تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نيّت خوب، برخاسته از سلامت درون است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798593493




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمايت از آموزش و پرورش و پيگيري مطالبات مالي اين دستگاه را وظيفه اصلي خود مي دانم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ آذر ۱۳۹۳ (۹:۵۹ق.ظ)
حمايت از آموزش و پرورش و پيگيري مطالبات مالي اين دستگاه را وظيفه اصلي خود مي دانم نماينده شهرستان هاي ايلام، ايوان، ملکشاهي، مهران شيروان و چرداول در مجلس شوراي اسلامي با حضور در اداره کل آموزش و پرورش استان ايلام با مدير کل و معاونين اين اداره کل ديدار کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، عمران علي محمدي نماينده شهرستان هاي حوزه شمالي استان ايلام در مجلس شوراي اسلامي با حضور در اداره کل آموزش و پرورش استان در نشست شوراي معاونين اين اداره کل گفت: با توجه به حجم و گستردگي فعاليت آموزش و پرورش بايد نگاه ويژه اي به آن داشت و ما مي توانيم با انعکاس مشکلات و محدوديت هاي مالي اين دستگاه در جلسات و فراکسيون هاي متعدد فضاي مطلوبي را براي آموزش و پرورش ايجاد کنيم.
عمران علي محمدي در نشست شوراي معاونين اداره کل آموزش و پرورش استان در سخناني با قدرداني از زحمات تأثير گذار آموزش و پرورش در آغاز سال تحصيلي جديد و بازگشايي مطلوب مدارس و مراکز آموزشي توجه به اين دستگاه را براي تحقق اهداف خود وظيفه اي اصلي دانست و گفت: حمايت از آموزش و پرورش و پيگيري مطالبات مالي اين دستگاه را وظيفه اصلي خود مي دانم.
وي افزود: با توجه به حجم و گستردگي فعاليت آموزش وپرورش بايد نگاه ويژه اي به آن داشت و ما مي توانيم با انعکاس مشکلات و محدوديت هاي مالي اين دستگاه در جلسات و فراکسيون هاي متعدد فضاي مطلوبي را براي آموزش و پرورش ايجاد کنيم.
علي محمدي به موفقيت هاي علمي آموزشي دانش آموزان اشاره و اظهار داشت: افزايش موفقيت دانش آموزان استان در عرصه هاي آموزشي، فرهنگي و تربيتي نتيجه تلاش شبانه روزي مديران، مربيان، آموزگاران و دانش آموزان است.
نماينده مردم استان در مجلس شوراي اسلامي با اذعان به اين مطلب دستيابي آموزش و پرورش به اهداف پيش روي خود لازمه نداشتن دغدغه هاي مالي است تأکيد کرد: براي دستيابي به اين هدف بايد دغدغه ها و مشکلات آموزش و پرورش پيگيري و رفع شود.
وي به مصوبه اخير مجلس مبني بر تصويب طرح دريافت ماليات از بنگاه هاي اقتصادي و واريز بخشي از درآمد هاي آن به حساب آموزش و پرورش اشاره و تصريح نمود: اين طرح با نگاه حمايتي مجلس از آموزش و پرورش مصوب شد و اميدوارم مايه برکت خوبي براي تعالي و پيشرفت آموزش و پرورش گردد.
وي به پيگيري هاي خود براي ساخت فضا هاي آموزشي در مناطق محروم استان با مشارکت مؤسسات خيريه، از جمله بنياد برکت اشاره و گفت: با بنياد برکت جلسات متعددي داشته ام و مشکلات فضاهاي آموزشي مناطق محروم استان را با رئيس سازمان نوسازي مدارس کشور مطرح نمودم و اميدوارم با قول مساعدي که داده اند براي ساخت فضاي اموزشي در مناطق محروم استان تصميمات خوبي اتخاذ شود. علي محمدي به برنامه هاي تحولي آموزش و پرورش اشاره و روزمره گي را به عنوان آسيب مديريتي در ادارت دانست و گفت: ما بايد دچار روزمره گي نشويم و نسبت به گذشته تحرک اثر گذاري داشته باشيم و اعتقادم اين است که با نگاه خوبي که مديران آموزش و پرورش دارند براي آينده برنامه ريزي هاي خوبي خواهند داشت.
وي خطاب به مدير کل آموزش و پرورش استان گفت: براي طرح ويژه مشکلات مالي آموزش و پرورش حاضرم به اتفاق مدير کل آموزش و پرورش استان ملاقات حضوري با وزير داشته باشيم و در اين ملاقات عمده مسائل و مطالبات استان را با وي در ميان گذاريم. نماينده مردم استان در مجلس شوراي اسلامي به نقش و زحمات مردم استان در دوران دفاع مقدس اشاره و گفت: حق استان ايلام متناسب با زحماتي که مردمش در دوران جبهه و جنگ داشت هنوز ادا نشده است.
وي با بيان اين واقعيت که امروز استيفاي حقوق با چانه زني و ارتباط با مسوولان محقق مي شود، ادامه داد: حاضرم براي آموزش وپرورش و طرح مشکلات اين دستگاه با مسوولان ارشد کشور وقت بگذارم و معتقدم توجه به آموزش و پرورش توجه به پيشرفت جامعه است.
وي تصريح کرد: در هيچ دولتي به اندازه ي دولت آقاي روحاني از نظر تخصيص اعتبار به استان ايلام توجه نشده است و در اين دولت رقمي بالاي 75 ميليارد تومان اعتبار به استان تخصيص يافته است.
علي محمدي در خاتمه به بحث استخدام ها در آموزش و پرورش و دستگاه هاي اجرايي استان اشاره و با أکيد بر بومي پذيري افزود: عدم بومي پذيري در استخدام ها مشکلاتي، از جمله نقل و انتقالات و عدم انگيزه براي نيرو ها در مناطق محروم را در بر داشته است در استخدام هاي آينده به مسأله بومي پذيري توجه ويژه شود، به نحوي که نيروي بومي هر منطقه در آن منطقه به کار گيري شود.
گفتني است در اين جلسه مدير کل آموزش و پرورش استان گزارشي از مشکلات و تنگناهاي مالي اين دستگاه را در حضور نماينده استان طرح و خواستار پيگيري مطالبات آموزش و پرورش توسط نمايندگان محترم استان در مجلس شوراي اسلامي شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن