تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هنگامى كه مؤمن بر صراط مى‏گذرد، و مى‏گويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم. ناگاه زبان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819826409




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رسانه های جهان اسلام علیه صهیونیسم و افراط گرایی همصدا شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دبیر کل حزب ایران زمین: رسانه های جهان اسلام علیه صهیونیسم و افراط گرایی همصدا شوند تهران- ایرنا- دبیرکل حزب ایران زمین با بیان این که جمهوری اسلامی گام های موثرو تعیین کننده ای در راستای شعار «همگرایی رسانه ای برای صلح و آرامش در جهان اسلام» برداشته است، گفت: رسانه های جهان اسلام علیه صهیونیسم و افراط گرایی همصدا شوند.


«ابولقاسم رئوفیان» روز دوشنبه در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: جمهوری اسلامی ایران به لحاظ نقش و قدرتی که در اختیار دارد با کمک رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای تحقق آرمان های امام راحل(ره) می تواند تحکیم بخش و انسجام بخش بیداری مسلمانان جهان باشد.
این فعال سیاسی تصریح کرد: به نظر می آید برای ارتقای سطح آگاهی مردم در جهان اسلام و نیز برای تنویر افکار عمومی و بسیج افکار جهان اسلام علیه استکبار وصهیونیسم بین المللی در راستای اطلاع رسانی، باید وحدت نظر و رویه ای بین خبرگزاری های جهان اسلام پدید آید که جمهوری اسلامی این گام را برداشته است.
رئوفیان استفاده از تجمیع افکار مسلمانان جهان را علیه دشمنان اسلام که در قالب تکفیری ها، سلفی ها، داعشی ها، صهیونیسیم بین الملل و سایر مجامعی که با لابی صهیونیستی برای بازدارندگی از این آگاهی بخشی و ارتقای سطح افکار مسلمانان جهان به وجود آمده است، عمده وظایف رسانه های جهان اسلام دانست.
وی ادامه داد: طبیعی است اجلاس وزرای اطلاع رسانی می تواند در آمادگی جهان اسلام در برابر تهدیدهای جدی جهان اسلام که با هزینه های سرسام آوری انجام می شود، کمک موثری باشد.
دبیر کل حزب ایران زمین با بیان این که بیش از 150 خبرگزاری و شبکه های تلویزیونی علیه بیداری جهان اسلام بسیج شده اند، اضافه کرد: چنین اجلاس هایی می تواند اثر بخشی لازم در بیداری افکار جهان اسلام داشته باشد که باید از این فرصت ها استفاده کرد و این آمادگی را هر چه بیشتر پدید آورد.
رئوفیان رمز موفقیت در برابر توطئه های استکبار را وحدت کشورها و ملت های اسلامی درکنار یکدیگر برشمرد و افزود: این وحدت می تواند تضمین کننده موفقیت ها درهر توطئه ای علیه جهان اسلام باشد والبته هدایت این مجموعه به نحوی که تامین کننده نیاز به حق جهان اسلام است، باید رهبری شود.
تهران دهم تا سیزدهم آذرماه جاری (1تا 4دسامبر) میزبان دهمین اجلاس وزیران اطلاع رسانی کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی است.
سیام/ 9136/1429


10/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن