تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820407479




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ائتلاف رسانه های جهان اسلام شمشیری برنده علیه افراطی گری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: نماینده مجلس: ائتلاف رسانه های جهان اسلام شمشیری برنده علیه افراطی گری است ارومیه - ایرنا - نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی با مثبت ارزیابی کردن برگزاری اجلاس رسانه های کشورهای اسلامی گفت: ائتلاف رسانه های جهان اسلام، شمشیری برنده علیه افراطی گری و گامی بزرگ برای صلح جهانی است.


عابد فتاحی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در شرایط کنونی و در دورانی که امپراتوری رسانه ای غرب با شتاب بیشتری در تلاش است تا با تبلیغات دروغین حقیقت اسلام را زیر سوال ببرد همراهی و اتحاد رسانه های جهان اسلام ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
وی اظهار کرد: خبرگزاری ها و سایتهای دنیای غرب با هدف ترویج اسلام هراسی و تقویت گروههای تکفیری اقدام به وارونه نشان دادن واقعیتها و جعل حقیقتها کرده و از این طریق بستر رشد گروهکهای تروریستی را آماده می کنند.
این نماینده مجلس ادامه داد: استکبار جهانی با سرمایه گذاریهای میلیاردی دروغگوترین رسانه های غربی را پشتیبانی می کند تا میان مسلمانان تفرقه افکنده و پیکره اسلام را از هم بگسلد.
فتاحی با اشاره به قتل عام مردم بی گناه عراق، فلسطین، سوریه و سایر کشورهای مسلمان گفت: اگر رسانه های جهان اسلام با تمام قدرت اقدام به اطلاع رسانی شفاف کرده و حقیقتهای پنهان را در برابر چشم جهانیان به نمایش بگذارند بدون تردید دشمنان اسلام روز به روز تضعیف شده و ابهت خود را از دست می دهند.
نماینده مردم ارومیه در خانه ملت افزود: یکپارچگی رسانه های دولتهای اسلامی گامی بزرگ به سوی صلح جهانی است و صدای حق طلبانه آنها می تواند امنیت و آرامش را بر جهان حاکم کند.
این نماینده مجلس اظهار کرد: خبرگزاری های دولتهای اسلامی می توانند به افراط و تفریط و خشونت در جهان خاتمه داده و زمینه زندگی امن را برای تمامی ملتهای جهان فراهم کنند.
وی اضافه کرد: هر اندازه رسانه های دنیای اسلام با شتاب بیشتری حرکت کند و از وقایع جهان عقب نمانند قطع یقین جلوی تبلیغات منفی خبرگزاری های دروغین غربی گرفته می شود.
12 و 13 آذرماه دهمین اجلاس رسانه های دولتهای اسلامی در تهران برگزار می شود.
8135/581


13/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن