تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا مى‏توانى بكوش كه صبح و شب در قلبت (حتّى) قصد فريب و نيرنگ كسى نباشد؛ چرا كه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820298640




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عکاس به ساده ترین سوژه ها عمق می بخشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: هنرمند عکاس: عکاس به ساده ترین سوژه ها عمق می بخشد تهران-ایرنا- هنرمند عکاس کشورمان، گفت: عکاس با هنر خود می تواند به ساده ترین سوژه ها، معانی عمیق ببخشد.


رامتین روزی طلب روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار هنرهای تجسمی ایرنا افزود: عکاسی از جمله هنرهایی است که دوستداران فراوانی در جهان دارد و هر بیننده، نگاه و نگرش متفاوتی به آن دارد که این موضوع را می توان جذابیت هنر عکاسی دانست.
وی افزود: عکاسی امروز با وجود امکانات زیاد، دارای سختی هایی است؛ زیرا برخی با گوشی های تلفن همراه عکس با کیفیت می گیرند اما در عکاسی مهم نگرش هنرمند عکاس است و اینکه به چه چیزی فکر می کند و دنبال چه می گردد.
روزی طلب، در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه عکس با عنوان "خواب در طبیعت" گفت: در این نمایشگاه پنج سوژه درخت، آتش، ابر و ماه، برف و سنگ کار شده که بیشتر عکسها تکیه بر تک عنصر دارد.
وی افزود: ترکیب بندی آثار به نحوه قرار گیری آن تک عنصر مثلا درخت در کادر بستگی دارد. در واقع زمینه ای که عنصر اصلی هر عکس در آن قرار داشته، تنها نقش پس زمینه تکمیل کننده را برعهده دارد و به خودی خود دیده نمی شود.
این هنرمند اظهار داشت: برای ثبت عکس ها به دنبال لوکیشن خاصی نرفته بلکه مناظری روزمره و یا در دسترس عموم را در نگاهی شخصی به قاب نمایشگاه کشانده ام ، در عناصر طبیعت به دنبال فرم های فیگوراتیو رفته و آنها را در شعله های آتش، فرم ابرها، منحنی برف بر روی سطوح ناصاف، اشکال خفته در صخره ها و پیچش های تنه درخت پیدا و عکاسی کرده ام.
روزی طلب افزود: عکس های این نمایشگاه به سبب پرداختن به تک عنصر، جنبه دکوراتیو نیز پیدا کرده است و از این رو مخاطب را به خرید عکس، مقوله ای که کمتر از سایر هنرهای تجسمی مورد اقبال بوده، تشویق می کند.
روزی طلب متولد سال 1362، اهل شیراز است. او طراح گرافیک، عکاس و مدرس دانشگاه است. این هنرمند در سال 1385 استودیو طراحی گرافیک و عکاسی صنعتی مداد سفید را در شیراز تاسیس کرد و مدیر گروه عکاسی آموزشگاه علوم سینمایی نما در این شهر نیز هست.
او سابقه برگزاری بیش از 3 نمایشگاه انفرادی و شرکت در بیش از 4 نمایشگاه گروهی را دارد و نمایشگاه حاضر، نخستین نمایشگاه انفرادی او در تهران محسوب می شود.
علاقه مندان برای دیدن از نمایشگاه خواب در طبیعت می تواننداز 14 تا 21 آذرماه همه روزه از ساعت 13 تا 20 به نگارخانه پاییز خانه هنرمندان مراجعه نمایند.
فراهنگ**9338**1027


15/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن