تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك درهم صدقه دادن از يك روز روزه مستحبى برتر و والاتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819250169




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیات انتخاب جشنواره فیلم کوتاه خورشید اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: هیات انتخاب جشنواره فیلم کوتاه خورشید اعلام شد تهران - ایرنا - اسامی اعضای هیات انتخاب بخش فیلم "چهارمین جشن فیلم کوتاه مستقل خورشید" اعلام شد.


به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی چهارمین جشنواره فیلم کوتاه مستقل خورشید، این هیئت انتخاب 9 نفره متشکل از رامتین شهبازی، وحید وکیلی فر، محمود رحمانی، مهدی یارمحمدی، جمال رحمتی، جمال اسکویی، مهدی جواهریان، مونا زاهد و مریم فیروزی است.
رامتین شهبازی کارشناس ارشد ادبیات نمایشی، منتقد و مدرس دانشگاه است. از جمله فعالیت های پژوهشی وی ارائه چند مقاله علمی، پژوهشی در همایش های ملی و بین المللی تئاتر و سینما است.
وحید وکیلی فر دانش آموخته سینما از دانشگاه سوره تهران است که با ساخت دو فیلم بلند تابور و گشر در جشنواره های بین المللی جوایزی از جشنواره هایی چون تسالونیکی، روتردام، دوویل، مراکش، سنت پطرزبورگ، ابوظبی، ساین دونت را دریافت کرده است.
مهدی یارمحمدی فیلمساز، تهیه کننده و توزیع کننده فیلم های کوتاه و مستند است که دبیری جشن فیلم کوتاه مستقل خورشید را نیز به عهده دارد.
وی عضو انجمن مستند سازان خانه سینما است که لوح تقدیر از سازمان ملل متحد و صلیب سرخ جهانی را در کارنامه خود دارد.
مونا زاهد نیز دانش آموخته کارشناسی ارشد روانشناسی است. وی همچنین به عنوان نویسنده، کارگردان، تهیه کننده، طراح صحنه و لباس و نقاش در میان هنرمندان شناخته شده است.
دریافت جوایز متعدد از جشنواره هایی نظیر: میلان، چک، هامبورگ، یاماگاتا، سینما دو ریل، کورک، کراکو، آنکارا، عرب و ایرانی نیویورک، استرالیا، زنان سوئد، لوساس فرانسه از جمله افتخارات این هنرمند است.
محمود رحمانی مستند ساز است که با ساخت فیلم مستند "ملف گند" بلندترین پلان سینمای مستند ایران را در 53 دقیقه به نام خود ثبت کرده است.
وی نیز جوایز متعدد از جشنواره های داخلی و خارجی چون روبرتو روسلینی، بهترین فیلم مستند Medfest، لوح ویژه «دُن خوزه لو ای جی»، پلاک طلای بهترین بهترین ها جشنواره انسان دوستانه آسا، جایزه ویژه هیات داوران جشنواره میلینیوم، جایزه ویژه هیات داوران جشنواره مستند مونیخ را در کارنامه دارد.
جمال رحمتی کاریکاتوریست و فیلم ساز که فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشکده هنرهای زیبا است که دریافت 27 جایزه بین المللی از جمله شش جایزه نخست جهانی را در کارنامه دارد.
جمال اسکویی، کارگردان فیلم های انیمیشن، مستند و داستانی و فارغ التحصیل رشته تدوین از دانشکده صدا و سیما است.
دریافت جوایز متعدد داخلی و حضور در جشنواره های معتبر بین المللی از جمله فعالیت های وی است.
مریم فیروزی، کارگردان و فیلمنامه نویس است که سابقه فعالیت در عرصه عکاسی چیدمان و سینمای تجربی را دارد.
مهدی جواهریان ، کارشناسی ارشد در رشته سینمای دیجیتال از دانشگاه فیلم و تلویزیون آسیا در دهلی است. وی فعالیت در عرصه هنر دیجیتالی در حیطه های گوناگون همچنین فعالیت تجربی در حوزه ادبیات و ترجمه ادبی و تمایل به سینمای شاعرانه و تجربه گرا را دارد.
چهارمین جشن فیلم کوتاه مستقل خورشید به همت پایگاه حمایت از فیلم کوتاه مستقل، دی ماه سال جاری درتهران برگزار می شود.
فراهنگ**9246**1569


11/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 114]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن