تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804067660




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قائم مقام و رئیس حراست رسانه ملی معرفی شدند


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: قائم مقام و رئیس حراست رسانه ملی معرفی شدند


رئیس رسانه ملی در حکمی مهدی اخوان بهابادی را قائم مقام خود در امور فناوری و رسانه‌های نوین منصوب کرد. همچنین سردار زهرایی به عنوان رئیس حراست صدا و سیما منصوب شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، دکتر محمد سرافراز رئیس رسانه ملی، سردار سرتیپ محمد باقر زهرایی را به ریاست حراست سازمان صدا و سیما انتصاب کرد. رئیس رسانه ملی در حکم خود برای سرتیپ پاسدار زهرایی وی را به فراهم سازی بستری مناسب برای ارتباط اثر گذار با هنرمندان و کارشناسان توصیه کرده است.

متن حکم دکتر سرافراز برای انتصاب سردار زهرایی به شرح زیر است:

سردارسرتیپ 2 پاسدار محمدباقر زهرایی

نظر به مراتب تعهد ، تخصص و صلاحیت‌های لازم که بحمدالله جنابعالی از آن برخوردارید بموجب این حکم به سمت «رئیس حراست مرکزی» منصوب می‌شوید .

برقراری تعامل سازنده با کارکنان رسانه به عنوان مهمترین منابع و سرمایه‌های سازمان و فراهم کردن بستری مناسب برای ارتباط اثرگذار با هنرمندان، کارشناسان و مدعوین بخش‌های مختلف رسانه ملی در کنار حراست از سرمایه‌های مادی و معنوی سازمان با در نظر گرفتن ضرورت حفظ آبروو کرامت همگانی و پیشگیری از تخلفات از مهمترین مواردیست که انتظار می رود در اجرای دقیق آنها اهتمام شود .

مشاوره‌های مشفقانه به مدیران با هدف حفظ و حراست از شأن و جایگاه کارکنان، برای کمک به آنها در اجرای دقیق سیاست های سازمان ورصد هوشمندانه نسبت به جریان های انحرافی وضد انقلابی از اهم موضوعاتی است که باید به آن توجه شود.

لازم می‌دانم از خدمات متعهدانه رئیس حراست مرکزی جناب آقای فاطمی قدردانی کنم. از خداوند متعال توفیق روزافزون شما را در پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) خواستارم .

 
* انتصاب دکتر بهابادی به عنوان قائم مقام رئیس سازمان در امور فناوری و رسانه‌های نوین: دکتر سرافراز همچنین در حکمی دکتر اخوان بهابادی را به عنوان قائم مقام رئیس سازمان در امور فناوری و رسانه‌های نوین منصوب کرد.
متن حکم رئیس سازمان صدا و سیما بدین شرح است:
جناب آقای دکتر مهدی اخوان بهابادی سلام علیکم - نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب‌عالی، به موجب این حکم به عنوان «قائم مقام رئیس سازمان در امور فناوری و رسانه‌های نوین» منصوب می‌شوید.
اینجانب ضمن تفویض اختیارات ریاست سازمان امر سیاستگذاری، هدایت و راهبری معاونت‌های «توسعه و فناوری رسانه» و «رسانه‌های مجازی» به جنابعالی، انتظار دارم با استناد به منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در پیوست حکم انتصاب اینجانب، با ایجاد آرایش رسانه‌ای کارآمد و موثر مبتنی بر رسانه‌های نوین، ارائه خدمات چند رسانه‌ای فراگیر فضای مجازی، تحکیم و افزایش مزیت‌های رقابتی رسانه ملی در فضای مجازی و سپهر رسانه‌ای کشور، ایجاد رسانه مکمل شبکه‌های موجود در فضای مجازی و بر بستر باند وسیع، باعث ترویج و اشاعه فرهنگ ایرانی- اسلامی و ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی شوید.
همچنین تمرکز در سیاستگذاری، چابک‌سازی، کاهش تصدی‌گری، گذار از SD به HD، تکمیل زنجیره سیگنال‌رسانی پایدار و ایمن کشور، تکمیل فرایند دیجیتال‌سازی، پوشش حداکثری شبکه‌های رادیو تلویزیونی، ارتقای کیفیت صدا و تصویر، ایجاد زیرساخت‌های سخت و نرم‌افزاری مورد نیاز رسانه‌های نوین و ایجاد بستری به روز و کار آمد به منظور رساندن پیام رسانه ملی از جمله مسئولیت‌های جنابعالی در حوزه فناوری است.
از آنجائیکه استفاده از ظرفیت‌های داخل و خارج سازمان در زمینه تولید و ارائه خدمات و محتوا در حوزه رسانه‌های نوین، نیازمند تشکیل نهاد تنظیم مقررات مناسب است، ضروری است با تفکیک وظایف حاکمیتی از ماموریت‌های قابل برون‌سپاری و با استفاده از ظرفیت کارشناسی نخبگان و صاحبنظران و هماهنگی با اینجانب نسبت به تشکیل «نهاد تنظیم مقررات جامع ارائه خدمات صوت و تصویر فراگیر در رسانه‌های نوین» اقدام کنید تا ضمن حضور مبتکرانه، فعال و اثربخش، نظارت موثری بر ارائه این خدمات در فضای مجازی کشور صورت پذیرد.
همچنین به منظور یکپارچه‌سازی و هم‌افزایی فعالیت‌های مجازی و فناوری‌های ارتباطات و اطلاعات بخش‌های مختلف سازمان، لازم است شورایی تحت عنوان «شورایعالی رسانه‌های نوین» تشکیل دهید تا به عنوان نقطه کانونی سیاستگذاری، تصمیم‌گیری و هماهنگی در این حوزه عمل نماید. از خداوند متعال موفقیت شما را در پیشبرد اهداف و آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی و تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) خواهانم.
  * دکتر بهابادی متولد 1357 است و از دانشجویان نخبه و برتر دانشگاه های کشور در رشته مهندسی برق بوده است. وی دکترای این رشته را از دانشکده برق دانشگاه تهران در سال 1381 کسب کرده است.
از جمله عنوان های وی دبیری شورای عالی فضای مجازی و رئیس مرکز ملی فضای مجازی کشور است و از رهبر معظم انقلاب حکم عضویت حقیقی در شورای عالی فضای مجازی را دریافت کرده است.   * دیروز نیز، با حکم دکتر سرافراز، علی اصغر پورمحمدی به سمت معاونت سیما منصوب شد. متن حکم رئیس رسانه ملی خطاب به علی اصغر پور محمدی به این شرح است:

جناب آقای دکتر علی اصغر پور محمدی

نظر به مراتب تعهد ، شایستگی ها وتجارب مدیریتی دراز مدت وارزشمند جناب عالی در رسانه ملی ، به موجب این حکم به عنوان معاون سیمای سازمان منصوب می شوید

متوقع است با بهره گیری بیشینه از ظرفیت ها وامکانات درون سازمانی وبرون سازمانی در راستای تحقق ماموریت های ذیل کوشاباشید:

- ساماندهی و بازتعریف ماموریت شبکه ها و کانال های سیما

- اصلاح و نوسازی ساختار داخلی شبکه ها متناسب با ماموریت و هویت شبکه ها در راستای چابک سازی برون سپاری تولیدات

- ارتقاء و تعمیق محتوایی برنامه ها بر پایه "دین" ، "اخلاق" و نیز "سبک زندگی اسلامی - ایرانی" و ایجاد نشاط و امید در جامعه

- افزایش کیفیت برنامه های تولیدی با توجه به گونه ها وساختار های موفق ، جذاب و نوین و تولید آثار کوتاه نمایشی با هدف آموزش و ارتقاء سطح فرهنگی جامعه

- ایجاد بانک اطلاعات جامع سیما (شامل اطلاعات مربوط به طرح ها، فیلمنامه ها، برنامه ها، کارشناسان ، عوامل تولید و نیز جداول پخش)

- ارتقاء کیفی تولیدات نمایشی ( با توجه به جذابیت داستانی و هنری و نیز اثر گذاری پیام)

- توجه به ظرفیت ها واستعدادهای جوانان مومن ، انقلابی و آگاه

- هماهنگ سازی نرخ نامه فعالیت های تولیدی و هنری در مراکز و شبکه های مختلف سیما .

ازخداوند متعال توفیقات روز افزون جنابعالی را در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و نیز تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله والعالی) خواستارم.

در ضمن از کوشش ها و خدمات مجدانه جناب آقای دکتر دارابی در دوره تصدی این مسئولیت حساس و خطیر سپاسگزاری می کنم و از خداوند متعال برای ایشان در مسئولیت های جدید عزت و توفیق خواستارم.
    * روز یکشنبه نیز، امین صدیقی به عنوان مشاور دکتر سرافراز منصوب شد. در حکم دکتر سرافراز خطاب به «امین صدیقی» آمده است:
 
جناب آقای "امین صدیقی "
 
نظر به سوابق ارزشمند فرهنگی و رسانه‌ای و شایستگی‌های فردی و مدیریتی طی این حکم به عنوان مشاورفرهنگی رئیس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران منصوب می‌شوید.
 
امیدواریم در انجام ماموریت‌های محوله پرتلاش و کوشا باشید.
 
«امین صدیقی» پیش از این در شبکه آی فیلم فعالیت کرده و سابقه ستون نویسی‌ در بخش فرهنگی روزنامه کیهان را در کارنامه خود دارد.
 


چهار شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن