تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803607307




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای مصوبه انتزاع بخشی ازغرب هرمزگان را فعلا به صلاح نمی دانیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: اجرای مصوبه انتزاع بخشی ازغرب هرمزگان را فعلا به صلاح نمی دانیم بندرعباس- ایرنا- استاندار هرمزگان با تاکید بر پایبندی بر قانون گفت: اجرای مصوبه انتزاع بخشی از شهرستان پارسیان ( از توابع این استان) و الحاق آن به فارس را «فعلا» صلاح نمی دانیم .


به گزارش ایرنا «جاسم جادری » شنبه در جلسه شورای اداری هرمزگان اظهار کرد: ما بعنوان مجریان قانون، تابع قانون هستیم و هیچوقت دنبال کار غیر قانونی نیستیم.
رییس شورای تامین هرمزگان تاکید کرد: اگر بنا براین شد که قانون اجرا شود اولاتر از ما کسی نیست و سعی می کنیم در چارچوب قانون کارمان را انجام دهیم.
وی در هرمزگان با بیان اینکه« در وضعیت فعلی اجرای مصوبه را مصلحت نمی دانم تصریح کرد: اگر صدای ما به گوش بزرگان می رسد باید بگویم که این مصوبه درحال حاضر ضرورت ندارد، چون ما مشکلات و گرفتاری های خاص خودمان را داریم».
جادری خاطرنشان ساخت: «روندی که من مشاهده می کنم از رفتار و کرداری که در همکاران دولتی خودم سراغ دارم همیشه پایبندی ما در همه زمینه ها به قانون ثابت شده و انتظارم این است که همیشه قانون حاکم و فصل الخطاب باشد.»
استاندار هرمزگان ادامه داد: « در فرصت مناسب به دور از هرگونه تنش و مشکلی اگرتدابیر مقام عظمای ولایت (بر این باشد) و اعضای شورای عالی امنیت ملی و مسوولان دستگاههای امنیتی صلاح بدانند که این دستوالعمل و پروژه اجرا شود یقینا ما همراهی خواهیم کرد.»
رییس شورای تامین هرمزگان مجددا تاکید کرد:« اما در وضعیت فعلی به دلیل مشکلاتی که دراستان و منطقه داریم اجرای آنرا «فعلا» به صلاح نمی دانیم و میخواهیم که این مصوبه مسکوت بماند.»
وی در ادامه از نیمه دوم سال بعنوان فصل کاروتلاش در هرمزگان نام برد و گفت: در روزهای آینده با تخصیص 25درصد دیگر از بودجه ، میزان اعتبارات تخصیص داده شده به این استان تا سه ماهه سوم سالجاری به 75درصد می رسد که در صورت پیشبرد کارها این رقم تا پایان امسال به صد درصد افزایش می یابد.
جادری با تاکید برپرداخت به موقع حقوق کارکنان پیمانی و قراردادی ابراز داشت: با توجه به پرداخت مطالبات پارسال از مدیران دستگاههای اجرایی این استان انتظار داریم طوری عمل کنند تا پایان امسال با مطالبات انباشته مواجه نشویم.
وی همچنین از اعضای شورای اداری خواست با عمل به مصوبه های این شورا در خصوص بشاگرد نسبت به حمایت از مردم این شهرستان اقدام کنند.
استاندار هرمزگان با بیان اینکه مردم بشاگرد در سختی زندگی می کنند و هیچ امکانات اشتغالزایی برای آنان فراهم نیست افزود: با توجه به گزارشهای دریافتی، مانتوهای موردنیاز مدارس بوسیله کارگاههای تولیدی این شهرستان تولید شده که این نشان از توانایی هایی ساکنان آن دارد.
وی از بافت فرش بعنوان یکی از صنایع دستی بشاگرد نام برد و از مدیران دستگاهای اجرایی خواست با هدف حمایت از بافنده ها ورونق این کار، نسبت به خریداری حداقل یک تا دو تخته فرش دستباف از بافنده های این شهرستان اقدام کنند.
512/668 / 1539


01/09/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن