تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيّت مؤمن بهتر از عمل او و نيت منافق بدتر از عمل اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819555757




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بسيج ارتباط ناگسستني ميان اجزاي نظام اسلامي را رقم مي زند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ آذر ۱۳۹۳ (۱۵:۰ب.ظ)
معاون هماهنگي دانشگاه آزاد اسلامي گيلان: بسيج ارتباط ناگسستني ميان اجزاي نظام اسلامي را رقم مي زند معاون هماهنگي دانشگاه آزاد اسلامي گيلان گفت: تفکر بسيج ارتباط ناگسستني ميان اجزاي نظام اسلامي را رقم مي زند.
به گزارش موج از رشت، حجت الاسلام والمسلمين سيد علي ميرابراهيمي، معاون هماهنگي دانشگاه آزاد اسلامي استان گيلان امروز در دوازدهمين جلسه مراکز آموزشي دانشگاه آزاد اسلامي استان گيلان با بيان اينکه هفته بسيج يادآور جان فشاني‌هايي است که براي سربلندي اين سرزمين توسط جوانان غيور اين مرز و بوم صورت گرفته است افزود: بسيج، فهم درست اتحاد، اراده و اخلاص مسلمانان است.
وي ادامه داد: بسيج با ظهور اسلام تولد يافته و در ملت هاي مسلمان رشد کرده است.
اين مقام مسئول به تفکر امام رحمته الله عليه اشاره و اذعان کرد: هوشمندي حضرت امام خميني رحمة الله و عدالت خواهي ميليون‌ها انسان باايمان، تنها تبلور دوباره بسيج درعصر حاضر است.
حجت الاسلام ميرابراهيمي به ويژ‌گي‌هاي يک بسيجي پرداخت و افزود: بسيجي بودن يک ارزش و آمادگي براي دفاع از حق شناسي و حق پرستي و پاسداري وصيانت از حق است، منظم و هدفمند، افزون بر پيشرفت اجزا، هماهنگي و هم گرايي ميان آنان نيز ضروريات يک بسيجي است.
وي در ادامه تصريح کرد: تفکر بسيج، ارتباط ناگسستني ميان اجزاي نظام اسلامي را رقم مي زند، چرا که يکپارچگي اعضاي گوناگون جامعه، ناشي از يگانگي افکار آنهاست.
اين مقام مسئول اخلاص، ايمان به هدف، بالندگي و رشدآفريني را از ديگر ويژگي‌هاي يک بسيجي دانست و گفت: بسيجي در ذهن همه افراد جامعه، حرکتي هم سو را به دنبال دارد فعاليت هاي اقتصادي، دستاوردهاي علمي وامثال آن هر کدام بخشي از بدنه جامعه را ترميم مي‌کند که اين خود در تفکر بسيجي تبلور يافته است.
معاون هماهنگي دانشگاه آزاد گيلان صرفه جويي و احترام به بيت المال را از ويژگي‌هاي بارز بسيج دانست وظهار کرد: تفکر بسيجي مي‌تواند براي ما الگوي خوبي در واحدهاي دانشگاهي باشد و بايد با رعايت صرفه جويي و استفاده بهينه از وسايل و امکانات در ترويج آن کوشا باشيم.
معاون هماهنگي دانشگاه آزاد اسلامي استان گيلان، صرفه جويي را در واحدهاي دانشگاهي خواستار شد و افزود: با تشکيل کميته‌هاي تعديل و بهره وري در واحدهاي دانشگاهي به طور ماهيانه راهکار و شيوه‌هاي جديدي در انجام هزينه‌ها و درآمدها اتخاذ شود.
وي اذعان کرد: بايد هزينه‌هاي جاري را مديريت کرد تا واحدها دچار مشکل مالي نگردند و اين مديريت مستقيما به معاونين اداري و مالي در واحدها برمي‌گردد و دغدغه موجود بايد از بين برود و با مديريت و نظارت کافي و بررسي انحرافات، مشکلي در بودجه واحدها بوجود نيايد.
حجت الاسلام مير ابراهيمي به تکميل ظرفيت در واحدهاي دانشگاهي اشاره و اظهار کرد: واحد و مراکز آموزشي استان گيلان مي‌بايست در ثبت نام کساني که با جابه جايي آنها موافقت شده است با رعايت مفاد آئين نامه هاي آموزشي، اقدام به ثبت نام کنند و براساس آن پذيرفته شدگان را ثبت نام کنند و اين اقدام رفاهي در راستاي بومي گزيني و کاهش هزينه‌هاي خانواده هاست.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن