تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس دوست دارد خداوند هنگام سختى ها و گرفتارى ها دعاى او را اجابت كند، در هنگام آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803123426




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهمترین عناوین خبری از شامگاه چهارشنبه تا صبح پنجشنبه


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مهمترین عناوین خبری ایرنا از شامگاه چهارشنبه تا صبح پنجشنبه تهران- ایرنا - رییس جمهوری: اداره مدارس به مردم واگذار می شود، صادق خرازی: حزب ندا از روحانی حمایت می کند، وزیر خارجه یمن متعهد به پیگیری حادثه حمله تروریستی به سفارت ایران شد، رییس جمهوری: آشوراده به مرکز گردشگری تبدیل می شود، عراقچی: مسیر دستیابی به تفاهم تا حد زیادی هموار شده است، معطلی زائران ایرانی در مبادی ورودی عراق برای دریافت روادید یک دلاری، ایران خواستار همکاری تایلند در مبارزه با جرایم سازمان یافته و قاچاق انسان شد و آمریکا به نقش سازنده ایران در مبارزه با داعش اقرار کرد از جمله عناوین برگزیده داخلی و خارجی ایرنا در 12 ساعت گذشته بود.


***داخلی
گرگان-ایرنا- رییس جمهوری با اعلام تصمیم دولت برای واگذاری بخش هایی از آموزش به مردم گفت: بر اساس لایحه جدید دولت، اداره مدرسه به مردم واگذار می شود و دولت فقط سرانه تحصیلی دانش آموزان را پرداخت خواهد کرد.
تهران -ایرنا - "سیدمحمد صادق خرازی" با رد برخی شایعات مبنی بر احتمال نامزدی وی در انتخابات ریاست جمهوری آتی از سوی حزب تازه تاسیس "ندای ایرانیان" که وی دبیرکلی آن را بر عهده دارد، هدف این حزب را حمایت از دکتر حسن روحانی و "دولت خادم" او اعلام کرد.
گرگان -ایرنا- رییس جمهوری گفت: پس از برگزاری چندین جلسه کارشناسی و با توافق مسوولان، جزیره آشوراده استان گلستان در دریای خزر با مراعات مسائل زیست محیطی به یک مرکز گردشگری تبدیل خواهد شد.
تهران – ایرنا – رییس سازمان حج و زیارت از ازدحام و معطلی بسیار زائران ایرانی عازم عتبات در مبادی ورودی عراق به دلیل کمبود نیرو و امکانات طرف عراقی برای صدور روادید خبر داد. مبلغ این روادید، یک دلار اعلام شده است.
تهران- ایرنا- هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران در دیدار مسوولان تایلندی خواستار تقویت همکاری ها با مسوولان دیوان عالی بازرسی تایلند در حوزه های مبارزه با جرایم سازمان یافته، قاچاق انسان، پولشویی و جرایم رایانه ای شد.
تهران - ایرنا - عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته ای ایران گفت: مسیر دستیابی به تفاهم تا حد زیادی هموار شده و چنانچه طرف غربی با حسن نیت مصمم به نیل به توافقی مرضی الطرفین باشد، شرایط آن بیش از هر زمان دیگر فراهم است.
تهران- ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس دهمین اجلاس وزرای اطلاع رسانی کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی گفت: مساله فلسطین و جنایاتی وحشیانه ای که رژیم صهیونیستی با مردم مظلوم فلسطین اعمال می کند، به عنوان مساله محوری جهان اسلام است.
تهران- ایرنا- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استحکام دیپلماسی ما در مذاکرات هسته ای، مدیون الهام بخشی انقلاب اسلامی و اقتدار دفاعی و امنیتی نظام مردمی است نه آنکه امنیت نظام اسلامی دستاورد مذاکرات یکساله اخیر باشد.
سنندج – ایرنا – معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور گفت: دولت تدبیر و امید نخستین دولتی است که در کنار ایجاد شورای توسعه روستا و عشایر به دنبال برنامه ریزی برای توانمند کردن روستاییان است.
تهران – ایرنا- «مرتضی درزی رامندی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در لوبلیانا، امروز با خانم پروفسور«استانکا ستنیکار کانکار» وزیر آموزش عالی، آموزش و پرورش و ورزش اسلوونی ملاقات کرد.
تهران - ایرنا- تکواندوکار شایسته ایران به دیدار پایانی رقابت های جایزه بزرگ مکزیک که دارای امتیاز رنکینگ فدراسیون جهانی به منظور کسب سهمیه المپیک 2016 است، راه یافت.
مسکو-ایرنا- عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه 17 آذر به منظور دیدار با مقامات کشور روسیه به مسکو سفر خواهد کرد .
مشهد ایرنا- وزیر فرهنگ تاجیکستان دهمین اجلاس وزرای اطلاع رسانی کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی را گامی بسیار مثبت در مسیر خودشناسی ملت های مسلمان ارزیابی کرد.
ارومیه - ایرنا - فرماندار شوط از مسدود شدن راه ارتباطی هفت روستای این شهرستان بر اثر بارش برف خبر داد.
قزوین- ایرنا- مدیرکل امور فرهنگی، رسانه و فناوری های نو سازمان تبلیغات اسلامی کشور از تدوین سند راهبردی فضای مجازی خبر داد.

***خارجی
تهران - ایرنا - گروه تماس بین المللی در باره لیبی روز چهارشنبه در آدیس آبابا پایتخت اتیوپی آغاز بکار کرد.
تهران - ایرنا - فرانسوا اولاند رئیس جمهوری فرانسه روز چهارشنبه گفت: حمایت اتحادیه اروپا از عراق قطعی است.
تهران - ایرنا -"عبدالمالک سلال" نخست وزیر الجزایر برای شرکت در دومین نشست کمیته بین الدولی الجزایر و فرانسه وارد پاریس پایتخت این کشور شد.
تهران- ایرنا- سرگی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه روز چهارشنبه با اظهار نگرانی از پیچیده شدن مذاکرات میان فلسطینیان و رژیم صهیونیستی از ضرورت طرح مناقشه فلسطین در شورای امنیت سازمان ملل خبر داد.
اربیل- بغداد- ایرنا- مدیرکل سازمان مین درحکومت اقلیم کردستان عراق، روز چهارشنبه در حاشیه همایش "رویارویی با تهدیدهای مین" در منطقه اقلیم کردستان عراق، گفت که منطقه اقلیم کردستان عراق از انجام عملیات مشترک مین زدایی با جمهوری اسلامی ایران استقبال می کند.
تهران – ایرنا – مزدوران رژیم صهیونیستی با شلیک به سوی یک نوجوان 16 ساله فلسطینی وی را زخمی کردند.
تهران - ایرنا - شاخه القاعده در یمن مسوولیت انفجار صبح روز چهارشنبه در برابر اقامتگاه سفیر جمهوری اسلامی ایران در صنعا پایتخت یمن را بر عهده گرفت.
لندن – ایرنا - "توبیاس ال وود" معاون وزیر خارجه انگلیس در امور خاورمیانه روز چهارشنبه حادثه تروریستی انفجار در نزدیکی محل اقامت سفیر جمهوری اسلامی ایران در صنعا پایتخت این کشور را محکوم کرد.
تهران -ایرنا - جان کری وزیر امور خارجه آمریکا گفت که هرگونه اقدام نظامی ایران علیه داعش در عراق و سوریه مثبت خواهد بود.
لندن – ایرنا – هیات جمهوری اسلامی ایران به ریاست "ابراهیم رحیم پور" معاون امور آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه روز چهارشنبه به منظور شرکت در کنفرانس بین المللی افغانستان، وارد لندن شد.
تهران – ایرنا- «عبدالله الصایدی» وزیر امورخارجه یمن در تماس تلفنی با "محمدجواد ظریف" وزیر امور خارجه کشورمان، اقدام تروریستی در نزدیکی اقامتگاه سفیر جمهوری اسلامی ایران در صنعا را محکوم و تاکید کرد که این موضوع به طور جدی پیگیری می شود.
شبس**9241**


13/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 333]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن