تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 7 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه بنده اى بخواهد چيزى بخواند و يا كارى انجام دهد و بسم اللّه  الرحمن الرحيم بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802349419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون استاندار: امسال دو هزار و 130 میلیارد ریال برای اجرای طرح های عمرانی استان ایلام اختصاص یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون استاندار: امسال دو هزار و 130 میلیارد ریال برای اجرای طرح های عمرانی استان ایلام اختصاص یافت ایلام - ایرنا - معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار ایلام با اشاره به اختصاص دو هزار و 130 میلیارد ریال اعتبار برای طرح های عمرانی این استان، گفت: اجرای طرح های عمرانی نوید بخش آینده روشن این استان است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، "حشمت اله عسگری" عصر سه شنبه در نشست شورای برنامه ریزی این استان افزود: این میزان اعتبار برای اجرای 47 پروژه در حوزه عمرانی و راهسازی اختصاص یافته که نوید بخش تحرک جدی در این حوزه است.
وی تکمیل و تجهیز کتابخانه مرکزی ایلام، توجه به مباحث فرهنگی و مجتمع های فرهنگی، ساخت مصلی و مرمت و بازسازی مسجد جامع و اجرای طرح های مختلف در حوزه راه را موجب قرار گرفتن استان در مدار توسعه اعلام کرد.
عسگری بر توجه ویژه دولت و دستگاه های اجرایی به حوزه نرم افزاری اشاره و تاکید کرد: این اقدامات و توجهات ویژه موجب توسعه ایلام در همه بخش های در آینده نزدیک خواهد شد.
وی به طرح چهار بانده شدن جاده ایلام – صالح آباد و تامین روشنایی این مسیر اشاره کرد و گفت: شتاب بخشی در این طرح با توجه به حجم ترددها و فعال شدن مرز بین المللی مهران و در دستور کار قرار داشتن راه اندازی منطقه آزاد تجاری باید در دستور کار مسوولان قرار گیرد تا در آینده افزایش ترددها، ترافیک به همراه نداشته باشد.
وی همچنین اجرای ساخت کنار گذر جنوب استان و انجام مطالعات آن با توجه به افتتاح تونل قلاجه در آینده و کوتاه شدن فاصله ایلام – کرمانشاه و تبدیل این جاده به مسیری پر تردد را امری ضروری دانست.
وی افزود: راه و شهرسازی علاوه بر توسعه راه های استان باید تلاش جدی برای تکمیل طرح بیمارستان 313 تختخوابی ایلام داشته باشد تا این طرح خدماتی - درمانی سال آینده به بهره برداری برسد.
عسگری همچنین خواستار اجرایی شدن طرح های مسکن مهر و تلاش برای تقسیط تسهیلات این واحدها و کاهش دوران مشارکت شد و یادآور شد: این مهم موجب می شود تا صاحبان مسکن مهر متضرر نشوند.
ساماندهی عرضه گوشت در منطقه مهدی آباد و شباب، رعایت مسایل بهداشتی و شرعی در کشتار دام، کشتار دام با نظارت دامپزشکی و جلوگیری از کشتار دام بصورت غیر مجاز، تشکیل کار گروهی برای یافتن راهکاری برای جل معضل کشتار غیر مجاز دام در استان و اجرایی شدن طرح جامع زنان سرپرست خانوار از دیگر مواردی بود که معاون استاندار ایلام بر اجرای آنها تاکید کرد.
7177/712


11/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن