تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندانتان را به سه چيز ادب كنيد: عشق به پيامبرتان، عشق به خاندان او، و قرآن خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820600811




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چیت چیان: تامین انرژی صنایع از اولویت های وزارت نیرو است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: چیت چیان: تامین انرژی صنایع از اولویت های وزارت نیرو است اراک- ایرنا- وزیر نیرو گفت: تامین انرژی مردم و صنایع برای توسعه و رونق اقتصادی کشور از اولویت های این وزارتخانه است.


« حمید چیت چیان » عصر پنجشنبه در آیین افتتاح پست برق 400 کیلو ولت مهر شازند افزود: تامین آب و برق و احداث نیروگاههای کوچک برای پیشرفت کشور از سیاست های اصلی وزارت نیرو است.
وی با یاد آوری نقش مهم این ایستگاه در تبادل انرژی الکترونیکی شمال به جنوب کشور ادامه داد: استان خوزستان و نیروگاه گتوند یکی از قطب های مهم تولید برق کشور هستند که به این ایستگاه متصل می شوند.
مدیرعامل شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) نیز در این آیین گفت: پیشرفته ترین سیستم کنترل BCS در ایستگاه 400 کیلو ولت مهر شازند استفاده شده است.
"همایون حائری" افزود: این ایستگاه چهارمین پست 400 کیلولت در سطح استان مرکزی است که دو هزار مگاوات از ظرفیت آن استفاده شده و در آینده قابلیت تبدیل به پست 765 کیلوولت را دارد.
نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: با احداث این ایستگاه و واگذاری زمین های کشاورزی و غیر اقتصادی شدن آنها باید در طرح های تامین نیرو از جوانان این منطقه استفاده شود.
"قاسم عزیزی" افزود: مردم شازند خواهان تسریع در اجرای پست 63 کیلووات شهباز هستند که به مدت سه سال است دیوار کشی شده و اقدامی صورت نگرفته، چرا که با اجرای آن افت شدید برق در بخش عظیمی از کهریز و شهرک صنعتی بازنه برطرف می شود.
نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: با احداث کارخانه های پتروشیمی، پالایشگاه و نیروگاه و مصرف آب دشت شازند؛ سفره های آب زیر زمینی این منطقه به میزان 20 متر پایین رفته و نیاز به احداث چاه اکتشافی در این منطقه است.
سرپرست شرکت برق منطقه ای باختر نیز گفت: هم اکنون کل برق باختر دو هزار و 360 مگابایت ظرفیت در استانهای مرکزی، همدان و لرستان دارد.
"مجتبی نجاتی افزود: همچنین دو هزار و 650 مگابایت نیروگاه نیز در این استانها در دست ساخت است و طول خط انتقال برق در این استانها 10 هزار کیلومتر است که چهار هزار کیلومتر آن در استان مرکزی قرار دارد.
وزیر نیرو در سفر یک روزه به استان مرکزی در مراسم آبرسانی به شهرهای ساوه و دلیجان شرکت کرد.
شرکت درنشست مدیران دستگاههای مرتبط ، مدیران ارشد و نمایندگان مردم استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی از دیگر برنامه های سفر" حمید چیت چیان " به استان مرکزی است.ک/2
7111/559/ 607


06/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 201]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن