تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از مكّه بر گردد و تصميم داشته باشد كه سال بعد هم به حجّ برود، بر عمرش افزو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798652482




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کسب رتبه سوم اوقاف مازندران در اجرای طرح سوگواره بصیرت عاشورایی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کسب رتبه سوم اوقاف مازندران در اجرای طرح سوگواره بصیرت عاشورایی ساری - ایرنا - مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از کسب رتبه سوم اوقاف مازندران در اجرای طرح سوگواره بصیرت عاشورایی در بین تمامی استان های کشور خبر داد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مازندران، حجت الاسلام " ستار علیزاده " روز پنجشنبه در گفت و گویی به اجرای طرح بصیرت عاشورایی در مازندران اشاره کرد و گفت: طرح بصیرت عاشورایی همزمان با سراسر کشور در مازندران آغاز و در پایان دهه اول ماه محرم به کار خود پایان داد.
وی با بیان اینکه طرح بصیرت عاشورایی در 222 بقعه و امامزاده استان اجرا شد، افزود: خادمان رسمی و افتخاری اماکن متبرکه با تمام توان در این طرح با مجموعه اوقاف مازندران در امامزادگان مجری طرح سوگواره بصیرت عاشورایی فعالیت کردند.
علیزاده با اشاره به اینکه تمای ویژه برنامه های طرح سوگواره بصیرت عاشورایی در امامزادگان استان به صورت استانی و شهرستانی اجرا شد، عنوان کرد: ویژه برنامه های تجمع لبیک یا حسین(ع)، همایش احلی من العسل، همایش شیرخوارگان حسینی، تجمع بزرگ رهروان زینبی و برپایی خیمه های معرفت از برنامه های طرح سوگواره بصیرت عاشورایی به شمار می روند که در امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران به صورت استانی و شهرستانی اجرا شد.
وی تصریح کرد: طرح سوگواره بصیرت عاشورایی با هدف ارتقای سطح بصیرتی و معارفی جوانان، اقامه عزای امام حسین(ع) با نگاه اقامه شعائر اسلامی، تبیین درس ها و عبرت های عاشورا و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه تبدیل امامزادگان و بقاع متبرکه به قطب فرهنگی برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه 515 روحانی مبلغ در طرح سوگواره بصیرت عاشورایی فعالیت کردند، افزود: 90 روحانی از قم و 425 روحانی مبلغ بومی با هدف جلوگیری از ورود انحرافات به عزاداری ها با اداره کل اوقاف مازندران در راستای اجرای طرح سوگواره بصیرت عاشورایی و خیمه های معرفت همکاری کردند.
علیزاده یکی از برنامه های اثرگذار سازمان اوقاف را برپایی قرارگاه حضرت سیدالشهدا دانست و اظهار داشت: قرارگاه سیدالشهدا با نظر رئیس سازمان اوقاف در تمامی استان ها در همان روزهای آغازین طرح بصیرت عاشورایی آغاز به کار کرد و فعالیت اصلی آن اجرای هدفمند برنامه ها و نظارت بر اجرای دقیق آن ها بوده است.
وی به برپایی نماز ظهر و عصر روز عاشورا در امامزادگان و بقاع متبرکه مازندران اشاره کرد و بیان داشت: نماز ظهر عاشورا با حضور هیئت های عزاداری در 222 امامزاده و بقعه متبرکه مجری طرح سوگواره بصیرت عاشورایی مازندران برگزار شد.
وی از کسب رتبه سوم مازندران در اجرای طرح سوگواره بصیرت عاشورایی خبر داد و گفت: مازندران پس استان های اصفهان و خراسان رضوی رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داد.
علیزاده با تاکید بر اینکه تمامی مجموعه اوقاف مازندران، مسئولان، خادمان امامزادگان و بقاع متبرکه، اصحاب وقف و متولیان موقوفات در کسب رتبه سوم کشوری نقش بزرگی ایفا کردند، افزود: مردم ولایت مدار مازندران با حضور پرشور خود در برنامه های طرح سوگواره بصیرت عاشورایی بار دیگر ولایت مداری و علوی بودن مازندران را به سراسر کشور کشور نشان دادند و بیشترین افتخار را برای استان خود به ارمغان آوردند.ک/1
608


29/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن