تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيبايى مرد به شيوايى زبان اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815325035




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شش کیلومتر تا مسجدالحسین (ع)


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اخبار کوتاه شش کیلومتر تا مسجدالحسین (ع) تهران-ایرنا-«کیلومتر 6» مستندی است درباره پیاده روی زائران اربعین حسینی و فعالیت موکب داران برای خدمت به آنها که از شبکه افق پخش می شود .


به گزارش روز پنچشنبه ایرنا،«اربعین» یادآور مصیبت سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) است؛ وقتی چهل روز از شهادت آن رادمرد تاریخ گذشت و خاندانش پس از تحمل رنج اسارت، به مدینه بازگشتند .
اربعین در عصر و زمانه ما یادآور یک حرکت دسته جمعی از سوی شیعیان و عاشقان مکتب حسینی نیز هست ؛ زمانی که بوی اربعین به مشام می رسد فوج فوج زائران کربلای معلی را می بینیم که از شهرهای دور و نزدیک عازم این سرزمین هستند و با پای پیاده ، قصد قربت می کنند و به نیت زیارت بارگاه نورانی امام حسین(ع) راهی این شهر می شوند . عکاسان، تصویربرداران و برنامه سازان فراوانی هر سال با زائران پیاده کربلا همراه می شوند تا گوشه ای از این عشق و ارادت دائمی را به تصویر بکشند و در تاریخ ثبت کنند .
مستند «کیلومتر 6» تلاشی است در این راستا؛ تصاویری از پیاده روی زائران اربعین حسینی و فعالیت های موکب داران در این مستند در برابر چشمان مخاطب قرار می گیرد . موکب دارانی که خدمت رسانی به زائران پیاده کربلا را افتخاری عظیم برای خود می دانند و در قسمت از مسیر، به پذیرایی از آنها می پردازند. این مستند قرار است جمعه 14 آذر ساعت 19.30 و تکرار آن روز بعد ساعت 17:30 از شبکه افق پخش شود.
**خلاصه مینی سریال نیلی تر از مهتاب
خلاصه مینی سریال "نیلی تر از مهتاب" به تهیه کنندگی سعید مرادی و کارگردانی محسن یوسفی در یک قسمت 100 دقیقه ای ، جمعه 21 آذر روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد.
مجموعه 6 قسمتی "نیلی تر از مهتاب" کاری از گروه فیلم های تلویزیونی شبکه سه سیماست که به قلم مهرداد نیکنام نوشته شده است. این سریال که ویژه ایام فاطمیه از این شبکه به پخش رسید ، داستان جوانی به نام امین است که به دلیل اختلاف با پدر خود از منصبش عزل شده و در ادامه می فهمد که فرد دیگری درصدد جایگزین شدن است. در طی این کندوکاو ها همچنین پی به رازی برده و در این مسیر با ماجراهایی رو به رو می شود.
جمشید مشایخی، حمیدرضا پگاه، سعید نیکپور، رحیم نوروزی، عمار تفتی، بهناز جعفری، روناک یونسی، آتش تقی پور، مینا جعفرزاده، مینا نوروزی، سوگل طهماسبی، وحید شیخ زاده و... گروه بازیگران این مجموعه تلویزیونی را تشکیل می دهند.
"نیلی تر از مهتاب" کاری از گروه فیلم های تلویزیونی شبکه سه سیماست که جمعه 21 آذر ساعت 23:15 از این شبکه به پخش می رسد.

**فیلم های شبکه سه در هفته آینده
فیلم های تلویزیونی وسینمایی ژاپولو ، حاشیه اقیانوس آرام ، افسانه حباب برفی ،اولین تکیه گاه ،چراغ و نیلی تر از مهتاب پنجشنبه20 و جمعه 21 آذر ماه طبق زمان های ذیل روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد .
فیلم سینمایی ژاپولو - Eine Legende Jappeloup محصول 2013 فرانسه به کارگردانی کریستین دوگوآی است که پنجشنبه 20 آذر ساعت 9:30 روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد .
فیلم سینمایی حاشیه اقیانوس آرام با نام لاتین Pacific Rim به کارگردانی گویی لرمو دل تورو ساخته سال 2013 آمریکا است که جمعه 21 آذر ساعت00:30 بامداد از شبکه سه سیما پخش می شود.
فیلم سینمایی افسانه حباب برفی با نام لاتین Snow Mageddon،به کارگردانی شلدون
ویلسون 21 آذر ساعت 10:00 از شبکه سه پخش می شود.
این فیلم سینمایی محصول2011 کانادا است که بازیگرانی چون مگدا اپانوویس، میشل هوگان در آن بازی کرده اند .
فیلم تلویزیونی اولین تکیه گاه به کارگردانی قدرت الله صلح میرزایی و با بازی لاله اسکندری، علی سلیمانی، مریم کاویانی جمعه 21 آذر ساعت 16:00 روی آنتن شبکه سه می رود.
این فیلم به تهیه کنندگی امیرحسین یزدانی محصول 1392 سیما فیلم است .
فیلم تلویزیونی چراغ به نویسندگی و کارگردانی اصغر دهقان و تهیه کنندگی شاهین اسماعیلی جمعه 21 آذر ساعت 19:15 روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد .
فیلم تلویزیونی "نیلی تر از مهتاب" به کارگردانی محسن یوسفی جمعه 21 آذر ساعت 23:20 روی آنتن شبکه سه قرار می گیرد.
فراهنگ**9187**1599


13/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن