تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز در اول وقت خشنودى خداوند، ميان وقت رحمت خداوند و پايان وقت عفو خداوند است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805345613




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بايد جلوي تروريست‌ها با روش‌هاي مختلف گرفته شود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: بايد جلوي تروريست‌ها با روش‌هاي مختلف گرفته شود
رئيس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به گفت‌وگو با همتاي روسي خود و بحث درخصوص مسائل منطقه و بحران‌هاي تروريستي گفت: به ويژه در مسئله سوريه و عراق صحبت شد كه بايد جلوي تروريست‌ها را با روش‌هاي مختلف گرفت.


رئيس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به گفت‌وگو با همتاي روسي خود و بحث درخصوص مسائل منطقه و بحران‌هاي تروريستي گفت: به ويژه در مسئله سوريه و عراق صحبت شد كه بايد جلوي تروريست‌ها را با روش‌هاي مختلف گرفت.
به گزارش مهر، علي لاريجاني ديروز در كنفرانس خبري با سرگئي ناريشگين همتاي روسي خود با ابراز خرسندي از حضور رئيس و هيئت پارلماني روسيه در ايران گفت: قطعاً ايران و روسيه روابط نزديكي در مسائل مختلف دارند و اين روابط تاريخي است. همچنين در مسائل مهم منطقه مستمراً رايزني‌هاي سياسي وجود دارد.
لاريجاني با اشاره به مسائل منطقه و بحران‌هاي تروريستي، با تأكيد بر اينكه در اين مسائل احتياج به همكاري‌هاي همه‌جانبه وجود دارد، گفت: در اين ديدار به ويژه در مسئله سوريه و عراق صحبت و تأكيد شد بايد جلوي تروريست‌ها را با روش‌هاي مختلف گرفت. لاريجاني با بيان اينكه سفر رئيس مجلس روسيه به ايران قطعاً به همكاري‌هاي پارلماني سرعت بيشتري مي‌دهد، گفت: روساي كميسيون‌هاي تخصصي كه همراه رئيس مجلس اين كشور به ايران سفر كرده‌اند، درخصوص مسائل مختلف مذاكراتي خواهند داشت و اميدوارم سفر ايشان موجب گسترش روابط دوجانبه شود. در اين نشست خبري رئيس مجلس دوماي روسيه نيز با تأكيد بر اينكه ايران يكي از عوامل مهم و مؤثر در تقويت و ثبات منطقه است، افزود: در مذاكرات امروز مسائل كلي و روز بين‌الملل و دو كشور بررسي شد و در اكثر موارد بين دو كشور يا مواضع مشابه يا مواضع يكسان وجود دارد. وي افزود: قطعاً روسيه مخالف عملكرد غربي‌ها بوده زيرا اين اقدامات عامل اصلي بروز بحران در منطقه است و ما قائل به آن هستيم كه اصل حقوق بين‌الملل به رسميت شناخته شود و كشورها از دخالت در امور ديگران پرهيز كنند.  ناريشگين ادامه داد: همچنين در جلسه با همتايان ايراني مسائل مختلفي مانند موضوع مبارزه با مواد مخدر و تروريسم مورد بررسي قرار گرفت و پيشنهاد كرديم كه ايران عضو ناظر در مجمع پارلماني سازمان امنيت دسته‌جمعي شود، زيرا معتقديم كه عضويت ايران در اين سازمان مي‌تواند در ثبات و امنيت منطقه مؤثر باشد. وي در پاسخ به سؤال خبرنگاري درخصوص شرايط همكاري‌هاي ايران و روسيه بعد از اقدامات غرب عليه اين كشور گفت: همانطور كه در مذاكرات امروز بحث شد روابط اقتصادي دو كشور به صورت مفصل در حال توسعه است و اين موضوع خيلي مؤثر خواهد بود. از طرف ديگر خوشبختانه روابط ما در مواردي مانند نفت، گاز، انرژي هسته‌اي و كشاورزي در حال پيشرفت است و توسعه اين روابط كاملاً به نفع ما خواهد بود. رئيس مجلس دوماي روسيه در پاسخ به سؤال ديگري درباره موضوع افت قيمت نفت و تحريم‌هاي غرب عليه روسيه گفت: درباره تحريم‌هاي غرب عليه روسيه، ايران و روسيه داراي موضع يكساني هستند و در اين‌خصوص اعتقاد داريم كه تحريم يك ابزار براي شانتاژ سياسي و اقتصادي است و در حقوق بين‌الملل هيچ جايي ندارد.



منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن