تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815586138




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسپانيا با انتخابات زود هنگام مخالفت کرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ آذر ۱۳۹۳ (۱۱:۸ق.ظ)
اسپانيا با انتخابات زود هنگام مخالفت کرد نخست وزير اسپانيا اعلام کرد دولت اين کشور مجوز انتخابات زود هنگام را صادر نخواهد کرد.
به گزارش خبرنگار بين الملل خبرگزاري موج به نقل از «رويترز»، «ماريانو راخوي» نخست وزير اسپانيا روز شنبه اعلام کرد در صورتي که حزب «حاکم مردم» بار ديگر وي را نامزد کند، بار ديگر در انتخابات شرکت مي‌کند.
راخوي که اين سخنان را در جمع خبرنگاران و در حاشيه نشست پارلمان در مادريد مطرح مي‌کرد، گفت که هيچ گونه قصدي براي برگزاري انتخابات زودهنگام ندارد.
حزب مردم که هم اکنون قدرت را در اسپانيا در دست دارد با تعدادي از رسوايي‌هاي فساد درگير است و در همين راستا «آنا ماستو»، وزير بهداشت سابق، ماه پيش و پس از آنکه در دادگاه اختلاسي نام وي مطرح شد، از سمت خود استعفا داد.
همچنين حزب مردم متهم است که به تعدادي از سياستمداران خود قراردادهاي تجاري داده است که همين موضوع اعتبار دولت در زماني که بسياري از اسپانيايي‌ها در شرايط اقتصادي سختي به سر مي‌برند، زير سؤال برده است.
تحقيق‌ها نشان داده است فساد، دومين نگراني بزرگ مردم اسپانيا پس از موضوع بيکاري است.
راخوي در ماه اکتبر از رسوايي‌هاي فساد تعدادي از اعضاي حزب خود عذرخواهي کرده و در آستانه انتخابات پارلماني سال آينده، قوانين جديدي را براي پاکسازي سياست اسپانيا ارائه داده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن