تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خود را از تمامى مردم با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و قل هو اللّه‏ احد حفظ كن. آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819165929




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخواست معاون وزير علوم از رسانه ها براي تبيين و ترويج گفتمان خيرين آموزش عالي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲ آذر ۱۳۹۳ (۱۲:۰ب.ظ)
درخواست معاون وزير علوم از رسانه ها براي تبيين و ترويج گفتمان خيرين آموزش عالي معاون اداري، مالي و مديريت منابع و قائم مقام ستاد خيرين وزارت علوم، تحقيقات و فناوري از رسانه هاي جمعي درخواست کرد براي تبيين و ترويج گفتمان خيرين آموزش عالي نقش پر رنگ تري ايفا كنند.
به گزارش خبرگزاري موج، دکتر محمد حسين اميد با اشاره به کارکرد اثربخش و تاثيرگذار رسانه ها در تمامي زمينه هاي دنياي امروزي، نقش رسانه هاي جمعي در فرهنگ سازي و دروني کردن ارزش هاي انساني و اسلامي در جامعه را بسيار پر بار ارزيابي کرد و از طراحي و برنامه ريزي ستاد خيّرين اين وزارت براي ارتباط و تعامل تنگاتنگ با تمامي رسانه هاي کشور، جهت معرفي ابعاد و ماهيت گفتمان خيّرين آموزش عالي و تبيين و ترويج روز افزون اين گفتمان در تمامي سطوح جامعه خبر داد.
معاون اداري، مالي و مديريت منابع وزارت علوم با يادآوري اقدامات ارزشمند و خداپسندانه خيرين و واقفين نيک انديش در برخي دانشگاه ها در ساليان گذشته، حرکت هاي صورت گرفته گذشته در آموزش عالي را بيشتر منطقه اي و متاثر از شرايط فرهنگي، اقتصادي و علايق شخصي و نه اقدامات همه جانبه و فراگير بيان کرد و يکي از مهم ترين اهداف و ماموريت هاي ستاد خيرين وزارت علوم را فرهنگ سازي و بستر سازي براي ترغيب و تشويق عموم مردم جهت پشتيباني و حمايت از دانشگاه ها و پارک هاي علم و فناوري از طريق تاسيس و راه اندازي بنيادهاي خيّرين عنوان کرد.
قائم مقام ستاد خيرين وزارت علوم در ادامه سخنان خود، مطرح کردن گفتمان خيرين آموزش عالي را ناشي از ديدگاه راهبردي و نگاه جدي وزارت علوم به حوزه خيرين و نياز به اهتمام و اقدام دانشگاه ها و پارک هاي علم و فناوري در زمينه جذب مشارکت هاي مردمي دانست و بر نقش رسانه هاي جمعي در معرفي و تبيين گفتمان خيرين و آشنا نمودن عموم مردم با اين موضوع و ترغيب و تشويق آنان براي سهيم شدن در پيشرفت و اقتدار علمي کشور از طريق حمايت و مشارکت در توسعه زيرساخت هاي دانشگاه ها و پارک هاي علم و فناوري تاکيد کرد.
دبير ستاد خيرين وزارت علوم در خاتمه با اشاره به اينکه مجموعه آموزش عالي کشور در زمينه استفاده از ظرفيت هاي عظيم مردمي در ابتداي راه قرار دارد، از تمامي رسانه هاي جمعي براي فرهنگ سازي و اطلاع رساني فرهنگ اسلامي خيرات و وقف در راستاي هدايت و جاري شدن مشارکت هاي مردمي در آموزش عالي کشور و پشتيباني از اين مجموعه درخواست همکاري کرده و ابراز اميدواري کرد: در صورت احياي فرهنگ امور خيريه و وقف علمي، شاهد رشد و بالندگي روز افزون مراکز دانشگاهي و به تبع آن اقتدار بيش از پيش علمي کشور باشيم.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن