تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا شما را به چيزى با فضيلت‏تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاه نكنم؟ آن چيز اصلا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805612653




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسیج گردان‎های سایبری در رسانه ملی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
بسیج گردان‎های سایبری در رسانه ملی
همایش گردان‌های سایبری برای هماهنگی در بهره‌گیری از توان فنی بسیجیان در زمینه جنگ نرم در رسانه ملی برگزار شد.


به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ نخستین همایش گردان‌های سایبری بسیج رسانه ملی پارسال برگزار شد و دومین همایش نیز امروز در سالن همایش‎های بین‌المللی سازمان صدا و سیما برگزار است.

صدا و سیمای جمهوری اسلامی به عنوان بزرگترین رسانه کشور نقش بی‌بدیلی در دفاع سایبری دارد و در همین خصوص از دو سال پیش شورای مشورتی سایبر با حضور 30 نفر از متخصصان سایبری در مرکز بسیج سازمان صداوسیما تشکیل شد.

پس از تشکیل جلسه این شورا، قرارگاه راهبردی و فرماندهی سایبری در مرکز بسیج سازمان شکل گرفت که هفت گردان سایبری در حوزه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، رسانه، اقتصاد، معارف اسلامی و زن و خانواده زیر نظر آن فعالیت می‌کنند. اعضای فعال گردان‎های سایبری بسیج رسانه ملی 1200 نفر و هر گردان بسیج سایبری شامل چهار گروهان تخصصی وبلاگ و وب سایت، شبکه های اجتماعی ، تلفن همراه و رسانه های دیداری و شنیداری است. علاوه بر آن پنج کارگروه تخصصی رصد و جریان شناسی، آموزش و برنامه ریزی، تأمین و تولید، امنیت، فنی و زیرساخت، گردان‌های سایبری بسیج رسانه ملی را پشتیبانی می کنند.

هم اکنون آموزش از راه دور در صفحه شخصی اعضای گردان‏های سایبری بسیج فعال است و چهار درس تخصصی در آن آموزش داده می‌شود . تقویت منافع ملی در فضای سایبری ، آینده‌پژوهی، مدیریت پیام، استفاده از ابزارهای رسانه، تولید محتوا در حوزه‌های گوناگون، سازماندهی و کادرسازی گردان‎های سایبری و انجام دادن عملیات سایبری از اهداف تشکیل گردان‎های سایبری بسیج رسانه ملی است . همچنین برنامه ریزی برای فعالیت منسجم درحوزه سایبری، از برنامه های آینده این مجموعه خواهد بود.

رئیس بسیج رسانه ملی گفت: با تشکیل گردان‌های سایبری در مقابله با تهدیدات دشمن علیه انقلاب، فصل جدیدی برای بسیج صدا و سیما باز شده است و همه فعالیت‌ها در حوزه سایبری به صورت منسجم، دقیق و هوشمند اجرا خواهد شد . جعفری افزود: در کنار فعالیت‌های عمومی بسیج در زمینه تولیدات رادیویی و تلویزیونی، قرارگاه راهبردی و فرمانبری سایبری نیز تشکیل داده‌ایم تا در مقابل جنگ نرم دشمنان اسلام علاوه بر مقابله، اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی را نیز به جهانیان ارائه کنیم . وی با اشاره به تشکیل هفت گردان تخصصی در حوزه سایبر در رسانه ملی گفت: با وجود نیروهای متخصص و بسترهای فراوان، ظرفیت‌های خوبی در بسیج رسانه ملی برای مقابله با جنگ نرم و تهدیدات دشمن در فضای سایبر وجود دارد.

جعفری اضافه کرد: پس از فرمان رهبر معظم انقلاب برای ورود به حوزه سایبر در کنار قرارگاه سایبری، قرارگاه مقابله با تهدیدات نرم و مونیتورینگ جریان های ضد انقلاب نیز از پارسال تشکیل شده است. وی گفت: همه اقدامات جریان های ضد انقلاب در نشریه رصد جمع آوری و به سه هزار نفر از مدیران و تصمیم گیران کشور ارسال می شود. رئیس بسیج رسانه ملی گفت: بی تردید فضای مجازی، بستر مهمی است که دشمنان سعی می کنند از این طریق تحقیرهای خود را جبران کنند. جعفری افزود: دشمنان این عرصه را برای تاختن بر انقلاب اسلامی ایران مهیا می بینند و ما نیز این عرصه را بر آنان همچون عرصه های دیگر تنگ خواهیم کرد.

وی شناسایی و بررسی فعالیت های دشمن علیه جمهوری اسلامی ایران، تعیین سیاست ها و خط مشی های لازم برای مواجهه با تهدیدات نرم، ایجاد فرآیند ورود به فضای مجازی، نشر فرهنگ توحیدی و آرمانی انقلاب اسلامی ایران و ارائه اسلام ناب محمدی و ارائه پیام انقلاب به جهانیان را از اهداف گردان های سایبری مرکز بسیج رسانه ملی اعلام کرد و گفت: به آینده این فعالیت ها امیدوار هستیم. در حال حاضرپایگاه خبری - تحلیلی سه زبانه فارسی ، انگلیسی و عربی جبهه مقاومت و جهان اسلام بسیج رسانه ملی با نام « اخوه» فعال است.


انتهای پیام/ اس
 
 








تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن