تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802762688




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هیات انتخاب بخش مستند جشنواره بین المللی فیلم فجر مشخص شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: هیات انتخاب بخش مستند جشنواره بین المللی فیلم فجر مشخص شد تهران - ایرنا- اسامی هیات انتخاب بخش مستند جشنواره فیلم فجر طی احکامی جداگانه از سوی دبیر این جشنواره اعلام شد.


به گزارش روز جمعه گروه فرهنگی ایرنا، عزیزاله حاجی مشهدی، پیروز کلانتری، جعفر صانعی مقدم، حامد شکیبانیا و محمدحسین مهدویان به عنوان اعضای هیات انتخاب بخش مستند سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر از سوی دبیر جشنواره معرفی شدند.
براساس گزارش ارتباطات و اطلاع رسانی سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر، در بخش آثار مستند سینمایی، عزیزاله حاجی مشهدی: متولد 1329 در گرگان. دانش آموخته کارشناسی ارشد در رشته زبان شناسی همگانی از دانشگاه تهران است.
وی منتقد و مدرس سینما است و در سوابق کاری وی می توان به عضویت هیات انتخاب و داوری در جشنواره های فیلم فجر، فیلم و عکس وحدت، انقلاب و دفاع مقدس، فیلم شهر، فیلم سینما حقیقت و جشن سینمای ایران، عضویت در کانون مدرسان سینما و انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران اشاره کرد.
بنا بر این گزارش، پیروز کلانتری، متولد سال 1332در تهران. دانش آموخته مدرسه عالی تلویزیون و سینما است.
وی کار هنری خود را با عکاسی آغاز کرد. این مستندساز آثار مستند متعددی را کارگردانی کرده است که می توان به فیلم های پناهنده، حکایت باقی، این فیلم را به کی نشون می دین و راویان کوچک روستای غریب (از مجموعه کودکان سرزمین ایران) اشاره کرد.
کلانتری جوایز متعددی از جشنواره های مستند داخلی و خارجی دریافت کرده است. وی عضویت در هیات انتخاب و داوری جشنواره فیلم کوتاه تهران، فیلم شهر و جشنواره سینمای مستند ایران و غیره را در سوابق کاری خود داشته است.
جعفر صانعی مقدم، متولد 1337در تهران. دانش آموخته مهندسی کامپیوتر از دانشگاه شهید بهشتی است.
از فعالیت های وی می توان به مدیریت تولید و پخش سیمای زاهدان، تهیه کننده واحد جنگ در شبکه اول سیما، معاونت پشتیبانی سیمافیلم، مدیرعامل مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، مدیر عامل انجمن سینمای جوان ایران، مدیر کل ارزشیابی و نظارت بر سینمای حرفه ای، عضویت در هیات انتخاب و داوری جشنواره بین المللی فیلم کوتاه، روستا، آسیا پاسفیک، دفاع مقدس، فیلم فجر و داور جشنواره بین المللی فیلمسازان آماتور جهان (یونیکا) هلند و غیره اشاره کرد.
وی تهیه کنندگی مجموعه های مستند متعددی را در کارنامه خود دارد.
حامد شکیبا نیا متولد 1351در تهران. دانش آموخته کارشناسی مخابرات و کارشناسی ارشد سیستم های اجتماعی و اقتصادی است.
وی کارگردانی و تهیه کنندگی فیلم و مجموعه های مستند ایران و غرب، من انرژی هسته ای نیستم، جنگ به شیوه آمریکایی و غیره را بر عهده داشته است.
شکیبانیا جوایزی از جشنواره های بزرگ جان گریسون، مستند پیبادی، تاریخ سازان نیویورک، جایزه برنز جشنواره نیویورک و جایزه بهترین مستند در جشنواره رسانه جهانی و برنده جایزه بزرگ شهید آوینی را کسب کرده است.
محمدحسین مهدویان، متولد 1360 در بابل. دانش آموخته کارشناسی کارگردانی سینما در دانشگاه سوره و کارشناسی ارشد تهیه کنندگی از دانشکده صدا و سیما است.
وی ساخت فیلم های مستند استخوان لای زخم، ثنا، آخرین روزهای زمستان را در کارنامه خود دارد که موفق به کسب بهترین کارگردانی و بهترین فیلم از چهارمین جایزه بزرگ شهید آوینی، بهترین فیلم بلند از هشتمین جشن انجمن منتقدان و نویسندگان سینمای ایران، بهترین کارگردانی برای مستند داستانی از هفتمین جشنواره سینما حقیقت، بهترین دستاورد فنی و هنری از سی و یکمین جشنواره فیلم فجر، کاندیدای سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی و تدوین برای فیلم آخرین روزهای زمستان شده است.
سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر بهمن ماه سال جاری به دبیری علیرضا رضاداد برگزار خواهد شد.
علاقمندان جهت کسب آخرین اخبار از فعالیت های دبیرخانه سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم فجر می توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی جشنواره به آدرس www.fajrfilmfestival.ir ارتباط برقرار کنند.
فراهنگ **9022**1027


30/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن