تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819418591




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برای شرکت در اجلاس سازمان همکاری‎های جنوب آسیا «اشرف‎غنی» راهی «کاتماندو» شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: برای شرکت در اجلاس سازمان همکاری‎های جنوب آسیا
«اشرف‎غنی» راهی «کاتماندو» شد
رئیس جمهور افغانستان صبح امروز در رأس یک هیئت بلند پایه برای شرکت در اجلاس سازمان همکاری‎های جنوب آسیا (سارک) عازم نپال شد.

خبرگزاری فارس: «اشرف‎غنی» راهی «کاتماندو» شد



به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل، دفتر مطبوعاتی کاخ ریاست جمهوری افغانستان امروز (سه شنبه) با انتشار اطلاعیه‎ای اعلام کرد: «محمد اشرف‎غنی» در رأس یک هیئت بلندپایه دولتی برای شرکت در اجلاس سارک راهی کاتماندو پایتخت نپال شد. بر اساس این اطلاعیه، اشرف‎غنی در این سفر 3 روزه با رئیس جمهور، نخست وزیر و همچنین مقام‎های ارشد سازمان همکاری‎های جنوب آسیا با هم دیدار خواهند کرد. این در حالی است که نخست وزیر هند چندی پیش ابراز امیدواری کرد در این اجلاس با اشرف‎غنی دیدار کرده و در خصوص موضوعات مختلف میان 2 کشور گفت‎وگو کند. سازمان سارک در 8 دسامبر 1985 میلادی توسط کشورهای هند، پاکستان، بنگلادش، سریلانکا، نپال، مالدیو و بوتان تأسیس شد و افغانستان در جریان چهاردهمین اجلاس آن در آوریل 2007 میلادی عضویت این سازمان را به دست آورد. سارک یک سازمان همکاری منطقه‎ای است که برای همکاری در امور سیاسی و اقتصادی ایجاد شده و اجلاس آن 2 روزه است. انتهای پیام/.

93/09/04 - 09:23





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن