تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):عدالت نيكو است اما از دولتمردان نيكوتر، سخاوت نيكو است اما از ثروتمندان نيكوتر؛...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805537481




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ساماندهي 2500 متکدي طي شش ماه اخير/ لزوم ورود تمام دستگاه ها به موضوع آسيب هاي نوپديد حوزه IT


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ آذر ۱۳۹۳ (۱۲:۲۸ب.ظ)
ساماندهي 2500 متکدي طي شش ماه اخير/ لزوم ورود تمام دستگاه ها به موضوع آسيب هاي نوپديد حوزه IT رئيس سازمان بهزيستي گفت: براي ساماندهي آسيب هاي نوپديد حوزه IT نيازمند همکاري تمام دستگاه هاي اجرايي با سازمان بهزيستي کشور هستيم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، همايون هاشمي در مراسم رونمايي از 11 عنوان کتاب سازمان بهزيستي در حوزه آسيب هاي اجتماعي گفت: در حال حاضر سازمان بهزيستي 963 مرکز فعال در حوزه مداخله با آسيب هاي اجتماعي دارد که اين مراکز براي کاهش آسيب هاي اجتماعي در جامعه اقدام مي کنند.
وي افزود: در طول سال جاري 748 هزار نفر در مراکز سازمان بهزيستي حضور پيدا کرده و مشاوره دريافت کرده اند.
رئيس سازمان بهزيستي کشور با بيان اين که مداخله به هنگام و اثر بخش سبب کاهش آسيب هاي اجتماعي در جامعه مي شود، خاطر نشان کرد: در سازمان بهزيستي کشور تلاش ما اين بوده است که با مداخله به هنگام و استفاده از تمام ظرفيت هاي سازمان ميزان آسيب هاي اجتماعي را کاهش دهيم.
وي ادامه داد: هم اکنون بيش از 57 درصد بار درمان و مداخله به مقوله اعتياد بر عهده سازمان بهزيستي است و نياز داريم در اين راستا ساير نهادها و سازمان ها نيز ورود پيدا کنند.
رئيس سازمان بهزيستي کشور خواستار همکاري دستگاه هاي مرتبط با توليد آسيب هاي اجتماعي در جامعه با اين سازمان شد و اظهار داشت: در مقوله هاي مختلفي از جمله تکدي گري و اعتياد دستگاه هاي مختلفي هستند که در توليد اين آسيب ها نقش داشته و انتظار ما اين است که براي کاهش اين آسيب ها به ما کمک شود.
هاشمي با ارائه هشداري نسبت به افزايش آسيب هاي اجتماعي نوپديد در حوزه IT اذعان داشت: هم اکنون شاهد هستيم که شبکه هاي اجتماعي مختلف تلفن همراه مقدمات افزايش آسيب هاي نوپديد در حوزه هف را فراهم کرده اند و نياز است براي کنترل و کاهش اين آسيب ها هر چه سريعتر اقدام شود.
وي ادامه داد: در حال حاضر شاهد هستيم که سن استفاده از تلفن همراه در کشور به شدت کاهش يافته و اين موضوع مي تواند در آينده تبديل به يک خطر جدي براي جامعه ايراني شود.
رئيس سازمان بهزيستي کشور با ارائه آماري از ميزان متکديان موجود در شهر تهران گفت: بر اساس يک طرح تاکنون 2 هزار کودک متکدي به صورت پايلوت در شهرتهران ساماندهي شده اند و هشتاد درصد اين کودکان داراي اوليا بوده که اکثراً معتاد و يا بسيار فقير هستند.
هاشمي افزود: تاکنون و طي سنتوات مختلف حدود 40 درصد از متکديان کل کشور را سازمان بهزيستي ساماندهي کرده است و طي شش ماهه گذشته نيز موفق به ساماندهي دو هزار و 500 متکدي شده ايم.
وي خواستار هماهنگي بيشتر قوه قضائيه با سازمان بهزيستي شده و تصريح کرد: براي ساماندهي افراد متکدي و يا درگير آسيب هاي اجتماعي نيازمند برخي معاضب هاي حقوقي هستيم و نياز است در اين رابطه قوه قضائيه همکاري بيشتري با سازمان بهزيستي داشته باشد.
رئيس سازمان بهزيستي در خصوص فعاليت 9 هزار گروه همراه در کشور که از سوي سازمان بهزيستي ساماندهي مي شوند، خاطر نشان کرد: هم اکنون 9 هزار گروه همراه از سوي سازمان بهزيستي کشور در حال فعاليت هستند که اين گروه ها در موضوعات مختلفي از جمله اعتياد و کنترل متکديان در حال اتمام هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن