تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 8 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ كس جز با اطاعت خدا خوشبخت نمى‏شود و جز با معصيت خدا بدبخت نمى‏گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802493452




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معاون برنامه ریزی و منابع مالی منصوب شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کوتاه از صدا و سیما؛ معاون برنامه ریزی و منابع مالی منصوب شد تهران-ایرنا- رییس رسانه ملی با ایجاد یک معاونت جدید در ساختار سازمان صدا و سیما ، مهدی مجتهد را به سمت "معاون برنامه ریزی و منابع مالی "خود منصوب کرد.


به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی صدا و سیما،رییس رسانه ملی مهدی مجتهد را معاون برنامه ریزی و منابع مالی در رسانه ملی معرفی کرد.
وی در حکمی که برای مهدی مجتهد صادر کرده ، بر رعایت اصول صرفه جویی ، ساماندهی درآمدهای تبلیغاتی ، شناسایی و برآورد دقیق منابع مالی و توزیع عادلانه آن در حوزه ها به ویژه تولید تاکید کرده است.
مهدی مجتهد پیش از این رئیس شبکه جهانی سحر در صدا و سیمای جمهوری اسلامی بود .


** دختری که با دندان نقاشی می کشد به «زنده باد زندگی» می آید
فضه ریاضی» دختری که با دندان نقاشی می کشد دوشنبه شب در برنامه «زنده باد زندگی» شبکه دو سیما از امید و تلاشش برای زندگی می گوید.
به گزارش روز یکشنبه ایرنا، «فضه ریاضی» اولین دختر خانواده علی ریاضی است که هشت سال پیش در اثر تصادف از ناحیه گردن قطع نخاع شد و خورشید زندگی او رنگ غروب گرفت.
«فضه ریاضی» پس از دو سال بسترنشینی دوباره نور امید به زندگی اش تابید و از آن پس به کشیدن نقاشی روی آورد.
«فضه ریاضی» دوشنبه شب 10آذر ماه به همراه خانواده اش در برنامه «زنده باد زندگی» از امید و تلاشش برای زندگی می گوید.
برنامه «زنده باد زندگی»به تهیه کنندگی و اجرای محمد جعفر خسروی و کاری از گروه خانواده شبکه دو سیما است که یکشنبه،دوشنبه،سه شنبه و چهارشنبه ها ساعت 23:30 از این شبکه به روی آنتن می رود.

**عاشوری ها به شبکه مستند می آیند
مستند « عاشوری ها » ساخته حجت طاهری دوشنبه ، 10 آذر ماه ، ساعت 18 و در قالب « شبهای مستند » از شبکه مستند پخش می شود و سپس با حضور کارگردان و سعید قطبی زاده مجری- منتقد ، بررسی خواهد شد.
« شبهای مستند » به تهیه کنندگی بابک میزانی از شنبه تا چهارشنبه ساعت 18 از شبکه مستند پخش می شود و در هر قسمت ضمن پخش یکی از بهترین مستندهای سینمای ایران ، به پخش و نقد آن اثر با حضور کارگردانان و منتقدان می پردازد.

**پشت صحنه جشنواره سینما حقیقت روی آنتن
ویژه برنامه « سینما حقیقت » با هدف نمایش پشت صحنه و روند برگزاری هشتمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت در شبکه مستند تولید و پخش می شود.
محمد هوشمند تهیه کننده این برنامه ضمن اعلام این خبر گفت : با شروع جشنواره سینما حقیقت از 9 آذر ماه ، گروه تولیدی ما در سینما فلسطین حاضر خواهند شد و در برنامه ای با اجرای الهام عادلی ضمن معرفی فیلم های هر روز جشنواره و گفت و گو با سینماگران مستند حاضر در جشنواره سینما حقیقت ، گزارشی نیز از روند برگزاری این جشنواره و پشت صحنه بخش های مختلف آن تهیه می کنند. ضمن اینکه بخش هایی از فیلم های مستند روی پرده نیز در قالب این برنامه پخش می شود.
هوشمند اضافه کرد : برای پوشش بهتر این جشنواره ، ویژه برنامه « سینما حقیقت » از دهم آذر ماه ، هر شب ساعت 21 از شبکه مستند سیما پخش می شود . همچنین از تمام مستندسازان ایران بخصوص مستندسازان جوان دعوت می کنیم تا در غرفه برنامه ما واقع در سینما فلسطین حضور به هم رسانند.
رقابت ۱۱۸ فیلم مستند بخش ملی و ۳۰ مستند بخش بین الملل هشتمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت از روز یکشنبه نهم آذر ماه در سینما فلسطین و سینما سپیده آغاز می شود و علاقمندان سینمای مستند می توانند به مدت هفت روز، به تماشای ۲۸۷ منتخب بخش های رقابتی و جنبی جشنواره بنشینند.

**شبکه یک "من مادرم" می سازد
فیلم تلویزیونی "من مادرم" با بازی مهران رجبی و بهنوش بختیاری این هفته کلید می خورد.
عباس رافعی تهیه کننده فیلم من مادرم گفت: این فیلم به کارگردانی پژمان چشمی، جمعه 14 آذر کلید می خورد.
وی با بیان اینکه داستان من مادرم درباره زنی است که بعد از سالها باردار می شود اما مشکلاتی برای او پیش می آید که زندگی او را دگرگون می کند.
به گفته رافعی قرار است تمام این فیلم در تهران تصویر برداری شود و ثریا قاسمی ، بهنوش بختیاری، مهران رجبی، ،محمد فیلی، آرش تهرانی تاج، نگین معتضدی، تارا وفاخواه، مهرنوش پوریا و مریم خدارحمی در آن بازی کنند.

**مخاطبان سیمای فرانسوی به تماشای مستند ساحل عاج می نشینند
مجموعه مستند ساحل عاج که برای سیمای فرانسوی شبکه جهانی سحر تهیه و تولید شده است، برای مخاطبان فرانسوی شبکه سحر به روی آنتن می رود.
مستند ساحل عاج به تهیه کنندگی مهدی رضوانی از سیمای فرانسوی این شبکه برونمرزی به نمایش گذاشته می شود.
این مستند که محصول سال 1386 هجری شمسی است، به معرفی کشور ساحل عاج و وضعیت این کشور می پردازد و نقش منفی استعمار فرانسه و وقایع پیش آمده در نوامبر2004 و کشتار مردم توسط ارتش فرانسه در ساحل عاج علیه مردم شهر "ابیجان" را به تصویرمی کشد.
مجموعه مستند ساحل عاج که در 4 قسمت 30 دقیقه ای از سیمای فرانسوی شبکه سحر پخش می شود هر روز ساعت 20:40 به وقت تهران به روی آنتن می رود.

**سفر بینندگان شبکه سحر به "شهر دقیانوس" و بازدید از تمدن کهن جیرفت
بینندگان کردزبان شبکه سحر، هر شب به تماشای داستان "شهر دقیانوس" می نشینند.
سریال تلویزیونی "شهر دقیانوس" که به سرپرستی محمد فریدونی به زبان کردی دوبله شده، هر شب به عنوان سریال اول سیمای کردی پخش می شود.
"شهر دقیانوس" در 16 قسمت 45 دقیقه ای، روایت جدیدی از غارت میراث فرهنگی جیرفت را به تصویر کشیده است.
سریال تلویزیونی "شهر دقیانوس" هر شب ساعت 21:30 به وقت تهران از سیمای کردی شبکه سحر پخش می شود.

**" پیام آوران وحی" در شبکه آموزش سیما
مجموعه مستند " پیام آوران وحی " که به شرح زندگی و سیره سه تن از پیام آوران الهی می پردازد هر روز از شبکه آموزش سیما پخش می شود.
پیام آوران وحی"که در 82 قسمت، 45 قسمت حضرت یوسف (ع)، 25 قسمت حضرت ابراهیم (ع) و 12 قسمت حضرت محمد (ص)} تولید شده هر روز از ساعت 22:45 به وقت تهران به مدت 10 دقیقه برای مخاطبان و علاقمندان به سیره زندگی انبیاء الهی از شبکه آموزش سیما به روی آنتن می رود.
مستند" پیام آوران وحی "سیره و زندگی سه تن از پیامبران بزرگ الهی را در کلاکت های کوتاه به تصویر کشیده و به مخاطبان معرفی می کند. این برنامه با استفاده از آیات قرآنی و تصاویر مربوط به فیلم های ساخته شده در ارتباط با زندگی ایشان، به ارائه اطلاعات درباره 3 پیامبر عظیم الشان پرداخته است .
برنامه " پیام آوران وحی " هر روز ساعت 12 از شبکه اموزش سیما پخش می شود.
فراهنگ**9187**1569


09/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن