تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):به پاداش بهشت نمى رسد مگر آن كس كه باطنش نيكو و نيّتش خالص باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820930596




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ويزيت رايگان در مناطق مختلف


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:


دکتر فخر؛
ويزيت رايگان در مناطق مختلف
با اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی به منطقه جاورده از توابع شهرستان کهگیلویه بیش‌ از 3 هزار و 500 نفر از خدمات بهداشتی و درمانی رایگان جامعه بهره‌مند شدند.




 به گزارش سرویس اقتصادی جام نیوز، رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با آغاز هفته بسیج تیم‌های بهداشتی و درمانی به منظور ارائه خدمات رایگان به مناطق محروم استان اعزام و در حال خدمات‌دهی هستند.
هوشنگ رحیمیان با اشاره به افتتاح بیمارستان صحرایی در منطقه جاورده شهرستان کهگیلویه افزود: این بیمارستان به مدت شش روز به مردم خدمات‌دهی می‌کند.
وی عمده خدمات ارائه شده در بیمارستان صحرایی را خدماتی از جمله ویزیت بیماران، خدمات تخصصی، چشم‌پزشکی و ارتوپدی، دندانپزشکی و خدمات پاراکلینیک عنوان کرد.
رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: خدمات دیگری از جمله معاینه رایگان، بینایی سنجی، مامایی، توزیع بروشورهای ‏بهداشتی و ارائه خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌شود.
هزار نیازمند در مناطق کم برخوردار خراسان جنوبی با تلاش بسیجیان جامعه پزشکی رایگان ویزیت شدند.
مسئول بسیج جامعه پزشکی خراسان‌جنوبی گفت: این افراد از آغاز هفته بسیج با اعزام 20 تیم پزشکی شامل پزشک، پرستار و بهداشت‌یار به مناطق کم برخوردار و دور افتاده استان ، ویزیت شدند.
دکتر فخر افزود: توزیع داروی رایگان بین بیماران نیازمند از دیگر خدماتی بود که تیمهای پزشکی به مردم این مناطق ارائه کردند.
200 بیمار منطقه محروم شلقون و خرجگیل تالش امروز به مناسبت هفته بسیج رایگان معاینه و درمان شدند.
فرمانده سپاه تالش اعلام کرد : 4پزشک عمومی این بیماران را معاینه و درمان کردند.
سرهنگ منشوری افزود:50نفر از این بیماران برای ادامه درمان به پزشکان و مراکز تخصصی معرفی شدند.
به مناسبت هفته بسیج شبکه بهداشت و درمان بسیج سپاه فیروزآباد بیماران سه روستای بخش مرکزی این شهرستان را رایگان ویزیت کرد.
واحد مرکزی خبر؛ سرهنگ محبی فرمانده ناحیه سپاه فیروزآباد گفت : در این برنامه سه روزه که به منظور خدمات رسانی هر چه بیشتر به مناطق محروم انجام شد 75 بیمار در روستاهای دهرود -هنگام و بابا کمال توسط سه گروه درمانی شامل نه پزشک عمومی و متخصص به صورت رایگان تحت مداوا قرار گرفتند./110



۰۷/۰۹/۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن