تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خودت را به داشتن نيّت خوب و مقصد زيبا عادت ده، تا در خواسته ‏هايت موفق شوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799026183




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو جایزه خارجی برای فیلم ملبورن


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: دو جایزه خارجی برای فیلم ملبورن تهران - ایرنا - فیلم سینمایی "ملبورن" اولین ساخته بلند "نیما جاویدی" موفق به دریافت دو جایزه از جشنواره فیلم استکهلم شد.


به گزارش روز شنبه خبرنگار سینمایی ایرنا، هیات داوران جشنواره فیلم استکهلم جایزه بهترین فیلمنامه و تقدیرنامه بهترین فیلمبرداری را به ترتیب به نیما جاویدی و هومن بهمنش اعطا کردند.
در بیانیه هیات داوران برای اعطای جایزه بهترین فیلمنامه به نیما جاویدی آمده است: "هنگامی که یک شخصیت دست به انتخابی می زند که درک آن دشوار است، چالش بیننده آن است خود را در جایگاه آن شخصیت قرار دهد. فیلم ما را به واکنش وا داشته تا به عواقب کارهایمان بیندیشیم. این فیلم تاییدی بر این نکته است که یک انسان مسئول بودن چه دشوار و پیچیده است."
داوران جشنواره استکهلم در توجیه اعطای تقدیرنامه ویژه بهترین فیلمبرداری خود به هومن بهمنش نیز گفت: "تقدیر ویژه برای فیلمبردار خستگی ناپذیری که با دقت تمام، آپارتمانی را به هزارتوی روح و روان تبدیل کرده است."
براساس گزارش روابط عمومی فیلم سینمایی ملبورن، اولین ساخته بلند "نیما جاویدی" با بازی پیمان معادی، نگار جواهریان، مانی حقیقی و شیرین یزدان بخش، توسط جواد نوروزبیگی در موسسه فرهنگی و هنری قاب آسمان تولید شده است.
حضور در جشنواره های فیلم "ونیز"، "زوریخ"، "توکیو"و "استکهلم " و دریافت سه جایزه از جمله جوایز و حضور های بین المللی فیلم ملبورن است.
همچنین پانزدهمین جشنواره فیلم براتیسلاوا در کشور اسلواکی نیز از 16 تا 23 آبان میزبان این فیلم در بخش مسابقه خود بود و هم اکنون نیز، سی و ششمین جشنواره فیلم قاهره فیلم "ملبورن" را در بخش مسابقه رسمی خود در حال نمایش دارد. همچنین این فیلم از 30 آبان تا 8 آذر نیز در بخش مسابقه جشنواره فیلم گیخون به اسپانیا می رود.
حضورهای جهانی فیلم "ملبورن" در آذر ماه و پس از آن ادامه داشته و نیما جاویدی نامزد دریافت جایزه بهترین فیلمنامه هشتمین جایزه سالانه سینمای آسیا و پاسیفیک نیز شده است که در 20 آذر ماه در شهر بریسبان استرالیا برگزار خواهد شد.
بیست وپنجمین جشنواره فیلم استکهلم از 14 تا 25 آبان ماه در کشور سوئد برگزار شده که به عنوان مهمترین رویداد سینمایی منطقه اسکاندیناوی محسوب می شود.
این جشنواره جایزه "اسب برنزی" خود را که با 3/7 کیلوگرم، سنگین ترین جایزه یک جشنواره فیلم در جهان محسوب می شود، به بهترین فیلم، جایزه یک عمر دستاورد هنری و جایزه خیال و رویا داده و جایزه "اسب آلومینیومی" را نیز به بهترین کارگردان اول، فیلمنامه، موسیقی، فیلمبردار، بازیگر زن و مرد و فیلم کوتاه اعطا می کند.
جایزه یک عمر دستاورد هنری امسال جشنواره به "اما تورمن" و "مایک لی" داده شد. جایزه بهترین فیلم نیز به فیلم فرانسوی "کودکی" ساخته "سلین شیاما" داد که فیلم افتتاحیه بخش پانزده روز کارگردان های امسال جشنواره فیلم کن بود، جایزه بهترین فیلم اول به فیلم کره ای "دختری در آستانه در" اختصاص داده شد که در بخش نوعی نگاه جشنواره کن حضور داشت.
فراهنگ**9246**1601**


24/08/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سینما و تلویزیون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن