تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820536124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نقش «بسته حمايتي» در حل برخي معضلات آموزش و پرورش


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۰ آذر ۱۳۹۳ (۱۴:۲۱ب.ظ)
نقش «بسته حمايتي» در حل برخي معضلات آموزش و پرورش مدير کل دفتر وزارتي آموزش و پرورش با بيان اينکه بسته حمايت از مؤسسان مدارس غيردولتي، در آغاز سال تحصيلي به داد آموزش و پرورش رسيد، گفت: امسال يک نفر هم وارد آموزش و پرورش نشد و از طرفي حدود ۳۰ هزار نفر بازنشسته شدند.
به گزارش خبرگزاري موج، محمد فاضل در خصوص موضوع بسته حمايت از مؤسسان مدارس غيردولتي و يا واگذاري مدارس دولتي به بخش اظهار کرد: اينکه مجلس و مردم و يا رسانه‌ها در مورد يک طرحي احساس نگراني کنند و ايجاد سؤال و پرس و جو شود، خوب است.
وي افزود: اين موضوع باعث مي‌شود اگر اشکالاتي در طرحي وجود داشته باشد، بازخورد آن را در جامعه ببينيم و به سمت رفع اشکال آن برويم، اما؛ لازمه اين موضوع، داشتن اشتراک است و سپس روي آن قضاوت شود.
مدير کل دفتر وزارتي آموزش و پرورش با اشاره به بازنشستگي 30 هزار فرهنگي در سال قبل، خاطرنشان کرد: از طرفي در سال تحصيلي جاري تعدادي به مجموع دانش‌آموزان اضافه شده است و بر اساس آماري که وجود دارد بالاي 13 ميليون دانش‌آموز در کشور داريم.
وي ادامه داد: پوشش تحصيلي اين مجموعه تمهيداتي نياز داشت که يکي از کارهايي که انجام شد، موضوع بسته حمايتي بود که در قالب آن بدون اينکه حقي از کسي ضايع کنيم و بدون اينکه براي کسي ايجاد حقي غير واقعي کنيم، با به کار گرفتن مشارکت مردم و مشارکت بخش خصوصي توانستيم معضل آموزش و پرورش را در بخش نيروي انساني، فضا و تجهيزات آموزشي حل کنيم که کار بزرگي است.
فاضل با بيان اينکه بسته حمايتي طرحي بسيار ارزشمند و خوب است که باعث شد بسياري از معضلات آموزش و پرورش در شروع سال تحصيلي بر طرف شود، تصريح کرد: وزير آموزش و پرورش هم چندين بار به کميسيون آموزش مجلس رفته‌اند و اين طرح را تشريح کردند و خيلي از دوستان هم تأييد کردند و از آموزش و پرورش تقدير شد.
وي گفت: بدون تعصب مي‌گويم که سال آرامي را در آغاز سال تحصيلي در آموزش و پرورش شاهد بوديم و اين در حالي بود که در گذشته خيلي از مواقع کلاس‌ها تا پايان مهر بدون معلم بود و اين طرح باعث شد به آموزش و پرورش کمک شود و حتي يک نفر هم وارد آموزش و پرورش نشد.
مدير کل دفتر وزارتي آموزش و پرورش با بيان اينکه در سطح کشور 122 هزار مدرسه وجود دارد و اگر در 10 يا 20 مدرسه هم اين طرح اشکالاتي داشته باشد مي‌توان مشکلات را مرتفع کرد، گفت: اين طرح کمک به تأمين نيروي انساني و کمک‌هاي جانبي براي آموزش و پرورش به همراه دارد، اما؛ با توجه به اينکه اين طرح به صورت کشوري انجام شده، ممکن است اشکالاتي داشته باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن