تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):راستى عزّت است و نادانى ذلّت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820282950




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

غفوري: کره‎اي‎ها زورشان آمده بود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: غفوري: کره‎اي‎ها زورشان آمده بود
وريا غفوري روز گذشته موفق شد اولين بازي اش را براي تيم‌ملي در بازي با کره انجام بدهد. او که حالا اعتماد به نفس بالايي پيدا کرده اميدوار است که در بازي هاي بعدي نمايش بهتري داشته باشد.

وریا غفوری به "ورزش سه" گفت که کره ای ها از سومین شکست متوالی زورشان آمده بود و به همین دلیل جنجال به پا کردند.

تجربه خیلی خوبی بود

خدا را شکر در اولین بازی ام برای تیم‌ملی عملکرد بدی نداشتم و در کل این بازی تجربه خوبی برای من بود. کره جز بهترین تیم های آسیا است و اینکه توانستیم ببریم اتفاق خیلی خوبی است. تیم ما عملکرد بدی نداشت و با این پیروزی انگیزه خیلی خوبی برای شرکت در جام ملت های آسیا پیدا کردیم.

من جای خسرو را نمی‌ گیرم

به هیچ عنوان به فکر اینکه جایگاه خسرو حیدری را در تیم‌ملی بگیرم، نیستم. من تلاشم را می‌ کنم و هر وقت کادرفنی تیم‌ملی صلاح بداند وارد زمین می‌ شوم. حیدری بازیکن بسیار بزرگی است و بی تردید رقابت با او باعث پیشرفت من می‌ شود.

کره ای ها زورشان آمده بود

درگیری از آنجا شروع شد که کره ای ها اعتقاد داشتند گل تیم‌ملی در شرایط آفساید زده شده است. آنها بعد از گل بارها با بازیکنان ما درگیری پیدا کردند، فکر می‌ کنم آنها از اینکه سومین شکست متوالی را برابر ما کسب می‌ کنند حسابی عصبانی بودند و زورشان آمده بود. به همین دلیل خیلی عصبی بازی می‌ کردند.

حتما یکی از شانس های مسلم قهرمانی هستیم

ما بسیار تیم خوب و هماهنگی هستیم و فکر می‌ کنم بچه ها در بازی روز گذشته نشان دادند که یکی از بهترین تیم های آسیا هستند. یادتان نرود که کره یکی از قدرت های آسیا است و شکست دادن این تیم همیشه کار سختی است. ما نشان دادیم که هنوز هم یکی از قدرت های آسیا هستیم.

شانس های قهرمانی جام ملت های آسیا

کره را نباید دست کم گرفت. من فکر می‌ کنم پیروزی در بازی با کره شروعی بود برای موفقیت های ما در جام ملت ها اما این تیم هنوز هم یکی از قدرت های آسیاست. من فکر می‌ کنم ما به همراه کره و ژاپن شانس های اصلی قهرمانی در جام ملت ها هستیم.



1393/08/28 16:13





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن