تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر (ع):هر چیزی قفلی دارد و قفل ایمان مدارا کردن و نرمی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819020402




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار کنگان: هزینه در آموزش و پرورش سرمایه گذاری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: فرماندار کنگان: هزینه در آموزش و پرورش سرمایه گذاری است بوشهر ایرنا - فرماندار کنگان گفت: هرگونه هزینه در حوزه آموزش و پرورش در حقیقت سرمایه گذاری صحیح، متقن و اصولی و کاربردی برای کشور است.


به گزارش ایرنا، عباس جمشیدی روز چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کنگان افزود: آموزش و پرورش کلیدی ترین و حساس ترین نهاد در نظام آموزشی و تربیتی کشوراست.
وی با اشاره به اهمیت و جایگاه نخبگان دانش آموز اضافه کرد: پوشش چتر حمایتی از نخبگان دانش آموزی در این شهرستان باید گسترده تر شود.
جمسیدی بیان کرد: اردوگاه 30 هکتاری آموزش و پرورش کنگان باید با برنامه ریزی صحیح و همکاری همه دستگاهها بویژه شهرداری بندر کنگان، به یک مکان تفریحی برای عموم مردم تبدیل شود.
رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان کنگان گفت: هم اکنون درشهرستان کنگان ، 854 فرهنگی امر تعلیم و تربیت افزون بر 11 هزار دانش آموز را بر عهده دارند.
رییس شورای اسلامی کنگان در این نشست با اشاره به اهمیت تغذیه در مدارس گفت: پیشنهاد می شود برای شادابی و سلامت دانش آموزان زنگ صبحانه در مدارس پیش بینی شود.
اکبر پاریابی بیان کرد: با توجه به کمبود پزشک در این شهرستان، شورای اسلامی کنگان بخشی از هزینه دوران تحصیلی دانشجویان قبول شده کنگانی در رشته پزشکی را پرداخت می کند. ک/2
7208/539


12/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن