تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818969294




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون وزیر: مدیران آموزش وپرورش کمبود نیرو را با برنامه ریزی برطرف کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون وزیر: مدیران آموزش وپرورش کمبود نیرو را با برنامه ریزی برطرف کنند بوشهر- ایرنا - معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: امسال 20هزار فرهنگی در کشور بازنشسته شده اند که برای جایگزینی آنان هیچ مجوز استخدامی وجود ندارد و مدیران آموزش و پرورش باید با برنامه ریزی و ساماندهی نیروها کمبود ها را در این زمینه برطرف کنند.


به گزارش ایرنا، علی زرافشان روزسه شنبه درنشست مدیران شهرستانها ومناطق آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: سیاست آموزش و پرورش جذب نیروی جدید نیست و هیچ مجوز استخدامی در این زمینه وجود ندارد.
وی ضافه کرد: مدیران مدارس درقالب طرح تعالی مدیریت مدرسه باید قدرت تصمیم گیری و برنامه ریزی داشته و مسوول و پاسخگو باشند تا بتوانند مدرسه را بدرستی رهبری کنند.
زرافشان در باره پروژه مهرگفت: پروژه مهر در آموزش و پرورش یک پروژه ملی با نگاه فرا دستگاهی است که در این ارتباط فرهنگ مشارکت همه دستگاهها با آموزش و پرورش در جامعه نهادینه می شود.
وی بیان کرد: پروژه مهر نمادی از مشارکت درسطح ملی، استانی، منطقه ای و شهرستانی است که به وسیله آن همراهی، همدلی و هم افزایی تمرین می شود.
زرافشان با بیان اینکه توسعه کشور در گرو نگاه جدی به آموزش و پرورش است گفت: شاخص پوشش تحصیلی در روستاهای استان بوشهر از میانگین کشور بالاتر است که این جای قدردانی دارد.
وی در مورد فرصت های شغلی موجود در استان بوشهر گفت: با توجه به قرارگرفتن تاسیسات بزرگ نفت و گاز در این استان باید درصدی از سهم درآمد شرکت های نفت و گاز به آموزش و پرورش استان اختصاص یابد تا بتوانیم برمبنای نیاز بازار کار این شرکت ها برنامه ریزی کینم. ک/2
7207/62/5399


04/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن