تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798567113




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هفتاد کشور جهان از آسمان ایران برای عبور استفاده می کنند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور: هفتاد کشور جهان از آسمان ایران برای عبور استفاده می کنند کیش - ایرنا - مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور گفت: هم اکنون هواپیماهای تجاری و مسافری 70 کشور جهان برای رسیدن به مقاصد خود از آسمان ایران عبور می کنند.


به گزارش ایرنا، محمدعلی ایلخانی روزسه شنبه در آیین افتتاحیه هفتمین نمایشگاه بین المللی دو سالانه صنایع هوایی و هوانوردی ایران، اظهار داشت: با توجه به ناامن شدن آسمان برخی از کشورهای منطقه و امنیت آسمان ایران طی 24 ساعت گذشته بیش از 900 فروند هواپیمای خارجی از فضای ایران تردد کرده اند.
وی با بیان آنکه هم اکنون 92 راه هوایی بین المللی در کشور وجود دارد، افزود: مجموع این 92 راه هوایی به 59 هزار کیلومتر رسیده است.
ایلخانی تصریح کرد: برای ارائه خدمات هوانوردی به پروازهای عبوری و داخلی 10 دستگاه رادار که از 15 سال پیش در فرودگاه های کشور نصب شده، خدمات هوانوردی ارائه می دهند.
وی گفت: هم اکنون روزانه بیش از 170 پرواز هواپیمایی امارات عربی متحده از فضای ایران عبور می کنند و 7 شرکت هواپیمایی آمریکایی نیز از مسیرهای هوایی و سیستم های ناوبری ایران خدمات لازم را دریافت می کنند.
مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور اظهار داشت: طی 24 ساعته گذشته یکهزار و 581 فروند هواپیماهای داخلی و خارجی با بهره گیری از خدمات ناوبری ایران به مقاصد خود رسیده اند.
ایلخانی یادآور شد: در دو هفته گذشته با عبور یکهزار و 43 پرواز از آسمان ایران رکورد پروازهای عبوری شکسته شد، ضمن آنکه اکنون بطور متوسط روزانه بیش از 900 پرواز از آسمان ایران عبور می کنند.
وی با بیان اینکه 54 فرودگاه در کشور منهای 10 فرودگاه وزارت نفت و 2 فرودگاه کیش و قشم فعالیت می کنند، افزود: از این تعداد 8 فرودگاه بین المللی، 26 فرودگاه مرز هوایی و 20 فرودگاه داخلی وجود دارد و در مجموع 66 فرودگاه در کشور خدمات هوانوردی به شرکت های هوایی ارائه می دهند.
ایلخانی تصریح کرد: طی 7 ماهه نخست سال جاری 28 میلیون و 569 مسافر در فرودگاه های کشور پذیرش شده اند که این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 12 درصد رشد نشان می دهد.
وی افزود: با توجه به توسعه هوانوردی در کشور در این مدت در بخش پروازهای داخلی با 9 درصد و در سفرهای بین المللی با 24 درصد رشد مواجه شده ایم.
مدیرعامل شرکت فرودگاه های کشور با اشاره به مزیت های هوانوردی ایران، یادآور شد: با تصویب اساسنامه شرکت شهر جدید فرودگاه امام خمینی(ره) زمینه های زیادی برای انجام سرمایه گذاری در این فرودگاه فراهم شده، ضمن آنکه برای اجرای فاز دوم فرودگاه امام (ره)به 3 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری جدید نیاز است.
ایلخانی در پایان اظهار داشت: از آنجا که فرودگاه جدید اهواز و بوشهر برای سرمایه گذاری های تجاری آماده شده، از همه سرمایه گذاران داخلی و خارجی دعوت می شود تا برای اجرای طرح های مختلف در این فرودگاهها اقدام کنند.
هفتمین نمایشگاه بین المللی صنایع هوایی و هوانوردی ایران با بیش از یکصد شرکت داخلی و خارجی از کشورهای امارات ، چین، روسیه، آلمان، ایتالیا ،سوئد، فرانسه، اوکراین و جمهوری چک برگزار شد که این کشورها آخرین تولیدات و دستاورد های صنعت هوایی خود را در معرض دید علاقه مندان قرار می دهند.
واحدهای تولیدی، تجاری و تحقیقاتی داخلی همراه با شرکت کنندگان خارجی آخرین دستاوردها، تجهیزات و قطعات مختلف صنایع هوایی و خدمات مرتبط و همچنین در بخش نمایشگاهی توانمندی های صنایع هوایی کشور، شرکت های دانش بنیان و سازندگان و طراحان قطعات هوایی به نمایش درخواهد آمد. همچنین واحدهای تولیدی، تجاری و تحقیقاتی داخلی همراه با شرکت کنندگان خارجی آخرین دستاوردها، تجهیزات و قطعات مختلف صنایع هوایی و خدمات مرتبط را در معرض مخاطبان قرار خواهند داد.
1106*1630*1641/668


27/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن