلام آباد سفر کرده بود، به تهران بازگشت.
** آبادان- ایرنا- مدیر پایانه مرزی شلمچه از بسته شدن مرز شلمچه به روی زوار اربعین حسینی تا اطلاع ثانوی خبر داد.
** تهران - ایرنا- رییس مجلس شورای اسلامی گفت: در سفر به پاکستان به مقامات این کشور تاکید شد که امنیت مرزها برای ایران بسیار اهمیت دارد.
** ساری - ایرنا- زمین لرزه ای به بزرگی 2/6 در مقیاس امواج درونی زمین ( ریشتر ) دقایقی پیش شهر آمل در استان مازندران را لرزاند.
** شیراز - ایرنا- فرماندار شهرستان شیراز گفت: اقتدار نظامی ایران پشتوانه محکمی در مذاکرات هسته ای است.
** کیش – ایرنا – عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جمهوری اسلامی ایران به شخصیت های برجسته علمی اش در رشته های پزشکی و غیرپزشکی همواره افتخار می کند.
** بغداد - ایرنا- موج سیاهی که از دور دست ها از نقطه صفر مرزی به حرکت در آمده، مرز زرباطیه و شهرهای مرزی جصان و بدره را پشت سر گذاشته و حوالی ظهر جمعه تا 40 کیلومتر داخل خاک عراق امتداد یافته بود؛آن سیاهی موج جمعیت زائر ایرانی بود که با عبور از مرز به راه انداخته بودند.

اخبار خارجی
**********
** تهران - ایرنا - سفیر روسیه در فرانسه روز جمعه گفت که مقامات پاریس باید در باره تحویل ناو بالگردبر میسترال به مسکو زود تصمیم گیری کنند.
** تهران -ایرنا - باراک اوباما رییس جمهوری آمریکا روز جمعه "اشتون کارتر" مسئول سابق وزارت دفاع آمریکا را به عنوان گزینه پست وزارت دفاع این کشور معرفی کرد.
** تهران - ایرنا - بر اثر وقوع دو انفجار شدید در منطقه "بیدوآ " در 250 کیلومتری پایتخت سومالی 9 تن کشته و 12 تن دیگر زخمی شدند.
** آنکارا – ایرنا – "مولود چاوش اوغلو" وزیرخارجه ترکیه روز جمعه در بیست و یکمین نشست شورای وزرای خارجه سازمان امنیت و همکاری اروپا در شهر باسل سوئیس از ممانعت کشورش از ورود 7200 پیکارجوی غربی برای پیوستن به داعش خبر داد.
** لندن – ایرنا – یک سخنگوی نخست وزیری انگلیس روز جمعه گفت، دیوید کامرون نخست وزیر این کشور در جریان دیدارش با نوازشریف همتای پاکستانی اش در لندن، خواستار توجه دولت اسلام آباد به وضعیت سلامتی یک شهروند انگلیسی شده که در پاکستان به دلیل کفرگویی، به اعدام محکوم شده است.
** برلین - ایرنا - رییس جمهوری افغانستان با بیان اینکه کشورهای منطقه با خطر مشترکی به نام خشونت و افراط گرایی مواجه هستند،بر همکاری همه جانبه کشورها برای خشکاندن ریشه های تروریسم تاکید کرد.
** بلگراد - رییس سابق کمیسیون اروپا روز جمعه در همایشی در بلگراد با نام « اتحادیه اروپا و بالکان غربی 2015-2020» ابراز اطمینان کرد که پروسه گسترش اتحادیه اروپا ادامه خواهد یافت و کشورهای بالکان غربی در آینده نه چندان دور به عضویت این اتحادیه درخواهند آمد.
** مسکو - ایرنا- دستیار امور کنترل تسلیحات و امنیت بین المللی وزیر امور خارجه آمریکا، پایبندی روسیه به یکپارچگی گروه 1+5 در مذاکرات هسته ای با ایران را عالی توصیف کرد و گفت: واشنگتن به همکاری با مسکو برای حل مساله هسته ای ادامه می دهد.
** برلین - ایرنا - مسجدی در شهر برمن آلمان که به محل اجتماع اسلام گرایان افراطی ( سلفی ها) و طرفداران گروه تروریستی داعش در این شهر تبدیل شده بود، از سوی پلیس تعطیل شد.
** تهران -ایرنا- مشاور سیاسی و مطبوعاتی رییس جمهوری سوریه، گروه تروریستی "داعش" را دست پرورده قدرت های غربی دانست و تامین امنیت رژیم صهیونیستی و تضعیف ارتش های عربی را از جمله اهداف راهبردی و مهم غرب در منطقه برشمرد.
** لندن – ایرنا- دو شهروند انگلیس به جرم پیوستن و همکاری با گروه تروریستی النصره وابسته به گروه القاعده در سوریه، هر کدام به 12 سال و هشت ماه زندان محکوم شدند.
** مسکو - ایرنا - ادوارد اسنودن پیمانکار سابق آژانس امنیت ملی آمریکا در آخرین افشاگری خود اعلام کرد: آژانس امنیت ملی آمریکا از شرکتهای بزرگ مخابراتی (تلفن همراه) در سطح جهانی جاسوسی می کند.
** بغداد-ایرنا- اهالی بلد در90 کیلومتری شمال بغداد مانند مردم قهرمان آمرلی تصمیم دارند در برابر حملات بی وقفه داعش مقاومت کنند. اکنون شش ماهی است که داعش از سه-چهار محور به این شهر شیعه نشین20 کیلومتری جنوب سامرا حمله می کند و گزارش ایرنا در روز جمعه حاکی است، شهر زیر آتش خمپاره قرار دارد.
** تهران - ایرنا - اتحادیه اروپا اعلام کرد: کاترین اشتون به رغم کناره گیری از سمت هماهنگ کننده سیاست خارجی اتحادیه اروپا، همچنان به عنوان مشاور ویژه این اتحادیه در مسایل مربوط به مذاکرات هسته ای ایران باقی خواهد ماند
**-تهران- ایرنا- «خالد مشعل» رییس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی(حماس) نخست وزیر رژیم صهیونیستی را مسئول تشدید نارآمی و تنش در قدس اشغالی دانست و هشدار داد، ادامه اشغالگری این رژیم، منطقه را به سمت ناامنی و جنگ می کشاند.
** تهران- ایرنا- نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به مناطق مختلف استان رام الله و بیره در کرانه باختری، 11 فلسطینی را زخمی کردند.
** لندن – ایرنا – دستگاه دادستانی انگلیس اعلام کرده است سه مامور پلیس و یک افسر مددکار اجتماعی پلیس این کشور به دلیل اهمال و سوء رفتار در ارتباط با قتل فجیع "بیژن ابراهیمی"، جوان معلول ایرانی در شهر "بریستول"، محاکمه خواهند شد.
** بیروت – ایرنا – گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره اعلام کرد که « علی البزال» یک نظامی ربوده شده دیگر لبنانی را اعدام کرده و اگر زنان «ابوبکر البغدادی» سرکرده اصلی داعش و «ابوعلی الشیشانی» از سرکردگان جبهه النصره آزاد نشوند، یک نظامی دیگر را اعدام می کند.
** بیروت – ایرنا – رسانه های لبنانی نوشتند که بعداز انتشار خبر اعدام « علی البزال » نظامی ربوده شده لبنانی توسط گروه تروریستی تکفیری جبهه النصره برخی از خانواده های این نظامیان در مقابل مرکز فرهنگی ترکیه در بیروت تجمع اعتراضی برگزار کردند.
** تهران - ایرنا - رییس تیم مذاکره کننده تشکیلات خودگردان فلسطین فاش کرد، پیش نویس قطعنامه اروپا که چند کشور از جمله فرانسه درپی ارائه آن به شورای امنیت هستند، شامل مواردی از جمله شناسایی رژیم اسرائیل به عنوان دولتی یهودی، اسکان آوارگان فلسطینی و پرداخت غرامت به آنها و خلع سلاح مقاومت فلسطین است.
** بیروت – ایرنا - « میخائیل بوگدانوف» معاون وزیر امور خارجه و نماینده ویژه « ولادیمیر پوتین» رییس جمهوری روسیه درامور خاورمیانه تاکید کرد که روسیه از گام های استوار ارتش و نیروهای امنیتی لبنان در مبارزه با گروه های تروریستی حمایت می کند.
** بیروت – ایرنا – منابع خبری لبنانی اعلام کردند که درگیری های بین نیروهای ارتش لبنان و سوریه و حزب الله با عناصر مسلح گروه های تروریستی تکفیری داعش و جبهه النصره که از دیروز جمعه در چند منطقه در مرزهای شرقی دو کشور شروع شده بود، شب گذشته با شدت بیشتری ادامه یافت.
ایرانم **1004** 3404


15/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن