تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند نماز بنده‏اى را كه دلش همراه بدنش نيست نمى‏پذيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819876661




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کار ستودنی شهردار تهران


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



کار ستودنی شهردار تهران
دبیر اجرایی جایزه جلال آل احمد با ارسال نامه‌ای به شهردار تهران، از حمایت او برای تامین هزینه نقدی این جایزه ادبی سپاسگزاری کرد.



به این مطلب امتیاز دهید



به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، متن کامل نامه که به امضای مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان رسیده به شرح ذیل است:
  جناب دکتر محمدباقر قالیباف

شهردار محترم شهر تهران

سال‌هاست که حمایت از جوایز معتبر ادبی در سراسر جهان به سنتی حسنه تبدیل شده است. شهردار کلان‌شهرهای دنیا هم با کمک مادی یا سازمانی به این جوایز ادبی به جریان‌سازی ادبی و برگزاری شکوهمند آن یاری می‌رسانند.

جای خوشحالی است که شهردار فرهنگ‌ دوست کلان‌شهر تهران با حمایت مادی و معنوی از بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان در برگزاری هفتمین دوره جایزه ادبی جلال آل‌احمد همدلی به خرج داده و باعث دلگرمی نویسنده‌ها و برگزیده‌های این جایزه ادبی شده است.

از حضرت‌عالی سپاس‌‎گزاریم و امیدواریم این دست حمایت‌ها در کشور ما تبدیل به سنتی پایدار و همیشگی شود.

مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان؛

مهدی قزلی، سید مجید حسینی، ابراهیم حسن‌بیگی، مصطفی رحمان‌دوست، اسماعیل امینی   گفتنی است علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه مراسم تجلیل از کتابخانه‌داران نمونه کشور در تالار وحدت از کاهش تعداد سکه‌های جایزه جلال آل احمد از 110 سکه به 30 سکه خبر داده بود اما با مساعدت شهرداری تهران به مساله ظاهرا حل شده است.   115
 





۳۰/۰۸/۱۳۹۳ - ۱۸:۱۲




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن