تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند اِبا دارد از اين كه باطلى را حق معرفى نمايد، خداوند اِبا دارد از اين كه حق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803866738




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اختتامیه نخستین جشنواره مجازی دفاع مقدس خاک سرخ برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اختتامیه نخستین جشنواره مجازی دفاع مقدس خاک سرخ برگزار شد تهران - ایرنا - دبیرکل جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگر نواندیش خدمتگزار گفت: مراسم اختتامیه نخستین جشنواره مجازی دفاع مقدس با عنوان خاک سرخ با اعلام برگزیدگان برتر شامگاه آخرین روز هفته دفاع مقدس برگزار شد.


حسین اسماعیلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: همزمان با آخرین روز هفته دفاع مقدس با عنوان نامگذاری "بسیج، ایثار و میثاق با شهدا"، مراسم اختتامیه جشنواره خاک سرخ در باغ موزه دفاع مقدس در سالن خلیج فارس برگزار شد.
وی ادامه داد: در مراسم اختتامیه جشنواره خاک سرخ برگزیدگان آثار در بخش های فیلم، عکس، سرود و موسیقی، شعر و ادب، نمایش و فیلم نامه، نقاشی و تندیس، طراحی و تصویرسازی، دکوراسیون، وبلاگ نویسی ( سایت و آرشیو خبر)، خاطرات و دل نوشته، مقالات و داستان، کتب و نشریات، پوستر و خوشنویسی مرتبط با دفاع مقدس معرفی و با اهدا لوح و جوایز گرانقدر تجلیل شد.
اسماعیلی بیان داشت: با توجه به اهمیت و جایگاه سال های دفاع مقدس در تاریخ انقلاب ایران و حتی در تاریخ معاصر جهان و نقش بلامنازع آن در مباحث امروز کشور و حتی منطقه ، بدیهی است بیشترین توجه نهادهای اجتماعی و فرهنگی جامعه به تربیت و ایجاد فضای مطلوب انتقال مفاهیم و ارزشهای دفاع مقدس معطوف شود.
وی افزود: جشنواره خاک سرخ به عنوان نخستین جشنواره مجازی دفاع مقدس با به همت معاونت فرهنگی جمعیت فرزندان شاهد و ایثارگرنواندیش خدمتگزار به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.
اسماعیلی با اشاره به اهداف برگزار این جشنواره اظهار کرد: این جشنواره ، با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و الگوسازی برای نسل جوان، تحقق منویات مقام معظم رهبری، شناسایی و فعال سازی استعدادها با هدف ارتقای سطح فرهنگی و همچنین ترویج مشارکت اجتماعی در ارتقاء فرهنگ ایثار و شهادت با تاکید بر حضور و مشارکت گروه های مردمی برگزار شد.
وی با اشاره به فرایند مراحل برگزاری این جشنواره بیان داشت: بررسی آثار در سه مرحله انجام شد در مرحله اول مسولان اجرایی جشنواره به تطبیق قوانین عمومی و اختصاصی با آثار ارسالی پرداخته و به ارزش هنری آثار ملاحظه ای نشد در نتیجه آثار غیرهمخوان با قوانین از رده خارج و آرشیو شدند.
اسماعیلی با اشاره به استقبال قابل توجه و ارسال 350 اثر به این جشنواره اظهار کرد: بعد از تطبیق آثار ارسالی با قوانین جشنواره در مرحله بعد آثار همخوان به تعداد 243 اثر به هیات داوران برای بررسی و انتخاب آثار برگزیده تحویل داده شد.
وی ادامه داد: در مرحله پایانی پنج اثر برتر در هر بخش انتخاب شد که در مراسم اختتامیه از این افراد نیز تجلیل به عمل آمد.
دبیر جشنواره با اشاره به موضوعات آثار ارسال در این جشنواره گفت: مذهب و اعتقادات مذهبی در نسل دفاع مقدس - رهبری امام خمینی (ره)- نقش موثر ولایت فقیه در پیشرفت های نظام - بسیج مردمی ، ارتش، سپاه، بسیج دریک نگاه- روحانیت و حضور در جبهه ها و نقش روحانیت در تبیین و روشنگری در دوران دفاع مقدس از موضوعاتی بود که در آثار ارسالی به آنها پرداخته شد.
وی افزود: آرمان ها، وصایا، دیدگاه های شهدا، مادران و همسران شهیدان و جانبازان و بانوان شهید، ارزش ها و مفاهیم در دفاع مقدس، جانبازان، ایثارگران و شهیدان زنده دفاع مقدس، تاثیر دفاع مقدس در فرهنگ امروز، رسانه های مختلف و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، راز پیروزی و همدلی در دفاع مقدس و موفقیت انقلاب اسلامی، نیز از موضوعات مطروحه در این جشنواره بود.
وی به دیگر موضوعاتی رعایت شده در آثار ارسالی اشاره و اظهار کرد: تبدیل تهدیدها به فرصتها با اتکال به ولایت و تجربیات دفاع مقدس و باور مفهوم خودکفایی - پزشکان، پرستاران و امدادگران - جهاد سازندگی و سنگرسازان بی سنگر - شناخت دشمنان واقعی و فتنه انگیزان در انقلاب اسلامی در ارتباط با دفاع مقدس از جمله موضوعاتی بود که در آثار ارائه شده مدنظر قرار گرفت.
تهرام/1699/1348


08/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن