تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان با ايمان نيرومند، نزد خداوند بهتر و محبوب تر است از انسان با ايمان ناتوان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798500209




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تاکید امام جمعه رضوانشهر بر راه اندازی شورای اقامه نماز در ادارات


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: تاکید امام جمعه رضوانشهر بر راه اندازی شورای اقامه نماز در ادارات رشت - ایرنا - امام جمعه رضوانشهر گفت: ادارات مختلف مستقر در این شهرستان باید بصورت مستقل، شورای اقامه نماز را تشکیل دهند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین هادی حبیبی شامگاه پنجشنبه در جلسه ستاد اقامه نماز جمعه رضوانشهر که با موضوع زیارت اربعین و پیشرفت فیزیکی پروژه ساختمان مصلی این شهرستان و بحث های پیرامونی نماز جمعه برگزار شد، افزود: هدف از برگزاری اینگونه جلسات، رفع نواقص و کاستی ها و تقویت نقاط قوت است.
وی درخصوص شورای اقامه نماز در سطح ادارات این شهرستان افزود: هر کدام از ادارات مختلف مستقر در رضوانشهر باید بصورت مستقل شورای اقامه نماز را تشکیل دهند و نسبت به برگزاری جلسات و استمرار این مهم اهتمام ورزند.
رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر رضوانشهر بیان کرد: در زمینه امر به معروف و نهی از منکر نیز در این شهرستان اقدامات خوبی صورت گرفته که باید نسبت به تقویت آن توجه شود.
حجت الاسلام حبیبی با اشاره به تکمیل پروژه مهم فرهنگی مذهبی مصلی در رضوانشهر بیان کرد: به هر اندازه که اعتبارات لازم برای این پروژه مصوب و تخصیص یافته، به همان میزان نیز عملیات ساختمانی درآن انجام گرفته و جهت اجرای این طرح بزرگ تاکنون به هیچ فردی در بازار بدهی نداریم.
امام جمعه رضوانشهر افزود: البته بخشی از هزینه های ساخت مصلا در این شهرستان را از محل کمک های مردمی تأمین کرده ایم که روند اجرا و پیشرفت این پروژه تا کنون برای ما رضایت بخش می باشد.
وی در خصوص انتشار خطبه های نماز جمعه رضوانشهر و اخبار این ستاد در سایت سراسری شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور گفت: از ابتدای سال 1392 تا کنون و از بین 700 نماز جمعه کشور، رضوانشهر در زمینه خطبه های منتشره با 93 خطبه دارای رتبه 17 می باشد که تنها هشت خطبه طی این مدت توسط امام جمعه موقت خوانده شده است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی رضوانشهر افزود: همچنین از نظر به روز رسانی و انتشار اخبار از نیمه سال 1391 تاکنون با 608 خبر دارای رتبه چهاردهم کشوری می باشیم که بخشی از این موضوعات و اخبار برگرفته از سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی ( ایرنا ) است.
رئیس شورای فرهنگ عمومی رضوانشهر همچنین در زمینه اقدامات تروریستی فرقه ضاله وهابیت نیز بیان کرد: تا کنون بیشترین قربانیان و افرادی که بدست این گروهک کشته شده اند، از اهل سنت بوده اند که این امر نشانگر آن می باشد که این گروه ها وابسته به استکبار جهانی هستند.
امام جمعه رضوانشهر در ادامه پیرامون اربعین حسینی؛ به فرموده امام حسن عسکری (ع) در زمینه حضور در اربعین حسینی اشاره و اضافه کرد: طبق فرموده آن امام معصوم (ع)، نشانه مومن بودن شرکت در راهپیمائی زیارت اربعین است که باید از این دستور امام تبعیت کنیم.
همچنین در ادامه این نشست، علی گواهی رئیس اداره آموزش و پرورش و رئیس ستاد نماز جمعه رضوانشهر، حجت الاسلام والمسلمین مهدی فضلی تربتی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی و شمار دیگری از مسوولان مطالبی در خصوص دستور جلسه مطرح کردند.
شهرستان رضوانشهر با حدود 80 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.ک/2
7293/695


14/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن