تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820283582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روند استفاده از آب در کشور پرخطر است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: یک نماینده مجلس:
روند استفاده از آب در کشور پرخطر است
توکلی گفت: روند کنونی استفاده از آب در کشور پرخطراست و بحث کنترل و نظارت بر برداشت آب راهکاری موثر در این زمینه است که مهم‌ترین بخش آن نصب تجهیزات برای تحویل حجمی آب است.


به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران محمدتقی توکلی عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس در نشست تخصصی مديريت منابع آب با رويكرد احيا و تعادل بخشي منابع زيرزميني که در حاشیه دهمین نمایشگاه بین المللی صنعت آب و تاسیسات آب و فاضلاب ایران برگزار شد،گفت: روند کنونی استفاده از آب در کشور پرخطراست و بحث کنترل و نظارت بر برداشت آب راهکاری موثر در این زمینه است که مهم‌ترین بخش آن نصب تجهیزات برای تحویل حجمی آب است.


وی با بیان اینکه اغلب کشاورزان بیشتر از پروانه بهره‌برداری از چاه‌ها، آب برداشت می‌کنند، گفت: هم‌اکنون در کشور 65 میلیارد مترمکعب آب از منابع آب زیرزمینی برداشت می‌شود و حسابداری آن زمانی میسر است که میزان برداشت‌ها پایش شود.


توکلی ادامه داد: امسال اعتبار با مبلغ 700 میلیارد تومان برای این امر در نظر گرفته شده است تا از نابودی بیشتر منابع آب جلوگیری کرد.


عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس از تصویب یک درصد فروش نفت و میعانات گازی برای استفاده در بخش آب خبر داد و افزود: با چنین اعتباری ترجیح بر این است که خود وزارت نیرو برای نصب تجهیزات اقدام کند، چراکه محول کردن خرید و نصب کنتور توسط کشاورز، طرح را با شکست مواجه می‌کند.

انتهای پیام/









تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن