تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى كه دل در درون سينه بى قرار است و به دنبال حق مى‏گردد و چون به آن رسيد، آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819416419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شورای گسترش فعالیت های قرآنی جنوب کرمان راه اندازی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: شورای گسترش فعالیت های قرآنی جنوب کرمان راه اندازی شد جیرفت - ایرنا - شورای گسترش فعالیت های قرآنی جنوب کرمان با حضور امام جمعه جیرفت و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی راه اندازی شد.


به گزارش ایرنا، امام جمعه جیرفت شامگاه شنبه در نخستین نشست این شورا با تاکید بر لزوم فعالیت های فرهنگی گفت: باید در زمینه قرآنی و کار فرهنگی تلاش کنیم که این فعالیت ها رونق بیشتری بگیرد.
حجت الاسلام رضا کرمی پور تصریح کرد: باید در مدارس، قرائت صحیح حمد و سوره به دانش آموزان آموخته شود زیرا انجام این موضوع هزینه و کار زیادی را نیاز ندارد.
وی با اشاره به نقش و اهمیت قرآن در زندگی گفت: اگر قرآن به زندگی ما وارد شود مشکلات در زمینه سیاسی، اقتصادی و غیره نیز حل خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: امید است با همدلی و هماهنگی بتوانیم فرهنگ قرآنی را در جامعه روز به روز افزایش دهیم.
امام جمعه جیرفت افزود: اگر انسان با قرآن مانوس شود به این سادگی قرآن را رها نمی کند لذا باید زمینه انس بیشتر مردم با قرآن را بوجود آوردیم.
وی اظهار کرد: جوانانی که با قرآن انس بگیرند کمتر از مسیر ارزش ها منحرف می شوند زیرا مانوس شدن جوانان با قرآن آنها را در برابر بدرفتاری ها و تهاجم فرهنگی بیمه خواهد کرد.
حجت الاسلام کرمی پور گفت: با تمام توان از فعالیت های قرآنی در شهرستان حمایت می کنم و سعی داریم این فعالیت ها از سطح شهر به روستاها هم هدایت شود تا همه از نعمت این کتاب آسمانی بهره مند شوند.
7444/8154


16/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن