تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801489535




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص بيش از 2 هزار ميليارد ريال اعتبار به طرح‌هاي عمراني آب منطقه‌اي کردستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۳ آذر ۱۳۹۳ (۱۱:۳۶ق.ظ)
اختصاص بيش از 2 هزار ميليارد ريال اعتبار به طرح‌هاي عمراني آب منطقه‌اي کردستان مدير عامل شرکت آب منطقه‌اي کردستان از اختصاص 2 هزار 237 ميليارد ريال اعتبار به طرح‌هاي عمراني شرکت آب منطقه‌اي استان در سال‌جاري خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، اقبال شاه نظري گفت: بيشترين افت آب مربوط به 5 سال اخير است تا جايي که افت آب استان در طول 5 سال اخير بيش از 15 سال قبل از آن در استان است.
مدير عامل شرکت آب منطقه‌اي کردستان خاطرنشان کرد: اگر اقدامات پيشگيرانه در 15 سال قبل از اين مشکلات کم آبي در استان انجام مي‌گرفت شايد با اين روند کاهش آب و کم‌ آبي امروز مواجه نبوديم.
شاه‌نظري به روز نمودن سند ملي آب، ساماندهي چاه‌هاي غيرمجاز، تهيه و نصب کنتورهاي هوشمند، اجراي تغذيه مصنوعي و پخش سيلاب را از جمله مباحث مورد توجه در اين راستا عنوان کرد و بيان داشت: هوشمندسازي همه چاه‌هاي آب؛ به ويژه در شرق استان از اولويت‌هاي مهمي است که مورد توجه بود و در اين راستا گروهي تشکيل شده است.
وي تعداد مشترکين آب‌ در استان را در دو بخش آزاد و زيرزميني 54 هزار و 600 مشترک عنوان کرد و اظهار کرد: 6 هزار مشترک آب نيز در بخش آب‌هاي سطحي در استان وجود دارد.
مدير عامل شرکت آب منطقه‌اي کردستان در ادامه از افزايش اعتبارات طرح‌هاي عمراني شرکت آب منطقه‌اي استان در سال 93 خبر داد و افزود: از محل اعتبارات صندوق توسعه ملي در مرحله اول تاکنون 340 ميليارد ريال به اين شرکت اختصاص داده شده است.
وي خاطرنشان کرد: از محل اعتبارات توسعه ملي نيز 34 ميليارد تومان به شرکت آب منطقه‌اي استان اختصاص يافته که 21 ميليارد تومان آن تا کنون دريافت شده است.
به گفته شاه‌نظري، دريافت اعتبار از محل اعتبار ملي و ملي استاني در سال 93 مبلغ 793 ميليارد ريال است که 305 ميليارد ريال از اين اين ميزان تا کنون دريافت شده است.
مدير عامل شرکت آب منطقه‌اي کردستان مجموع اعتبارات دريافتي را 509 ميليارد ريال تاکنون عنوان کرد و افزود: با احتساب مبالغ دريافتي و مبالغي تخصيص داده شده رقم اعتبارات طرح‌هاي عمراني شرکت آب منطقه‌اي استان در سال‌جاري 2 هزار 237 ميليارد ريال است. به گفته شاه‌نظري، اين ميزان اعتبار اختصاص يافته 3 برابر اعتبارات سال گذشته است که اميدواريم بستر مناسبي را براي رفع مشکلات و موانع اين حوزه به دنبال داشته باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن