تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803565847




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختصاص 13 میلیارد ریال برای مسکن جوانان در لایحه بودجه 94


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: اختصاص 13 میلیارد ریال برای مسکن جوانان در لایحه بودجه 94
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان، از تصویب 13 میلیارد ریال بودجه در تبصره‌های لایحه بودجه سال 94 برای هزینه در حوزه مسکن جوانان خبر داد.
به گزارش نامه نیوز ، دکتر محمود گلزاری در جلسه شورای اداری اداره‌ کل ورزش و جوانان استان زنجان با بیان این مطلب، افزود: با وجود تصویب این میزان بودجه توسط دولت برای هزینه‌کرد در بخش مسکن جوانان، باز هم دلواپس تصویب نهایی این مقوله در مجلس شورای اسلامی هستیم، این در حالی است که وزارتخانه با مسایل مالی متعددی دست و پنجه نرم می‌کند که معتقدیم مدیریت در این دو حوزه نقش اساسی را ایفا می‌کند.


وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر دولت و وزارتخانه به جد پیگیر مدیریت بودجه هستند، تصریح کرد: متأسفانه امروزه 20 درصد از جوانان استان زنجان از بیکاری رنج می‌برند و آفتی که علاوه بر این موارد دامن‌گیر قشر کارمند شده، شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت پس از استخدام در ادارات و پست‌های مدیریتی است.


گلزاری درباره وضعیت این وزارتخانه بعد از ادغام نیز اظهار کرد: وزارتخانه تمایل زیادی به تفکیک دو حوزه ورزش و جوانان دارد، این در حالی است که در هر صورت ما با ادغام دو حوزه ورزش و جوانان و اصل قضیه با مشکل مواجه‌ایم و شورای عالی جوانان، مهرماه امسال و طی جلسه‌ای این ادغام را مشکل‌آفرین عنوان کرده است، چرا که دو حوزه در مسایل و مشکلات متفاوت‌اند، از این رو احتمال تفکیک این دو حوزه زیاد است.


در ادامه این جلسه، مدیرکل مشارکت‌های اجتماعی وزارت ورزش و جوانان نیز یکی از مشکلات اساسی امروز را دخالت دولت در مسائل مختلف زندگی مردم و توقع ملت در به عهده گذاشتن تمام امور بر دوش دولت برشمرد و گفت: این نوع نگاه غلط و نادرست بوده و موجب می‌شود دولت نقش مادری را ایفا کند که ملت نیز کودک نابالغ آن محسوب می‌شوند.


رضا حجتی با یادآوری اینکه لزوماً باید به فکر کوچک کردن دولت باشیم، اظهار کرد: والدین موظف‌اند از همان ابتدا معنا و مفهوم مشارکت اجتماعی که مستلزم میزانی از تعامل است را به فرزندان‌شان بیاموزند. در این خصوص یکی از نهادهای عمده اجتماعی سمن‌ها هستند که در کشورهای توسعه یافته تعدادشان بسیار زیاد است.


وی با اشاره به اینکه تأکید وزارتخانه، تشکیل سمن‌های غیردولتی، غیرانتفاعی و غیرسیاسی است، ادامه داد: گسترش این سمن‌ها میتواند موجب تمرکز همه موضوعات مورد توجه جامعه باشد. این در حالی است که وظیفه وزارتخانه نیز آموزش، ایجاد انگیزه، هدایت و پشتیبانی است و بر اساس آمار سال گذشته به ازای هر 100 نفر فقط یک سمن داشتیم که این بسیار تاسف‌برانگیز است.


سید ارسلان حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه زنجان جزو معدود استان‌هایی است که هیچ مشکل خاصی در ارتباطات بین دو معاونت احساس نمی‌شود، تصریح کرد: با این وجود، در حال حاضر فضا به گونه‌ای است که دو حوزه از امکانات کافی برخوردار نیستند و امیدواریم این جریان در دولت فعلی بازنگری شده و مشکلات موجود مرتفع شود.


حمید حسنی معاون فرهنگی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان نیز اظهار کرد: امسال و سال گذشته موفق شدیم در شورای برنامه‌ریزی استان درصدی از بودجه‌های مورد نیاز کارگروه‌های فرهنگی را تصویب کرده و از بودجه استانی در نظر بگیریم. این در حالی است که در سال گذشته از 48 طرحی که برای سمن‌ها در نظر گرفته بودیم تنها 4 مورد به طور کامل اجرا شد و 165 میلیون ریال نیز به سمن‌ها اختصاص یافت.






منبع: ایسنا


۱۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن