تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بعد از من با خوارج نجنگيد (آنان را نكشيد)؛ زيرا كسى كه طالب حق باشد و به آن نرسد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820548942




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سرمایه های اجتماعی استان اصفهان پیمایش شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: سرمایه های اجتماعی استان اصفهان پیمایش شدند اصفهان- ایرنا- طرح پیمایش سرمایه های اجتماعی همزمان با سراسر کشور در استان اصفهان انجام شد.


سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان روز یکشنبه در این باره به ایرنا گفت: این طرح از سوی معاونت اجتماعی وزارت کشور و توسط مرکز افکار سنجی جهاد دانشگاهی اجرا شد.
داریوش اسماعیلی افزود: اجرای این طرح در استان اصفهان بر عهده مرکز افکارسنجی دانشجویان (ایسپا) در جهاد دانشگاهی واحد اصفهان است که توسط حدود 20 پرسشگر آموزش دیده در این مرکز انجام شد.
وی با بیان اینکه اجرای این طرح پیمایشی از 27 آبان آغاز شد اظهار کرد: در این طرح که به مدت یک هفته بطول انجامید با 563 نفر از شهروندان در نقاط مختلف استان مصاحبه شد.
اسماعیلی درباره انتخاب افراد مصاحبه شونده گفت: این افراد بصورت تصادفی و بر اساس منطقه بندی صورت گرفته از سوی وزارت کشور انتخاب شدند.
سرپرست معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی اصفهان افزود: هدف از اجرای این طرح، شناسایی ظرفیت های اجتماعی موجود در کشور برای تحقق اهداف و برنامه ششم توسعه کشور است.
وی سرمایه اجتماعی را بعد معنوی یک اجتماع و میراث تاریخی آن دانست که از طریق تشویق افراد به همکاری و مشارکت در تعامل اجتماعی قادر است به حل میزان بیشتری از معضلات موجود در جامعه فائق آید و حرکت به سوی رشد و توسعه شتابان در زمینه های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی را امکان پذیر کند.
پرسشنامه طرح پیمایش سرمایه اجتماعی دارای 56 سوال کلی است که در آن موضوعاتی مانند میزان موفقیت نهادهای مختلف در عملکرد خود مانند خانواده، آموزش و پرورش، بازار و رسانه ها و اعتماد به سازمان های مختلف مانند بانک ها، فرمانداری ها، صداوسیما، تامین اجتماعی و نیروی انتظامی پرسیده شده است.
از دیگر سوالات می توان به میزان وجود مواردی مانند احترام، امنیت، مالکیت معنوی و آزادی افراد در جامعه، اعتماد به توان و تخصص شاغلان و عملکرد سازمان ها در پاسخگوئی به نیازهای مردم اشاره کرد.
ت/7148/ 546


02/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 43]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن