تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819880043




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح مدرسه خیری در بخش هیر اردبیل


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: افتتاح مدرسه خیری در بخش هیر اردبیل اردبیل - ایرنا - در آیینی با حضور امام جمعه اردبیل و جمعی از مسوولان از یک باب مدرسه خیری در بخش هیر اردبیل بهره برداری شد.


به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش اردبیل ، امام جمعه اردبیل در این آیین با تجلیل از اقدام شایسته حاج مالک جعفر زاده مقدم ، سنت حسنه مدرسه سازی را از بهترین اعمال دانست.
حجت الاسلام سیدحسن عاملی افزود: اقدام این خیر با توجه به نیاز منطقه هیر و احداث این پروژه در کمتر از چهار ماه قابل تحسین است.
وی خواستار ترویج فرهنگ خیری در جامعه شد و اظهار کرد: امور مقدس تعلیم و تربیت خطیرترین بحث در جامعه و دستاورد آن جامعه فاخر است.
جواد قرآن نویس ، رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان نیز در این آیین با ارائه گزارشی از پروژه های در حال اجرای خیری در استان ، پروژه خیری احداث شده حاج مالک جعفرزاده را اثر ارزشمند و ماندگار وی توصیف کرد که نسل های بعدی نیز نام نیک وی را در دل های خود ثبت و ضبط خواهند کرد.
حاج مالک جعفرزاده مقدم بانی مدرسه نیز شهیدان را بزرگترین خیر دانست و گفت: مالکیت حقیقی از آن خداست و هدف از مدرسه سازی نیز خدمت به دانش آموزان محروم و تامین فضای مطلوب است.
این پروژه خیری با هزینه بالغ بر دو میلیارد و 500 میلیون ریال در قالب شش کلاس درس در مدت چهار ماه احداث شده است.
594/530


24/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن