تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819010578




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ملایر با دو نمایش در نخستین جشنواره منطقه ای دفاع مقدس حضور یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ملایر با دو نمایش در نخستین جشنواره منطقه ای دفاع مقدس حضور یافت ملایر- ایرنا- شهرستان ملایر به نمایندگی استان همدان با دو نمایش"شوق تلخ" و "خنک مثل صبح" در نخستین جشنواره منطقه ای دفاع مقدس با عنوان"یاقوت های سرخ" در استان مرکزی حضور یافت.


مدیر گروه هنری باران روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: از 10 گروه نمایشی که از شش استان کشور برای این جشنواره انتخاب شدند، دو نمایش مربوط به ملایر است که نماینده خوبی برای استان همدان است.
"محمد قاسمی" اظهار کرد: نمایش"شوق تلخ" به کارگردانی"پری بارانی" هشتمین حضورش در جشنواره های استانی و کشوری است که تاکنون در جشنواره های تئاتر استانی، منطقه ای، مقاومت و صاحبدلان حضور داشته و با موضوع دفاع مقدس است.
وی ادامه داد: تکنیک کاری پری بارانی به صورت گارژنیدزه است که برای نخستین بار در کشور تئاتر به این صورت اجرا می شود و تاکنون این نمایش موفقیت های خوبی را برای خود کسب کرده است.
وی که نویسنده نمایش"شوق تلخ" و همچنین کارگردان و نویسنده نمایش"خنک مثل صبح است" افزود: نمایش"خنک مثل صبح" با موضوع دفاع مقدس برای پنجمین بار است که در جشنواره های تئاتر حضور پیدا می کند.
قاسمی گفت: در این نمایش که تولید سال گذشته است، نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس کاملا محسوس است و با سبکی نوظهور در ایران، موسیقی و اجرا با هم آمیخته شده است.
وی بیان داشت: نخستین جشنواره منطقه ای دفاع مقدس با عنوان"یاقوت های سرخ" به مناسبت گرامیداشت شهید چمران از دهم آذرماه در فرهنگسرای ساوه آغاز شده و تا 14 آذرماه امسال ادامه دارد.
قاسمی افزود: این جشنواره در قالب موضوعات دفاع مقدس، دفاع مقدس در آئینه عاشورا، اشاعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، توجه به فعالیت هنرمندان متعهد و ترویج معنویت و فرهنگ مقاومت، تقویت و استمرار حرکت های هنری متعهد و منطبق با اهداف والای فرهنگی و ایجاد فضای همدلی و هم اندیشی در حوزه تئاتر برگزار شده است.
شهرستان ملایر با جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر در جنوب شرقی استان همدان واقع شده است.
7528/2624


12/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن