تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819424088




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجراي طرح جديد الصاق هولوگرام


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ آذر ۱۳۹۳ (۱۰:۵۳ق.ظ)
قائم مقام بنياد ملي بازي‌هاي رايانه‌اي خبر داد: اجراي طرح جديد الصاق هولوگرام قائم مقام بنياد ملي بازي هاي رايانه اي با بيان اينکه نظارت بر بازي‌هاي رايانه‌اي در بازار از حساسيت زيادي برخوردار است، گفت: براي همين منظور طرح جديد الصاق هولوگرام اجراي مي شود.
به گزارش خبرگزاري موج،حسن کريمي قدوسي، افزود: اين طرح با هدف نظارت بر نحوه چسباندن هولوگرام‌ها برروي بازي هاي رايانه اي داراي مجوز انجام مي شود.
وي با يادآوري اينکه در گذشته هولوگرام‌ها بدون نظارت دقيق به ناشران داده مي‌شد، توضيح داد: با توجه به چند ده هزار هولوگرامي که در سال به بازي هاي رايانه اي داده مي‌شود، غيرممکن است به طور دقيق از نحوه قرار گيري آن برروي محصول باخبر شويم.
قائم مقام بنياد ملي بازي هاي رايانه اي با بيان اينکه دريافت هولوگرام از بنياد حق ناشر است، گفت: بنياد نيز حق دارد از آمار و ارقام رسمي بازي‌هاي هولوگرام دار در بازار اطلاع داشته باشد .
وي ادامه داد: اصلاح هر صنعت و بازار در مرحله اول بستگي به آمار صحيح محصول ارايه شده در بازار دارد و عدم رعايت قانون کپي رايت در کشورما و به طبع آن تخصيص هولوگرام به بازهاي رايانه‌اي به شکل نا مناسب سبب شده بود تا از ميزان فروش بازي هاي مجاز ويرايش شده در بازار آمار دقيقي نداشته باشيم.
کريمي به اصلاح الصاق هولوگرام بازي هاي رايانه اي اشاره کرد و افزود: مسوولان بنياد ملي بازي هاي رايانه اي به دنبال سازوکار مناسب براي اصلاح کار بودند و تصميم گرفته شد تا با راه حل مناسب بتوانيم آمار دقيقي از بازي هاي مجاز در بازار را داشته باشيم.
وي در توضيح اين طرح گفت: بنياد ملي بازي هاي رايانه اي تصميم گرفته است به جاي اينکه بعد از تخصيص هولوگرام‌ها، نيروي انساني را به دنبال رصد بازار بفرستد، قبل از تخصيص هولوگرام، فيلترينگ بازي هاي رايانه اي مجاز را انجام دهد.
قائم مقام بنياد ملي بازي‌هاي رايانه اي به دو مزيت اجراي طرح جديد الصاق هولوگرام اشاره کرد و گفت: نخست آمار دقيقي از بازي هاي ارايه شده خواهيم داشت و دوم با اين روش، کنترل بازار راحت‌تر مي شود و زمان و نيروي کافي براي رصد بازاهاي غير مجاز را خواهيم داشت.
وي افزود: در اين راستا 10نفر بر اساس کار منظم و مشخص استخدام شده اند و هر ناشري که درخواست هولوگرام دارد در ابتدا درخواست را ارايه مي دهد و پس از بررسي و در صورت نياز، هولوگرام حمايتي به وي تعلق مي گيرد و در بنياد ملي بازي هاي رايانه اي اين هولوگرام ها تحويل نماينده بنياد مي شود و نماينده بنياد با فرد درخواست کننده هماهنگي‌هاي لازم را انجام و با نظارت مستقيم نماينده بنياد هولوگرام‌ها برروي محصولات چسبانده مي شود و در پايان کار صورت جلسه اي تهيه مي شود و گزارش کار به بنياد اعلام مي شود.
قائم مقام بنياد ملي بازي ‌هاي رايانه‌‍اي، اجراي صحيح طرح الصاق هولوگرام را در گرو همکاري ناشران و نهادهاي نظارتي با بنياد ملي بازي‌هاي رايانه اي دانست و گفت: قطعا اجراي اين طرح هزينه زيادي را براي بنياد به همراه خواهد داشت و اين کار ساده اي نيست که در مدت زمان کوتاه انجام شود بلکه نياز به وقت و هزينه دارد.
وي درپايان گفت: در تمام نقاط دنيا زماني که قرار است بازي رايانه اي وارد بازار شود با تدابير امنيتي شديد انجام مي شود تا حتي يک نسخه از بازي برداشته نشود و اين نشان از حساسيت موضوع دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن