تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خدا را خالصانه ياد كنيد تا بهترين زندگى را داشته باشيد و با آن راه نجات و رستگارى را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819454960




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جامعه نشان داد که از هنرمندان خود حمایت می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: معاون امور هنری وزارت ارشاد : جامعه نشان داد که از هنرمندان خود حمایت می کند تهران - ایرنا - معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از دست دادن هنرمندانی همچون مرتضی پاشایی نشان داد که جامعه پشتیبان هنرمندان خود است.


علی مراخانی روز یکشنبه در مراسم تشییع مرتضی پاشایی افزود :حضور این همه علاقه مندان در اینجا بیانگر تجلی احساس آنها بود من برای شما ملتی که محبت را به عنوان اساسی ترین و ماندگارترین چهره مردم ایران نشان دادید، آرزوی سلامتی می کنم و امیدوارم خداوند روح مرتضی پاشایی را شاد کند که می دانم شاد هم هست.
وی افزود: من یادم می آید که حدود یک ماه پیش به اتفاق مرتضی پاشایی در مشهد حضور داشتیم و به هنرمندان برگزیده جشنواره تئاتر مناطق جایزه می دادیم و این برای هنرمندان تئاتر آن مراسم جالب بود که مرتضی پاشایی جایزه آنها را می دهد کما اینکه از او خواستند که در این مراسم برایشان بخواند.
معاون هنری وزیر ارشاد ادامه داد: من دعا می کنم که خداوند روح متعالی این خواننده عزیز را با اولیا محشور کند و با همه این شوری که در اینجا هست بار دیگر به من ثابت شد که این ملت با این وحدت و بزرگی برای ما عزت و افتخار می آورند و به دنیا نشان می دهند که همه ما برای ستاره ها و کسانی که برای فرهنگ و هنر این سرزمین تلاش می کنند، احترام قائلیم.
مرادخانی خاطرنشان کرد : قبل از مرگ مرتضی پاشایی در بیمارستان بهمن وی را ملاقات کردم همواره می خواست مراسم تشییع پیکر او آبرومند برگزار شود که امروز این امر محقق شد.
در ادامه مراسم محمد علیزاده خواننده پاپ در سخنانی گفت :اگر عزتی برای مرتضی هست از خداست. خدایی که در لحظه لحظه های زندگی ما راضی بودیم از رضایش و اکنون نیز راضی هستیم ، اکنون از ته قلبم آرامم چرا که مرتضی دوست داشت در قلب مردم باشد و من می بینم که اینگونه است.
علیزاده در پایان صحبت هایش قطعه ای را برای حاضران خواند که آهنگش را مرتضی پاشایی ساخته بود. وی آهنگ جاده «یک طرفه» از آهنگ های مرتضی پاشایی خواند و علاقه مندان هم با وی همراهی کردند.
فراهنگ**9252 ** 1569


25/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن