تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدايا روزى كن مرا محبّت خودت و محبّت دوستدارانت را و محبّت آنچه مرا به تو نزديك مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819280087




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پارك فناوري در دانشگاه آزاد اسلامي اهواز راه‌اندازي مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: پارك فناوري در دانشگاه آزاد اسلامي اهواز راه‌اندازي مي‌شود
خبرگزاري دانشجويان ايران - اهواز
سرويس: صنفي - آموزشي

پارك فناوري استان خوزستان با هدف ارتقاي نوآوري تكنولوژيك، توسعه اقتصادي و اشتغالزايي فارغ التحصيلان و متخصصان در دانشگاه آزاد اسلامي اهواز راه‌اندازي مي‌شود.

به گزارش سرويس صنفي ـ آموزشي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) ـ منطقه خوزستان ـ محمد شيخ ابوالحسني، مدير دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامي واحد اهواز با اعلام اين خبر گفت: مجوز راه‌اندازي اين پارك با اعتباري بالغ بر 180 ميليون ريال از سازمان مركزي دانشگاه آزاد اسلامي دريافت شده است كه در حال حاضر منتظر اقدامات لازم براي دريافت ساير مجوزها توسط وزارت علوم، تحقيقات و فناوري كشور هستيم.

وي با بيان اينكه پارك‌هاي فناوري به عنوان يكي از نهادهاي اجتماعي و حلقه اصلي توسعه اقتصادي در دهه 1980 ايجاد شده‌اند، گفت: پارك‌هاي فناوري‌ به عنوان ابزار جذب شركت‌هاي مبتني بر فناوري پيشرفته در سطح بين‌المللي شناخته مي‌شوند. اين پاركها محلي براي جذب متخصصان و محققان و توسعه فعاليت‌هاي كارآفرينان محسوب مي‌شود.

وي كمك به ايجاد شركت‌ها و بنگاه‌هاي اقتصادي جديد از طريق مركز رشد واحدهاي فناوري، ايجاد فضاي مناسب فعاليت علمي و مهندسي براي جذب دانشمندان و متخصصان داخل و خارج از مشور را از جمله وظايف پارك‌هاي فناوري خواند.

مدير دفتر ارتباط با موسسات، سازمان‌ها و صنايع كه سيستم‌هاي مناسب جهت دستيابي كشور به فناوري‌هاي نو و تبديل دستاوردهاي علمي مراكز پژوهشي و دانشگاهي به محصولات صنعتي و تجاري قابل عرصه در بازار هستند راه‌اندازي مي‌شود.

شيخ‌ابولحسني از كليه سازمانها، صنايع، كارخانجات و مراكز علمي و پژوهشي خواست جهت راه‌اندازي و توسعه پارك فناوري واحد اهواز همكاري لازم را با اين دانشگاه انجام دهند.

وي امتيازات همكاري سازمان‌ها، ادارات و كارخانجات با پارك‌هاي فناوري را شامل استفاده از خدمات مشاوره‌اي با استفاده از خدمات رفاهي، آموزشي و پژوهشي دانشگاه، ارائه خدمات رايانه‌اي و نرم افزاري و ... عنوان كرد.

مدير دفتر ارتباط با صنعت واحد اهواز در پايان يادآور شد: كليه مراكزي كه قصد همكاري در اين زمينه را با اين دانشگاه دارند مي‌توانند درخواست كتبي خود را به آدرس اهواز، فرهنگ‌شهر، دانشگاه آزاد اسلامي واحد اهواز ارسال و يا با شماره تلفن 3348361 ـ 0611 تماس بگيرند.
 چهارشنبه 25 ارديبهشت 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 772]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن