تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819870995




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ممنوعيت عرضه محصولات غير فرهنگي در غرفه هاي مطبوعاتي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۲ آذر ۱۳۹۳ (۱۱:۳۴ق.ظ)
ممنوعيت عرضه محصولات غير فرهنگي در غرفه هاي مطبوعاتي اداره ساماندهي منطقه 6 در طرح يکسان سازي و ساماندهي غرفه هاي مطبوعاتي از ممنوعيت عرضه محصولات غير فرهنگي در اين غرفه ها خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، سعيد محسني با بيان اينکه اين طرح به زودي اجرايي مي شود، گفت: بيشترين تعداد غرفه هاي مطبوعاتي و گل فروشي هاي تهران در منطقه 6 قرار دارد، با ساماندهي آنها و استفاده بهينه مي توان در عرضه محصولات فرهنگي در غرفه هاي مطبوعاتي گام هاي مؤثري برداشت. رنگ آميزي هاي متفاوت غرفه ها، عرضه محصولات غيرفرهنگي و سد معبر، از جمله مشکلاتي است که در اين طرح ساماندهي رفع خواهد شد.
رئيس اداره ساماندهي شهرداري منطقه به تخلف غرفه داران اشاره کرد و افزود: غرفه هاي گلفروشي و مطبوعات اجازه عرضه هر گونه محصولات خارج از ضوابط را ندارند، اين اقدام تخلف محسوب و با متخلفان برخورد مي شود.
رئيس اداره ساماندهي شهرداري منطقه 6 در ادامه افزود: يک دست سازي و زيباسازي غرفه هاي منطقه در دستور کار اداره ساماندهي قرار دارد و هيچ يک از اين غرفه ها نبايد بدون مجوز شهرداري نسبت به درج تبليغات در بدنه غرفه ها اقدام کنند.
محسني خاطر نشان کرد: رنگ آميزي و متحدالشکل کردن غرفه هاي مطبوعاتي و جلوگيري از عرضه محصولات غيرفرهنگي در اين اماکن در اولويت برنامه هاي اداره ساماندهي است و در اين ارتباط به صورت مستمر پايش و نظارت مي شود.
اکنون 171 غرفه مطبوعاتي در منطقه وجود دارد که از اين تعداد 143 غرفه با شهرداري قرارداد دارند، 23 کيوسک گل فروشي نيز در منطقه فعال است که به اهالي مردم خدمات رساني مي کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن