تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بركت در مال كسى است كه زكات بپردازد، به مؤمنان مدد و يارى رساند و به خويشاوندان كمك نما...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819355503




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيمانكاران تنها از 30 درصد ظرفيت خود استفاده مي كنند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۹ آذر ۱۳۹۳ (۹:۲۱ق.ظ)
معاون وزير نفت: پيمانكاران تنها از 30 درصد ظرفيت خود استفاده مي كنند معاون وزير نفت گفت: سازندگان و پيمانكاران تنها از 30 درصد ظرفيت خود استفاده مي‌كنند و 70 درصد ظرفيت خالي دارندكه در صورت پويايي كمك شاياني به صنعت نفت كشور مي كنند.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد عماد حسيني با اشاره به اين كه وزارت نفت يك وزارتخانه تخصصي است و بايد غيرسياسي مديريت شود، گفت: طولاني شدن روند ساخت پروژه‌ها هزينه بسيار زيادي ايجاد كرده كه ديگر قابل تحمل نيست.
وي گفت: هم اكنون در وزارت نفت يك اتاق فكر تشكيل شده است كه در آن متخصصان صنعت نفت و پيمانكاران دور يك ميز مي‌نشينند و تا كنون چندين جلسه برگزار شده است. همچنين پژوهشگران و و دانشگاهيان حوزه نفت و انرژي نيز در اين جلسه ها حضور دارند.
معاون وزير نفت گفت: بايد مشخص شود تعديل نرخ ارز و قيمت حامل هاي انرژي، انبوه شكايت ها و اختلاف هاي قراردادي، رفتارهاي ناخوشايند ميان كارفرمايان با كارآفرينان و كم‌توجهي به توان داخلي سازندگان و پيمانكاران و مسائلي از اين قبيل به چه دليل بوده و چه راهكارهايي بايد براي آن ارائه شود.
وي به برخي راهكارهاي كوتاه مدت براي فعال شدن بخش خصوصي اشاره كرد و گفت: اقداماتي چون صدور بخشنامه‌هاي تعديل نرخ ارز و حامل هاي انرژي، ابلاغ شيوه‌نامه نوين و روزآمد حل اختلاف از سوي وزير نفت، روزآمد كردن آيين‌نامه مناقصه ها با تأكيد بر حمايت از بخش داخلي و حمايت از سازندگان داخل بخشي از راهكارهاي كوتاه مدت است كه مي‌تواند به فعال شدن بيشتر بخش خصوصي حوزه نفت كمك كند.
حسيني تأكيد كرد: بهادادن به بخش خصوصي در وزارت نفت عملي و اجرايي شده است و وزارت نفت براي كمك به بخش داخلي و توانمندسازي سازندگان و پيمانكاران داخل، مزيت هايي براي آنان در نظر گرفته است تا آنها بهتر بتوانند قيمت دهند كه كمك بزرگي براي بخش خصوصي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن