محبوبترینها
قیمت انواع دستگاه تصفیه آب خانگی در ایران
نمایش جنگ دینامیت شو در تهران [از بیوگرافی میلاد صالح پور تا خرید بلیط]
9 روش جرم گیری ماشین لباسشویی سامسونگ برای از بین بردن بوی بد
ساندویچ پانل: بهترین گزینه برای ساخت و ساز سریع
خرید بیمه، استعلام و مقایسه انواع بیمه درمان ✅?
پروازهای مشهد به دبی چه زمانی ارزان میشوند؟
تجربه غذاهای فرانسوی در قلب پاریس بهترین رستورانها و کافهها
دلایل زنگ زدن فلزات و روش های جلوگیری از آن
خرید بلیط چارتر هواپیمایی ماهان _ ماهان گشت
سیگنال در ترید چیست؟ بررسی انواع سیگنال در ترید
بهترین هدیه تولد برای متولدین زمستان: هدیههای کاربردی برای روزهای سرد
صفحه اول
آرشیو مطالب
ورود/عضویت
هواشناسی
قیمت طلا سکه و ارز
قیمت خودرو
مطالب در سایت شما
تبادل لینک
ارتباط با ما
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
مطالب سایت سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون
آمار وبسایت
تعداد کل بازدیدها :
1832194706
در نشست «نسبت سینمای ایران با منافع ملی» مطرح شد برزیده:زیادی داریم سینما را عامل اصلی سیاهنمایی نشان میدهیم/فهیم: نمایش صرف معضلات در فیلم به تکثیر آن کمک میکند
واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در نشست «نسبت سینمای ایران با منافع ملی» مطرح شد
برزیده:زیادی داریم سینما را عامل اصلی سیاهنمایی نشان میدهیم/فهیم: نمایش صرف معضلات در فیلم به تکثیر آن کمک میکند
عبدالحسن برزیده با اشاره اینکه همه تقصیرها برگردن سینما و سینماگر نیست و گفت: زیادی داریم سینما را عامل اصلی سیاه نمایی نشان میدهیم. چهرهای از سینما می سازیم که انگار سینما هنری در کشور است که سیاه نمایی میکند.
به گزارش خبرنگار سینمایی فارس، سلسله نشست های نسبت سینمای ایران و منافع ملی با موضوع بررسی سینمای اجتماعی و سیاه نمایی با حضور عبدالحسن برزیده کارگردان صاحب نام سینمای ایران و محمدتقی فهیم منتقد و کارشناس سینما و با اجرای محمدامین نوروزی عصر روز دوشنبه در سالن زندهیاد محمدحسین فردی حوزه هنری برگزار شد. در ابتدای این نشست،فهیم با ابراز از حضورش در چنین نشستی و اینکه توانسته بعد از سالها برزیده را ملاقات کند، برای بهبود حسین معززی نیا منتقد خوب کشورمان که در بستر بیماری است آرزوی سلامتی کرد و در آغاز سخنان خود گفت: ما دیر شروع کردیم. با پدیده سینمای اجتماعی و سیاه نمایی دنیا پیش از این با آن روبرو شد. در سینمای آمریکا که مهمترین کشور سینمایی است این مباحث را از سرگذراندند و در دوره ای کمپانی ها درگیر این بحث بودند. در مقطعی که معروف است به دوره استودیویی این چالش وجود داشت و همواره سعی می کردند فیلمسازان را از ورود به سینمای اجتماعی نهی و دور کنند چرا که به دنبال این بودند سینمای پرمخاطب داشته باشند و رفتن فیلمسازها به سمت فیلم هایی که درد و رنج و غم را به نمایش می گذاشت باعث رشد و نمود گسترش سینمای آمریکا نبود . آنها این مراحل را پشت سر گذاشتند ما به جای اینکه از تجارب آنها استفاده کنیم و به فکر منافع ملی و گسترش سینما باشیم به سمت سینمای کم مخاطب و رنجور می رویم. نباید مسایل اجتماعی را رها کنیم اما باید روزنه امیدی را هم در نظر بگیریم. * فهیم: سینمای اجتماعی ژانر نیست وی ادامه داد: سینمای اجتماعی ژانر نیست. ژانرها با مشخصه هایی تثبیت شده هستند مانند وسترن، وحشت ،موزیکال، ملودرام. و... اما سینمای اجتماعی یک مضمون است که زیرمجموعه گونه های دیگر مثل ملودرام قرار میگیرد. فیلم ها در گونه های مختلف می توانند مضامین اجتماعی هم داشته باشند. مطابق آنچه قواعد پی ریزی شده ژانر اجتماعی نداریم. سینمای ملودرام اساسا بنیانش بر گرایش امید و پایان خوش پی ریزی شده است. ملودرام با توجه به تغییراتی که پیدا کرده _ نه فیلم های موزیکال و نه آنچه که با سانتی مانتالیزم سر و کار دارد _ از جمله الزاماتش پایان خوش است. ملودرام می تواند مخاطب را مچاله کند،ایزوله کند یا اندوهگینش کند اما موظف است روزنه ای از امید را برای مخاطب باز بگذارد. در ادبیات نظم و نثر خودمان با آن بزرگ شدیم. می گوییم پایان شب سیه سپید است. این بدین مفهوم نیست که استثنا نداریم. فیلم اجتماعی می تواند پایان باز داشته باشد و با اندوه به اتمام برسد اما بحث من قاعده ها است. حسن برزیده در بخش دیگر نشست فهیم را حامی فیلم های خود خطاب کرد و خود را مدیون او به عنوان یک دوست خوب دانست و گفت: با تعاریف سینمای اجتماعی موافقم فیلم های دفاع مقدس هم فیلم اجتماعی هستند به طور مثال «از کرخه تا راین» را چگونه می توان گفت اجتماعی نیست. فیلم های کمدی یا طنز. ژانر اجتماعی به این مفهوم نیست که قرار است پنبه اجتماع را بزند. موضوع اجتماع و ارتباط فرد با اجتماع موضوع نوعی از فیلم است که می توان گفت فیلم اجتماعی است اما به نظرم فوق العاده موضوع پیچیده ای است. به همین دلیل هم حاشیه زیاد دارد . درست هم هست. وقتی یک موضوع اجتماعی در فیلم مطرح می شود و در جشنواره های خارجی به نمایش درمی آید حساسیت برانگیز است و همه حق دارند نظر داشته باشند. مخالف و موافق باید حرف هایشان را بزنند. * برزیده: قاعده کاری درباره کار هنری و سینما را نمیپسندم نوروزی مجری این نشست از برزیده خواست تا به این پرسش پاسخ دهد که آیا بنیان ملودرام روزنههای امید باید باشد گفت: هیچ قاعده قطعی درباره سینما و کار هنری نمی پسندم. قطعی نمی دانم ممکن است یک فیلم با پایان ناخوشایند تاثیرات خوب روی جامعه بگذارد و فیلمساز تعمدا پایان فیلم را تلخ طراحی کند زیرا فیلمساز خیرخواه جامعه است. نشان دادن سیاهی مطلق یعنی یک کشوری درگیر مسایلی است که بخشی از آن درست است و بخشی غلط است ممکن است ما در فیلم عین حقیقت را هم بازگو کنیم ولی وقتی آن فیلم را میبینیم حالمان بد میشود. وی ادامه داد: بخشی از وجود ما عواطف و احساسات است و ما خلق نشدیم برای نق نق کردن یا سیاه دیدن و سیاه گفتن اما بر خلاف خلقت ممکن است این اتفاق رخ دهد حتی اگر این اتفاق در بهترین شکل و سالم ترین و بدون مسئله ترین فیلم هم باشد اما بعضیها واقعا برای خوشایند جشنواره های خارجی روشنفکر (به معنی درست) فیلم میسازند شکل طبیعی و درست هم خوشایند نیست. حرف نزدن راجع به پلشتی ها و زشتی ها هنر است. این فیلمساز در ادامه به مسئله سیاه نمایی در سینما اشاره کرد و گفت: چه شد به این شدت وحدت به موضوع سیاه نمایی در سینمای ایران می پردازیم در حالی که من به شخصه بحران وخامت را حس نکردم البته به همین دلیل است که توقیف به وجود میآید. ما خودمان را سانسور کردیم. مواضعی با دوستان حوزه دارم در ارتباط با این که چرا فیلم هایی که مجوز دارند را نمایش ندادند اما معتقدم باید با هم صحبت کنیم ممکن است حرف های هم را قبول نداشته باشیم اما باید با هم صحبت کنیم. من از بچههای انقلابم و به انقلاب علاقه دارم فاکتورهایی که برای تعریف انقلاب دارم از موضع حفظ ارزشهای انقلاب ورود کنم در جایی داد می زنم اگر احساس کنم چیزی که برایش هزینه کردیم به خطر افتاده است. در بخش دیگر نشست فهیم درباره فیلمسازانی که در نظام جمهوری اسلامی فعالیت میکند گفت: من معتقدم همه همکاران و سینماگران خوب هستند و مطابق آنچه که قانون اساسی به ما می آموزد هر کسی که این قانون را قبول دارد و نظام را قبول دارد علیرغم اختلاف سلیقه ها و دیدگاه ها و تفاوت های جدی در این مملکت فیلم بسازد و درون نظام حرف می زند برایم قابل احترام است. کاپولا می گوید کارگردان های بدی داریم اما قلب های خوبی داریم. آنچه که مشکل سینمای ما است بلد نبودن طرح وبسط و دراماتیزه کردن مسایل است. وی ادامه داد: حداکثر فیلم پرفروش ما دو درصد از تماشاگران را جذب می کند. سینما را برخی دوستان نابلد تنزل دادند به حد و حدود یک بیانیه سیاسی اجتماعی نه یک درام. بحث بر سر گفتن ها نیست. چه کسی می گوید مشکلات نداریم. مقام رهبری هم تاکید دارند که مشکلات گفته شود من به عنوان نویسنده ممکن است معضلات را مطرح کنم چون واقعیت است و وجود دارد. بحث بر سر چگونه گفتن است. سینما این نیست که در قالب یک بیانیه یا پیام موضوعی را به سمتش برویم در تمام فیلم ها می توان به آسیب های اجتماعی وارد شود ما با ریزش مخاطب مواجه هستیم. هر 9 سال یک نفر به سالن سینمای می رود سینمای اجتماعی وسعی ندارند سینما بسیار کم بنیه است . به جای اینکه به دنبال جذب مخاطب باشیم و به مخاطب هیجان ، شوق بدهیم و بگریانیم یا بخندایم و در نهایت حالشان خوب باشد . متکی می شوند به تعدادی مخاطب هستیم که به جای ارایه درام در قالب بیانیه طیف های خاص را به سینما بکشانیم و فیلم یک میلیارد هم فروش کند اما اگر به ریشه ها برگردیم می بینیم هرگاه حالمان بد است به حافظ رجوع می کنیم . وی سخنانش را با طرح سوال ادامه داد: سینما ی ما وامدار کجا است؟ بخشی که ما با آن مسئله داریم ناتورالیستی بدبینانه است روشنفکری و شبه روشتفکری. دوستان سینما بلد نیستند نوعی بیانیه در فیلم ارایه میکنند. * زیادی داریم سینما را عامل اصلی سیاه نمایی نشان میدهیم برزیده در ادامه بحث به این نکته اشاره کرد که همه تقصیرها برگردن سینما و سینماگر نیست و گفت: زیادی داریم سینما را عامل اصلی سیاه نمایی نشان میدهیم. چهرهای از سینما می سازیم که انگار سینما هنری در کشور است که سیاه نمایی میکند. بعضی وقت ها فکر میکنم فرزندانم را به دیدگاههایم نزدیک کنم و خیلی وقتها هم موفق نمی شوم اما دلیلش سینما و اهالی آن نیست بلکه مشکلاتی است که در جای جای جامعه دیده می شود من خودم را حزب اللهی می دانم و روزنامه این طیف قرار است چه چیزی به جوانان ما ارایه دهد. ضع جامعه را کم و بیش می دانیم. این وضعیت اخلاق در رانندگی به وضوح دیده می شود. ما خیلی سقوط کردیم اعترافات خیلی تلخ و سیاه است و برایم دردآور است. خیلی ها را سینما نمی گوید و نباید بگوید و غلط است اگر بگوید. اما این سینما نیست که سیاه نمایی می کند . فیلمساز دردمند را نباید توقیف و توبیخ کنیم. البته منکر این نیستم که عده ای به دنبال جشنواره های خارجی هستند (محدود هم هستند) اما همه سینما را نباید زیر سوال ببریم وی ادامه داد: باید تعریف جامعه و فیلمساز داشته باشیم . اوضاع داخلی را بررسی کنیم من برایم خوشایند نیست که بگویم جوان امروز را نمی توان متقاعد کرد که دین نجات بخش است زیره بین را به سمت معضلات جامعه ببریم و از مسئولین بازخواست کنیم. ما یک سازمان عریض وطویل داریم ،وزارت ارشاد ،حوزه هنری و بخش خصوصی و... چرا نباید انها پاسخگو باشند. سی سال از انقلاب می گذرد من شهادت می دهم 99 درصد مرودات در حوزه سینما و تلویزیون باندبازی است. چرا مسئولین پاسخگو نیستند حوزه هنری چه می کند. تلویزیون موثرتر از سینما است اما هیچ کس با این رسانه موثر کاری ندارد. در ادامه منتقد و کارشناس سینما به نقش مدیران فرهنگی در طول سالهای گذشته در حوزه فرهنگ وهنر اشاره کرد و گفت: نقش مدیران را نمی توانیم منکر شویم و مسایل اجتماعی را هم نمی توانیم بگوییم وجود ندارد بحث بر سر هنر و سینما است. اگر نقش هنرمند را تنزل بدهیم یک کم عقب تر از قافله هستیم. اگر بخواهیم صادقانه برخورد کنیم سینماگران تاثیرگذار هستند. بخشی از مشکلات اجتماعی را می توانیم حل کنیم. اینقدر که افراد از جامعه تاثیر می گیرند از خانواده تاثیر نمی گیرد. اگر هرکسی به صورت فردی می توانست موثر باشد دیگر انقلاب صورت نمی گرفت. امام چرا گفت باید شاه برود. وقتی جامعه فاسد شود همه تحت تاثیر قرار می گیرد. امام تاکید کرد رژیمی حکومت کند که مردم در آسایش زندگی کنند. فهیم ادامه داد: منظور من از اینکه هنرمند کشور بلد نیست این است که سواد تاریخی و شناخت لازم از مردم کشور ندارد. بعد از جنگ دوم جهانی کشورها دچار مشکلات شدند در اروپا خانواده یک سبد پول می برند پنیر میگرفت سینمای نئورئالیسم براساس موجودیت اروپا شکل گرفت سینماگران چه کردند. مگر می توانیم منکر از او شویم او مشکلات جامعه ژاپن را نمی شناخت اما فیلمی در قالب ملودرام ساخت که بر فرهنگ جامعه تاثیرگذار باشد. در این شرایط وظیفه هنرمند بسیار سنگین است بازتاب دادن شرایط مردم را امیدوار نمی کند. صرف نمایش پلشتی مسایل را درست نمی شود. اگر این گونه بود باید با فیلم های قبل از انقلاب فحشا از بین می رفت اما در این میان قیصر تاثیر گذار بود و کار خودش را درجامعه انجام داد. برزیده در بخش دیگری از سخنانش به این نگته اشاره کرد که باید اولویت بندی کنیم و تاکید کرد: آدرس غلط را دنبال نکنیم. من با حرف های آقای فهیم موافقم باید اولویت بندی کنیم. سینماگر نقش مهمی دارد. سینمای آمریکا بسیار مهم است اما در سینمای ما اینگونه نیست. معضلات و مشکلات مختلف وجود دارد . خیلی از جذابیت های سینمایی را از مخاطب می گیریم. در اذهان عمومی ترویج ندهیم جریانی به وجود آمده که قرار است نظام را نابود می کند. سینما می تواند نقش موثر داشته باشد. اما هیچ تلنگری به هیچ نظامی نمی زدند من تضمنین می کنم به شرط این که فیلم خوب بسازیم و کار اخلاقی داشته باشیم. به جای نمایش فحشا پاکدامنی را نمایش بدهیم. به جای خیانت زن به مردم از زوایه خوب کریه بودن این عمل را به نمایش بگذاریم. فهیم در پایان صحبت هایش به نمایش برخی فیلمها در جشنوارههای خارجی اشاره کرد و گفت: نمایش فیلم در منظر بیرون از ایران بسیار مهم است. بزرگی میگوید تصویر جنگ سرد چنان تاثیر دارد که مردم در خانه سنگر درست می کنند. درست است این نوع سینما کم بنیه است اما اهمیت دارد. معضلات بسیار کم رمق را بزرگ می کند. برزیده نیز در سخنان پایانی خود با اشاره به اینکه این نشست ها بسیار خوب و موثر است گفت: آقای ایوبی در حال حاضر وظیفه اش این است تعامل با سینمای دیگر کشورها را برقرار کند تا سرمایه گذاری صورت بگیرد و فیلمهای مشترک ساخته شود که جشنوارههای خارجی هم در مقابل آنها زانو میزنند، اگر فیلم خوب ساخته شود فحش به نظام راه میانبر است. توقعات ما از مسئولین سازماندهی است به جای تحریم اسکار باید برویم اما با چه پشتوانه ایفیلم فرهادی را دوست دارم با اینکه با برخی نظرات ایشان زاویه داردم اما معتقدم اسکار برای ایران است نه برای فرهادی. وی تاکید کرد: وقتی میخواهید با هنرمند حرف بزنید راهش تهدید نیست. هنرمندی که حرف دارد که دیگران نمیفهمند و احساس میکند باید بزند، امام علی می فرماید اگر کسی را می خواهد نقد کنید از خوبی هایش شروع کنید. من به برنامه هفت و 90 انتقاداتی دارم و احساس میکنم این دو برنامه مشکلی را حل نکرده و بالعکس به مشکلات موجود در این دوحوزه اضافه می کند. کسی که به جمهوری اسلامی اعتقاد دارد با پول نظام فیلم بسازد شریف است یا کسی که به این نظام اعتقادی ندارد و با پول آن کار تولید کند .کدام شریف است. برزیده در پایان این جلسه برگزاری این نشستها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: قرار بود در جلسه گذشته مانی حقیقی حضور داشته باشد که یکی از منتقدان حوزه هنری است اما این نشان از سعه صدر مسئولین حوزه است که او را دعوت کردند تا از این تریبونها حرفها زده شود. انتهای پیام/
93/08/27 - 11:09
این صفحه را در گوگل محبوب کنید
[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]
صفحات پیشنهادی
به همت مرکز مستند سوره حوزه هنری و با محوریت سینمای اجتماعی «نسبت سینمای ایران و منافع ملی» توسط حقی
به همت مرکز مستند سوره حوزه هنری و با محوریت سینمای اجتماعینسبت سینمای ایران و منافع ملی توسط حقیقی و مستغاثی بررسی میشوداولین جلسه از سلسله نشستهای نسبت سینمای ایران و منافع ملی با موضوع سینمای اجتماعی نقد یا سیاهنمایی با حضور مانی حقیقی کارگردان و سعید مستغاثی منتقد و کارشناجمالی/ نشست بررسی «نسبت سینمای ایران با منافع ملی» برگزار شد
اجمالی نشست بررسی نسبت سینمای ایران با منافع ملی برگزار شداولین نشست از سلسله نشست های بررسی نسبت سینمای ایران با منافع ملی با حضور عبدالحسن برزیده کارگردان سینمای ایران و محمدتقی فهیم منتقد در حوزه هنری برگزار شد به گزارش خبرنگار سینمایی فارس اولین نشست از سلسله نشستهای بگزارش مشروح فارس از نشست خبری «ستاد پیگیری انتظارات ملت از مذاکرات» کسانی که بر سر منافع ملی ما و شم
گزارش مشروح فارس از نشست خبری ستاد پیگیری انتظارات ملت از مذاکراتکسانی که بر سر منافع ملی ما و شما میکنند منافق هستند لزوم توافقی در طراز با انتظارات ملت رعایت خطوط قرمز نمایندگان مجلس باید از روند مذاکرات مطلع شوندنشست خبری ستاد پیگیری انتظارات ملت از مذاکرات با حضور اتحادیهنسبت سینمای ایران و منافع ملی به بحث گذاشته میشود -
نسبت سینمای ایران و منافع ملی به بحث گذاشته میشود عبدالحسن برزیده و محمدتقی فهیم در اولین جلسه از نشست های نسبت سینمای ایران و منافع ملی به گفتگو درباره موضوع سینمای اجتماعی نقد یا سیاهنمایی خواهند پرداخت به گزارش خبرگزاری مهر مركز مستند سوره حوزه هنری سلسله نشستهای نسبتدر برنامه « دیروز، امروز، فردا» مطرح شد تفکیک شیطنتآمیز برخی مطبوعات بین منافع ملی و اصول ایدئولوژی
در برنامه دیروز امروز فردا مطرح شدتفکیک شیطنتآمیز برخی مطبوعات بین منافع ملی و اصول ایدئولوژیک رسانههای داخلی پازل دشمن را تکمیل نکنندعضو شورای سردبیری روزنامه وطن امروز گفت یک تفکیک شیطنتآمیزی بین منافع ملی و اصول ایدئولوژیک در فضای رسانهای صورت گرفته برخی در فضای رسانهدر نشست نقد و بررسی مستند «وقتی ابرها پایین می آیند» عنوان شد سینمای مستند در ایران جایگاهی ندارد/مس
در نشست نقد و بررسی مستند وقتی ابرها پایین می آیند عنوان شدسینمای مستند در ایران جایگاهی ندارد مستندی که تبدیل به سند مردم شناسی شده استمعین کریمالدینی با بیان این که سینمای مستند در کشور ما جایگاهی ندارد گفت سینمای مستند در ایران یا یک سینمای مستقل است که سفارش دهنده خارجی داگفتگو با «محمدعلی نجفی» کارگردان و اولین مدیر سینمای ایران سینمای ایران دهه 70 از مسیر خارج شد/پرویز
گفتگو با محمدعلی نجفی کارگردان و اولین مدیر سینمای ایرانسینمای ایران دهه 70 از مسیر خارج شد پرویز صیاد اگر در ایران میماند حرف انقلاب را میزد محمدعلی نجفی معتقد است به نظر من اگر پرویز صیاد در ایران میماند میتوانست حرف انقلاب را بزند بسیار هم خوب میتوانست اصلاً به دلیل اینکسرمربی تیم والیبال نشسته شهرداری ارومیه: سه بازیکن ملی پوش در ترکیب تیم داریم
سرمربی تیم والیبال نشسته شهرداری ارومیه سه بازیکن ملی پوش در ترکیب تیم داریم ارومیه - ایرنا - سرمربی تیم والیبال نشسته شهرداری ارومیه گفت امسال در رقابتهای لیگ برتر کشور بازیکنان آماده ای جذب کرده ایم و سه بازیکن ملی پوش در اختیار داریم محمدعلی بیقالی روز پنجشنبه در گفت و گو بمرادینیا به فارس خبر داد نگارش آییننامه «جایزه کتاب سال امام خمینی (ره)» در کتابخانه ملی ایران
مرادینیا به فارس خبر دادنگارش آییننامه جایزه کتاب سال امام خمینی ره در کتابخانه ملی ایرانرئیس پژوهشکده اسناد سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران گفت آییننامه پیشنهادی جایزه کتاب سال امام خمینی ره در کتابخانه ملی ایران نوشته و اکنون در دست بررسی است محمدجواد مرادینیا رئیسکارلوس کیروش در نشست خبری تیم ملی فوتبال ایران و کره جنوبی + تصاویر
کارلوس کیروش در نشست خبری تیم ملی فوتبال ایران و کره جنوبی تصاویر نشست خبری کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران و اولی اشتلیکه سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی ظهر امروز دوشنبه در آکادمی ملی فوتبال برگزار شد به گزارش گروه چندرسانهای باشگاه خبرنگاران نشست خبرئیس هیئت هماهنگی ملی سوریه در گفتوگو با فارس: امیدوار به برگزاری کنفرانس «دمشق 1 » هستیم/ضرورت حضو
رئیس هیئت هماهنگی ملی سوریه در گفتوگو با فارس امیدوار به برگزاری کنفرانس دمشق 1 هستیم ضرورت حضور ایران در هر راه حل سیاسی سوریهرئیس هیئت هماهنگی ملی سوریه با ابراز امیدواری به برگزاری کنفرانس گفتوگوی ملی سوریه در دمشق گفت که حضور ایران در هر راه حل سیاسی برای بحران سوریه ضرورینیویورک تایمز: تحریمهای جدید کنگره علیه ایران خودزنی است/چنین تحریمهایی به ضرر منافع ملی آمریکاست
نیویورک تایمز تحریمهای جدید کنگره علیه ایران خودزنی است چنین تحریمهایی به ضرر منافع ملی آمریکاست روزنامه نیویورک تایمز در یادداشی به قلم دو نفر از مشاوران وزارت خزانهداری و وزارت دفاع آمریکا از احتمال وضع شدن تحریمهای جدید توسط کنگره علیه ایران خبر داد و تاکید کرد که چنین تحدر نشست مشترک افغانستان و چین مطرح شد «اسپنتا»: روابط «کابل-پکن» ستونی محکم در سیاست خارجی
در نشست مشترک افغانستان و چین مطرح شداسپنتا روابط کابل-پکن ستونی محکم در سیاست خارجی افغانستان استمشاور پیشین امنیت ملی افغانستان در نشست مشترک افغانستان و چین در کابل با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست گفت روابط با چین یکی از ستونهای استوار سیاست خارجی افغانستان را تشکیل میدر نشست شورای اشتغال استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد پرداخت 70 درصدی تسهیلات کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد
در نشست شورای اشتغال استان کهگیلویه و بویراحمد مطرح شدپرداخت 70 درصدی تسهیلات کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد توسط بانک ملیمدیر امور شعب بانک ملی استان کهگیلویه و بویراحمد از پرادخت 70 درصدی تسهیلات کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد توسط بانک ملی خبر داد به گزارش خبرگزاری فارس ازدر بیستمین نشست فیلمسازان جوان سینمای انقلاب مطرح شد عباسی: فوتبال و نود، نشانه انحطاط اخلاقی جامعه است/ بت دک
در بیستمین نشست فیلمسازان جوان سینمای انقلاب مطرح شدعباسی فوتبال و نود نشانه انحطاط اخلاقی جامعه است بت دکتر و فوتبالیست و هنرمند را بشکنیمحسن عباسی در نشست نقد فیلمسازان جوان انقلاب با انتقاد لمپنیزم موجود در ورزش کشور گفت روی آنتن رفتن یک برنامه چند ساعته در نیمه های شب و ردیدگاه های محلی نباید بر منافع ملی قالب شود/ فشار زیادی به ذخایر دریایی وارد شده است -
دریانورد دیدگاه های محلی نباید بر منافع ملی قالب شود فشار زیادی به ذخایر دریایی وارد شده است بندرعباس - خبرگزاری مهر معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار هرمزگان از قالب شدن دیدگاههای محلی بر منافع ملی انتقاد کرد و گفت در برخی استان های کشور شاهد هستیم که به دلایلی همچون بارندقهرمان کشتی فرنگی ایران: اهداف زیادی در تیم ملی دارم
جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳ ۴۱ قهرمان وزن 59 کیلوگرم مسابقههای کشتی فرنگی قهرمانی کشور با بیان اینکه تمام فکر و ذکرش کسب عنوان اولی در این رقابتها بوده است گفت میخواهم ناکامیهای گذشته را جبران کنم و در تیم ملی به موفقیتهای زیادی برسم محمد فقیری در گفتوگو با ایسنا درباره قهرم-
سینما و تلویزیون
پربازدیدترینها