تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 8 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

تعمیرات مک بوک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798270386




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روابط عمومی سپاه :رسانه های نباید در دایره عملیات روانی دشمن واقع شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: روابط عمومی سپاه :رسانه های نباید در دایره عملیات روانی دشمن واقع شوند زنجان - ایرنا - مسوول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت: گاهی رفتار رسانه ای ما همانند "موضوع اسیدپاشی" امنیت روانی جامعه را به هم می ریزد و باید مواظب بود تا در دایره عملیات روانی دشمن قرار نگرفت.


سردار رمضان شریف روز چهارشنبه در نشست بسیج ، رسانه و گفتمان ولایت در زنجان افزود: هر نوع خبری که ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه و بین مردم کند حرکت در دایره دشمن است و رسانه های ما باید به جد از آن اجتناب کنند و با همدلی و هم افزایی ، اردوگاه رسانه ای دشمن را متزلزل و آشفته خاطر سازند.
وی باتاکید براینکه ثبات در رفتار رسانه ای ما و بی ثباتی در رفتار رسانه ای دشمنان موج می زند، اظهارکرد: جمهوری اسلامی ایران به برکت گفتمان ولایت و حرکت در راستای کتاب الهام بخش قرآن و آموزه های دینی امروز به جد مورد توجه کشورهای جهان قرار گرفته و بشریت باید اخبار خوب و امیدآفرین از رسانه ها ما بشنوند.
سردار شریف با بیان اینکه باید از حاشیه سازی ها پرهیز و در مقابل ارزش ها را برجسته تر کرد افزود: رسانه های ما باید اهداف و نیات رسانه های دشمن را افشا و واقعیت ها به جوامع نشان دهند و اگر آمریکایی ها و اروپایی ها ببینند افکارعمومی با آنان همراه نیست به حتم عقب خواهند نشست و به همین خاطر نیز تلاش دارند با انجام عملیات روانی گسترده در بین آحاد مختلف جامعه شکاف ایجاد کنند تا بلکه به اهداف شوم و پلید خود دست یابند.
مسوول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بزرگترین بنگاه های رسانه ای در اختیار صهیونیست هاست گفت: مخاطبین جمهوری اسلامی به لطف و عنایت الهی هر روز بیشتر می شود و این به دلیل استحکام، جهت گیری سالم محتوی گفتمان انقلاب اسلامی است و این قدرت بالا دشمنان ایران را به پای میز مذاکره کشانده و اگر از اقتدار برخوردار بودند و جمهوری اسلامی در مقابل ضعیف بود هرگز برای نشست در پای میز مذاکره اینچنین تلاش نمی کردند.
سردار شریف با بیان اینکه دشمن تلاش دارد گفتمان انقلاب اسلامی را با وارونه سازی و تصویرسازی منفی دچار مشکل کند، افزود: دشمنان دین و قرآن برای جلوگیری از توسعه و تعمیق گفتمان انقلاب اسلامی تلاش وافری می کنند ولی در اینکار موفق نخواهند شد چراکه جهان ، جمهوری اسلامی ایران را باور کرده است.
وی با بیان اینکه در حوزه رسانه ها هیچ وقت به لحاظ محتوی پیام کم نمی آوریم ، تصریح کرد: باید با شناخت مخاطب و هم افزایی رسانه ها و با تکیه بر علم ، دانش و حرفه ای شدن و ارتقا سطح سواد رسانه ای و جهد و جهاد بیشتر ، پیام انقلاب اسلامی به خوبی به جهان عرضه شود و به حتم پیروزی از آن ما است بدون اینکه امتیازی به دشمنان داده شود.
سردار شریف با تاکید براینکه ظرفیت انقلاب اسلامی و آموزه های دینی و قرآنی به گونه ای است که نظام اسلامی می تواند با تکیه برآن و پای در رکاب رهبری تهدیدات احتمالی از سوی دشمنان را خنثی و بی اثر کند افزود: هرچند ما منکر قدرت دشمن اصلی نیستیم ولی قادر به رویارویی با ایران با صلابت و توانمند را ندارند و خوب می دانند که در صورت هرگونه تعدی و تهاجم به این کشور متضرر خواهند شد و به همین خاطر نیز تلاش دارند از طریق اعمال تحریم های ناجوانمردانه ، فشارهای اقتصادی و جنگ نرم به ایده و اهداف ددمنش خود برسد.
وی با بیان اینکه نظام اسلامی با مهندسی دینی و قرآنی و مبتنی بر ارزش های الهی و با تکیه بر افکار بلند امام (ره) و پیروی از فرامین و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب پیش می رود و استراتژی منظمی دارد ، اظهار داشت: سوریه در دوران هشت سال دفاع مقدس از ایران حمایت کرد و در این میان بسیاری از کشورهای عربی با تمام توان دشمن را یاری کردند.
سردار شریف با اشاره به اینکه دشمنان تلاش دارند تا دولت سوریه را با استفاده از گروه های جاهل و نادان به اضمحلال بکشانند تصریح کرد: دشمنان دین و قرآن قصد دارند با استفاده از گروه های تروریستی و تکفیری همچون داعش چهره ای خشن از اسلام که دین رحمت و مهربانی است نشان دهند و اینکه این گروه ها با اعمال خشن و غیرانسانی امنیت کشورهای را به هم ریخته اند به حتم صهیونیست ها در پشت سرشان است که تاوان آن را خواهند پرداخت.
وی با بیان اینکه جهانخواران و قدرت طلبان خود را آقای جهان می دانند و به همین خاطر نیز جنایت های بشری را با به راه انداختن جنگ و تفرقه انجام می دهند، اظهار داشت: مادامیکه دیکتاتورترین کشورها منافع آمریکا و اسراییل غاصب را تامین می کنند مورد تکریم ، حمایت و پشتیبانی هستند ولی آن دسته از کشورهایی را که دنبال آزادی ، استقلال و هویت اصلی خود هستند دشمن خود محسوب می کنند و با استفاده از برد رسانه ای و توطئه و دسیسه های شوم می خواهند در میان این کشورها یاس و ناامیدی ایجاد کنند.
597/596


28/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن