تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):خردمند به کسى که از او نصیحت مى خواهد، خیانت نمى کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819662429




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صلابت مسلمانان آمریکا تصویر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: چند خبر کوتاه از سیما صلابت مسلمانان آمریکا تصویر شد تهران-ایرنا-مجموعه مستند « صلابت » ساخته فرحناز کریمی در 13 قسمت در شبکه مستند سیما تولید شد و هر شب ساعت 17:30 روی آنتن می رود.


فریبرز کریمی مجری طرح مجموعه « صلابت » روز یک شنبه به خبرنگار ایرنا گفت : مجموعه « صلابت » در ایالات متحده تهیه و تصویربرداری شده است و درباره مراکز اسلامی و اشخاص عالیرتبه مسلمان که در ایالت های مختلف آمریکا فعالیت داشته و دارند ، گزارش می دهد.
وی گفت: هدف این مستند به تصویر کشیدن تلاش افرادی است که علی رغم فضای سختگیرانه و وسعت و فاصله جغرافیایی بین آنها به رشد اسلام کمک می کنند.
کریمی ادامه داد : این مستند در سیزده قسمت تهیه شده است که مدت زمان هر قسمت از آن 15 تا 20 دقیقه است و با زیرنویس فارسی و به زبان اصلی روی آنتن می رود.
تهیه کننده و کارگردان این مستند یادآور شد: فرشید کریمی مدیر تولید « صلابت » است و همچنین بهروز شکوری و پگاه فراست راد تدوین این مجموعه را بر عهده داشته اند.

**سریال «شهر من شیراز» در شهرک دفاع مقدس کلید خورد
مجموعه تلویزیونی «شهر من شیراز» به تهیه کنندگی و کارگردانی محمد بنایی در شهرک سینمایی دفاع مقدس کلید خورد.
محمد بنایی گفت: این سریال در 13 قسمت 30 دقیقه ای به سفارش گروه خانواده شبکه دو و بر اساس فیلمنامه ای از علی اکبر محلوجیان در حال تولید است.
وی افزود: تصویربرداری این سریال در تهران آغاز شده و در چند روز گذشته مهدی امینی خواه و زیبا بروفه در شهرک سینمایی دفاع مقدس مقابل دوربین رفته اند.
این تهیه کننده گفت: این سریال یک ملودرام اجتماعی خانوادگی است که با هنرنمایی زیبا بروفه (نرگس)، مهدی امینی خواه (محسن) ، پرستو صالحی ( عفت)، حسن جوهرچی ( علایی)، روشنک عجمیان ( بهاره)، رامیتن خداپناهی ( خسرو)، حدیث فولادوند (فرزانه)، فلامک جنیدی ( سمیرا)، رامین ناصر نصیر ( غفار)، زهرا سعیدی (طلعت)،شهربانو موسوی، جمشید جهان زاده، محمود پاک نیت، مهدی جعفری همراه با کلارا کارمونا هنرمند ایتالیایی تولید می شود.
وی افزود: «شهر من شیراز» قصه زندگی چهار زن ( زیبا بروفه، پرستو صالحی، روشنک عجمیان و حدیث فولادوند ) را روایت می کند که هر کدام به نوعی درگیر مسائل خانوادگی و اجتماعی هستند و می کوشند از زیر بار مشکلات سر بلند بیرون بیایند...
به گفته بنایی این سریال روز ششم تصویربرداری را پشت سر می گذارد و طبق برنامه ریزی های صورت گرفته ضبط آن تا دو ماه دیگر ادامه دارد.
این تهیه کننده با اعلام اینکه تصویربرداری 70 درصد از «شهر من شیراز» در شیراز انجام می گیرد، تصریح کرد: تصویربرداری سکانس های مربوط به تهران این مجموع تلویزیونی دو هفته دیگر ادامه خواهد داشت و پس از آن عوامل راهی شیراز می شوند.

**دو کلمه حرف حساب درباره اشتغال زنان
برنامه حرف حساب اشتغال زنان و نقش آنها در اقتصاد خانواده را بررسی می کند.
در برنامه روز دوشنبه حرف حساب که ساعت 8:10 و بصورت زنده از شبکه یک پخش می شود میزان تاثیرگذاری اشتغال زنان در خانواده و تاثیر مثبت و منفی آن بررسی می شود.
زهرا صابر خوش اخلاق بعنوان یکی از زنان فعال اجتماعی با حضور در این برنامه، جنبه های مثبت و منفی اشتغال زنان را در بیرون و خارج از منزل و نقش آفرینی در اقتصاد خانواده را بررسی می کند.

**نگاهی متفاوت به زندگی با مستند سیمرغ
مستند سیمرغ با داستانی جدید و نگاهی نو به زندگی یکشنبه شب از شبکه یک سیما پخش می شود.
در این مستند که یکشنبه شب ساعت 20از شبکه یک پخش می شود، داستان زنی را می بینیم که با 2 جوان تحصیلکرده که به ناچار برای کارگری به مرغداری او آمده بودند رفتاری غیرانسانی می کند اما با احسان این این دو کارگر نگاهی دیگر به زندگی را تجربه می کند.
این مستند که از سری مجموعه یک زندگی ساده است کاری از گروه مستند شبکه یک سیماست که به تهیه کنندگی ابوالفضل جلیلی و تهیه کنندگی مریم اشرفی ساخته شده است.
مجموعه یک زندگی ساده که یکشنبه شب ها از شبکه یک پخش می شود هر بار زندگی جماعتی را به تصویر می کشد که آدم هایی ساده و دارای زندگی ساده ای هستند.

**مروری بر آثار ارول فلین در سینما کلاسیک این هفته
شبکه نمایش در ساعت ۱ بامداد، اقدام به پخش یک فیلم شاخص از سینمای کلاسیک خواهد کرد.
شبکه نمایش قصد دارد این هفته ، مجموعه ای از آثار بازیگر شناخته شده سینما، ارول فلین را در برنامه ی سینما کلاسیک پخش کند.

**بهنام صفوی این هفته در «شب کوک» با نسیم همراه می شود
در برنامه این هفته «شب کوک»، بهنام صفوی مهمان شبکه نسیم می شود.
«شب کوک» عنوان یک برنامه موسیقیایی است که با محوریت آثار دینی و انقلابی روی آنتن شبکه نسیم می رود.
این برنامه آثار با ارزش و پرمحتوای موسیقی سنتی، پاپ، قومی و محلی با مضامین اجتماعی، ملی، انقلابی، مذهبی و تحلیل و بررسی وضع موسیقی کشور را به مخاطبان خود ارائه می کند.
گفتنی است، «شب کوک» برنامه ای ترکیبی با آیتم های متنوع است که مخاطبان در آن حضوری پررنگ دارند. پخش 2 آهنگ درخواستی و گزارش های مردمی نمونه هایی از مشارکت بینندگان است.
برنامه «شب کوک» ساعت 23 از شبکه نسیم به کارگردانی و اجرای باربد بابایی و تهیه کنندگی هادی دمیرچی پخش می شود.

**راه های پیشگیری از بیماری ایدز در رادیو فرهنگ
در برنامه هز راه نرفته دوشنبه 10 آذر درباره بیماری ایدز و راههای پیشگیری از این بیماری گفتگو می کند.
برنامه هزار راه نرفته که هر روز به بحث و بررسی پیرامون مسایل روانشناسی و مشکلات و معضلات اجتماعی اختصاص دارد، قرار است این هفته با حضور بیژن صدری زاده، متخصص بیماری های عفونی درباره راه های گسترش بیماری ایدز و روش های پیشگیری از آن صحبت کند.
شنوندگان می توانند سوالات و مشکلات خود را در این زمینه از روانشناس برنامه از طریق شماره تلفنهای 22040085 و 22058800 و سامانه پیام کوتاه 30000558 مطرح کنند.
هزار راه نرفته کاری است از گروه فرهنگ و جامعه رادیو فرهنگ که از شنبه تا سه شنبه از ساعت 16 تا 17 از رادیو فرهنگ پخش می شود.
این برنامه روی موج اف ام ردیف 106 مگاهرتز و ای ام ردیف 558 کیلوهرتز پخش می شود ؛همچنین رادیو فرهنگ را می توان از کانال 56 دستگاههای گرینده دیجیتال (ستاپ باکس) شنید .

**روایت زندگی شهید محمدجواد باهنر در مستند «فرماندهان»
مستند «فرماندهان» دوشنبه 10 آذر به زندگینامه شهید محمدجواد باهنر می پردازد.
مستند «فرماندهان» در 25 قسمت 30 دقیقه ای در هر قسمت قصد دارد به معرفی یکی از فرماندهان و سرافرازان هشت سال دفاع مقدس بپردازد.
این برنامه دوشنبه 10 آذر به زندگینامه شهید محمدجواد باهنر می پردازد.
در این برنامه علاوه بر معرفی زندگینامه این مرد مجاهد و یار صدیق شهید رجایی، با دوستان و خانواده ایشان هم گفتگو خواهد شد تا با زوایای شخصیتی این شهید بزرگوار از منظر خانواده شان هم آشنا شویم.
این برنامه به همت تأمین برنامه شبکه دو تهیه و تولید شده که دوشنبه 10 آذر ساعت 1:30 بامداد به مدت 30 دقیقه از شبکه دو پخش می شود.
فراهنگ**9187**1601**


09/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن