تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فتوا دهندگان بزرگانِ دانشمندان‏اند و فقيهان پيشوايانى كه از آنان بر اداى پيمان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803373250




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

وزیر کشور: تنش در اقتصاد و سیاست داخلی وجود ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: وزیر کشور: تنش در اقتصاد و سیاست داخلی وجود ندارد همدان- ایرنا- وزیر کشور گفت: خوشبختانه در دولت تدبیر و امید تنش در حوزه اقتصاد و سیاست داخلی وجود ندارد و همگان در یک حوزه عقلانی و توام با آرامش و با جدیت تلاش می کنند.


به گزارش ایرنا "عبدالرضا رحمانی فضلی" چهارشنبه شب در گفت و گوی زنده ویژه خبری سیمای مرکز همدان افزود: هم اکنون دوره نوینی را تجربه می کنیم که با کمک مردم از این مرحله به بعد سرعت بیشتری را طی می کنیم و در سایه الطاف الهی و اراده رهبری، مشارکت مردم بسیار حایز اهمیت است.
وی اظهار کرد: بدون کمک مردم کاری نمی توان کرد و مردم باید خود را آماده قبول مسوولیت های بیشتری کنند چرا که در برنامه توسعه ششم دولت تواضع و تعادل خواهد بود و به مناطق مسوولیت های بیشتری می دهد و به طبع توقع بیشتری هم از آنها دارد.
رحمانی فضلی افزود: رابطه دولت و در راس آن دکتر روحانی رییس جمهوری در دوره دولت تدبیر و امید برپایه ارتباط صادقانه، عزت و عظمت اسلامی بوده است و با اعتماد مردم و کارهای انجام شده، روند فعالیت ها در حوزه اقتصاد و سیاست مثبت بوده است.
وی خاطرنشان کرد: در این یک سال و چهار ماه اخیر هیچ گاه تنش های ارز و قیمت طلا و افت و خیزهای بورس را نداشته ایم، تغییرات بهره بانکی را نداریم، رونق بهتر شده و بهره وری ارتقا یافته و رشد تورم پایین آمده است.
وی افزود: البته این تغییرات تا خود را در زندگی مردم نشان دهند، یک مسیری باید طی شود و همچنین در سیاست داخلی مردم با آرامش، وحدت، انسجام و همگرایی مواجه هستند.
وی بیان کرد: در حوزه سیاست داخلی اصلا از اختلاف بین قوا، درگیری بین گروه ها و احزاب و یا مطبوعات و روزنامه ها خبری نیست و همه فعالیت ها بیشتر از قبل شده و همه در یک حوزه عقلانی، آرامش و با جدیت حرکت می کنند که نشان از بالندگی و رشد نیروهای سیاسی در داخل است.
وی در ادامه گفت: در سیاست خارجی نیز روابط دولت گسترش پیدا کرده، تعاملات بهتر و تجارت تقویت شده است و در حوزه بین الملل و مذاکرات پیشرفت های بسیار خوبی داشته ایم و در گام های بعدی هم به نفع ملت تمام خواهد شد.
وی با تاکید بر برقراری امنیت در کشور گفت: امروزه اطراف کشور ایران را آتش و دود و خون گرفته است اما به لطف پروردگار و زحمات نیروهای امنیتی ما از جمله نظامی و انتظامی امنیت کامل در کشور برقرار است.
وی اضافه کرد: وحدت و انسجام مردم و دولت سبب شده تا امنیت در کشور برقرار شود.
رحمانی فضلی در ادامه همدان را مهد پرورش مدیران ملی دانست و گفت: هم اکنون بخش اعظمی از مدیران ملی در کشور اهل همدان هستند و این استان دارای دانشگاه هایی با تخصص های مختلف است.
وی افزود: با این شرایط همدان نه تنها باید بتواند در یک اقتصاد خودکفا، درون زا و مقاومتی خود را اداره کند بلکه باید استان معین دو استان دیگر هم باشد و این مهم شدنی است.
استاندار همدان نیز در این گفت و گوی خبری گفت: تا پایان روز نخست همایش بین المللی سرمایه گذاری استقبال چشمگیر سرمایه گذاران را شاهد بودیم و قرار است فردا در دومین روز همایش وزیر کشور، وزیر اطلاعات و سفیر ایران در کشور روسیه سخنرانی کنند.
"محمد ناصر نیکبخت" افزود: محور سخنرانی های فردا مباحث امنیتی و حمایتی برای سرمایه گذاران است تا بتوان دلگرمی آنها را فراهم کرد.
وی پیش بینی کرد: فردا در روز دوم همایش بین المللی سرمایه گذاری نتایج بهتری رقم بخورد.
نیکبخت به گزیده ای از سخنرانی امروز دکتر خزاعی معاون وزارت اقتصاد و دارایی کشور اشاره کرد و گفت: امسال نسبت به سال قبل 500 درصد متقاضی سرمایه گذاری خارجی در ایران افزایش داشته و این در حالی است که با تحریم های ظالمانه مواجه هستیم اما به لطف پروردگار و تدابیر مطلوب وزارت کشور و اطلاعات، امنیت بسیار خوبی در کشور برقرار است.
وی یادآور شد: در همایش بین المللی سرمایه گذاری 10 کشور خارجی حضور دارند که خوشبختانه با تمامی آنها قراردادهای مختلف در حوزه سرمایه گذاری منعقد شده است که نشان از این دارد که ایران را امن یافته اند و جای سپاس از وزارت کشور و وزارت اطلاعات دارد.
همایش بین المللی فرصت های سرمایه گذاری همدان با عنوان "اقتصاد مقاومتی" از صبح امروز چهارشنبه در سالن همایش های استانداری همدان با حضور 500 سرمایه گذار داخلی و خارجی آغاز شد و فردا پنجشنبه نیز ادامه خواهد داشت.
7520/2624


29/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن